Heeft er iemand al opgemerkt dat die niet zwart is maar heel heel donkergroen? Eigenlijk zwart met een schijntje groen... Ik heb altijd al gedacht dat die kast en de controllers gewoon zwart waren. Ik heb gezocht naar een thread waarin dit reeds ter sprake werd gebracht maar geen gevonden... so don't shoot als er al een was.
volgens mij is ie gewoon zwart hoor. het is mij in elk geval nooit opgevallen maar misschien heb ik wel een afwijking in mijn ogen. maar misschien jij ook wel.
Idd. Ik vond de controller wel een stuk minder mooi toen de zon er vol op scheen en ik zag dat'ie groenig was! ]:-
Wel zo heb ik het ook gemerkt: toen de zon erop viel kreeg ie een groene schijn. Best wel speciaal, niet echt mooi maar wel bijzonder. BTW mijn ogen functioneren nog optimaal so Nielzo i think u are the one with a problem (maar dat wist je zelf ook al )
nee ik heb niet echt een probleem hoor als ik even de zon er op laat schijnen zie ik het ook wel maar mijne staat altijd in de schaduw dus heb ik het nog nooit gezien.
Net wat ik trachtte te bereiken: mensen laten zien dat hun doos niet zwart is! Pretty cool van den Bill huh?
Tja, ik moet wel heel goed kijken. Maar het is wel zo. Dacht ook altijd dat hij zwart was, maarja, mijn ogen zijn f*cking slecht
ya, dat was me ook gelijk al opgevallen toen ik m had...kan er niet om rouwen, de kabels zijn wel koel