Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu niet meer. :) Jammer dat het niet gaat.
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Maar kan je in de Master League nu van CLUB wisselen?!
    Dus bij kl*te clubbie beginnen, en dan groeien, naar weet ik veel wat voor Top Club.
    Dus ZOALS bij Fifa! Want dat vind ik wel goed uitgwerkt.
    Het was bij mij namelijk zo bij PES 4, na 4 seizoenen (jah, op zijn moeilijkst:)) was het gewoon KLAAR.
    Want dan heb je ALLE top spelers enz., en is er gewoon geen uitdaging meer. Zelfs als ik met een Fantasy Team begin.

    Dus het liefst had ik gezien dat je van Club kan veranderen.
    Of kan dit ook?! :)
     
  3. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    is rivanov zo ervaren?
    Hij noemt mijn kritiek onzin...
    Naja prima maar ik vind het heel bizar als er iemand is die beweert dat de scheidsrechter beter is geworden... want alle kritiek was onzin zei hij...
    Let wel: ik speel met feyenoord op 4 sterren.
    Als ik met inter speel dan gaat alles wat eenvoudiger.
    Met pes4 kon je moeiteloos met groot machtsvertoon winnen van 6 computersterrenteams.
    Voorlopig denk ik dat dat nog niet aan de orde is en dat is wel goed.
    Ik zou graag tegen rivanov is op xboxlive spelen als er geen lag meer is.
    Ik had bij pes4 een meerdere malen een streak van 20 of meer en had in de eerste 100 potjes slechts 2 nederlagen geleden van mensen waar ik ook al van won.
    Dus ik hoop dat er voor hem een uitdaging ligt als hij heel goed is :)

    NOG FF DIT!
    IK werk bij FRS en de releasedatum in mijn computer gaf sinds vandaag de volgende RELEASEDATUM AAN:
    13 OKTOBER!!!!!!
    Misschien is het een foutje int systeem maar goede hoop kan geen kwaad.
    En aangezien het nu fifa's regent in verkoop zou het van konami slim zijn een week eerder te komen omdat af te remmen.

    DUS MAYBE 13 oktober!
     
  4. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij dan maar een keer toe apoc, wil wel is zien of je echt zo goed bent :)
     
  5. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteravond ook een aantal potjes pro5 mogen spelen :)

    Kreeg het gevoel dat het te moeilijk is om ff een mannetje uit te spelen, maar dit zal na enkele tientallen potjes wel moeten lukken hoop ik..
    Aannames zijn erg goed, heb ook heel wat dikke schoten op goal gezien, beter dan in pes4. Hoge steekpassen kun je nu ook echt ver voor iemand spelen, zodat je snelle spits op snelheid zijn verdediger kwijtraakt.

    Snelheid ligt iets lager, had af en toe het gevoel alsof het veld iets groter was... maar dat kan ook aan mij gelegen hebben omdat ik niet in nuchtere fase was O-)
    Het speelt in ieder geval realistischer dan 4

    Weet wel dat het wachten tot de winkelrelease nu echt ondraaglijk is geworden!
     
  6. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Die steekballen zijn imo een stuk moeilijker geworden. Ik heb er nog nooit eentje fatsoenlijk gegeven die ook op maat was, ze gaan iets te strak maar er zal wel een manier zijn om hem ook gewoon wat hoger te krijgen zoals in PES4.
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de steekballen juist makkelijker. Niet heel makkelijk, maar het gaat toch redelijk goed. Vaak zijn ze idd wat hard, maarja, je kunt ze ook manual doen hè.
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even de pc demo gespeeld en ik vind het nu al goed. Veel beter dan de fifa 2006 demo iig.
     
  9. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    aangezien mensen over mijn belangrijke mededeling heen lezen (dat idee heb ik althans)

    De releasedatum in het systeem van mijn winkel bij frs geeft aan dat pes5 op 13 OKTOBER zou uitkomen.
    Misschien een foutje maar hopen kan geen kwaad.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Op de Konami site staat nog steeds 21 oktober dus ik ga er van uit dat ie dan pas uitkomt

    Trouwens als niemand op je bericht reageerd betekend dat niet dat mensen er over heen lezen:{
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik ga van 20 oktober uit(meestal wel 2 daagjes eerder heb ik hem omdat winkels hem altijd eerder binnen krijgen en dn ook al verkopen)maar ik ga op 13 oktober wel ff langs de winkel maar als je gewoon van 20 oktober uit gaat kan het alleen maar meevallen.
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, ga gewoon van 20 oktober uit, dan kan het alleen maar mee vallen. :)

    Ben zeer benieuwd na de GAME nu!
    Zijn heel wat meningsverschillen en prachige verhalen. :9!!
    Dus wil hem nu ECHT zelf spelen en eens kijken hoe moeilijk of verbeterd hij is geworden.

    Nog altijd geen antwoord op de vraag:
    Kan je van TEAM veranderen tijdens je Master League seizoen?!?!:eek:
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee. Dat is volgens mij nog steeds hetzelfde. Bij mij is het iig niet aan de orde gekomen. Ik speel nu 2e seizoen.
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Da's Erug jammer :'-( .
    Mjah, het zal wel weer HEEL tof zijn om te spelen :D , toch geeft het een extra tintje als je van Club kan veranderen.
    Dan hoef je niet zo gauw een nieuwe master league te beginnen.
     
  15. Pauche

    Pauche Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit tegen mij gespeeld zie ik alweer..
     
  16. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een spierballentaal weer. Op live valt er niets te zeggen over wie beter is, vind ik. Soms ligt een tegenstander je gewoon niet.

    Ik verlies soms van iemand en als ik naar zijn statistieken kijk, dan had het een makkie moeten zijn. Bijvoorbeeld 100 gewonnen en 300 verloren. Aan de andere kant win ik soms met 4-0 van iemand waarbij hij bijvoorbeeld 300 had gewonnen en 100 had verloren.
     
  17. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Die statistieken zeggen juist vrij weinig omdat sommige mensen veel spelen tegen dezelfde mensen en daardoor dus bijv. veel verliezen.
    Dat tegenstanders me niet liggen heb ik neit echt vooral sommige teams of spelers liggen me niet. Zo weet ik nooit hoe ik Ronaldo af moet stoppen bijvoorbeeld en meer van die erg fysiek sterke spelers.
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, wat Darkzell zegt.
    Velen spelers, spelen constant tegen dezelfde.
    Ligt idd, vaak aan een Club of gewoon aan de speler zelf natuurlijk :p! Toch, kloppen statics wel vaak.
    Kijk, 300 gewonnen en 100 verloren, valt nog mee.
    Maar heb je 845 gewonnen en 75 verloren, dan praat je denk ik toch over een goede speler :p.

    En idd, wat een spierballen taal wordt er hier gesproken. We zien het allemaal wel als hij uit is.
     
  19. Antiz

    Antiz Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0

    jawel en ik verlies altijd, maar die enke keer hield ik je van het kampioenschap :9 ;)
     
  20. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    een goede generale is altijd ook een slechte repetitie
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina