Xbox 2 !!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door HeAvY-GeAR, 6 nov 2002.

1. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    het roddel thee kransje van XBW :)

maarruh ff serieus, hoe kunnen ze dit nou al weten?

2. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee hoe ze dit nu al kunnen weten, maar ik vond het wel leuke informatie. Kan best wezen dat er niks van klopt, maar daar kan ik dan ook niks aan doen. Ik heb het rechtstreeks van internet geplukt.

3. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening is precies hetzelfde als die van Mauriz, ok ze willen dan wel de sterkste console blijven maar je kan overdrijven he.

4. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet echt slim:
    Je gooit xbox2 op de markt een paar mensen willen het beste hebben en kopen em en de rest vind het te snel en stap na een paar jaar over op een andere dan betere console.

5. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat voor mij allemaal iets te snel.

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5

Complete bullshit,
    1) een processor snelheid duid je aan in mhz of ghz niet in gb of mb´s
    2)De geforce 5 komt helemaal niet (de nieuwe chip van nividia gaat anders heten)

Deze fouten maak je dus niet als je er verstand van hebt dus ik denk dat dit gewoon verzonnen is door iemand.

7. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    jaah gelukkig wel, een console hoort langer mee te gaan dan 2.5 jaar...althans dat vind ik...stel dan M$ het wel doet dan zou ik het niet egt fijn vinden..ik denk dat ze met de xbox van nu nog wel ff kunnen concurreren met sony ps3..

8. Salseros

Salseros Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat Microsoft wilt is het eerder uitbrengen van de de Xbox2 dan de PS3, dit zal denk ik ook wel gebeuren maar hooguit slechts een paar maanden.
    PS3 komt eind 2005 in Japan uit, dus Xbox waarschijnlijk in de herfst (mischien wereldwijd??).

Dus de geruchten van 2004 lijkt me een beetje overdreven vroeg.

9. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Beter juist, laat MS maar lekker vroeg komen...backwards compatibel zou niet zo moeilijk zijn...als de Xbox 2 weer op x386 techniek gebaseerd gaat worden....

Met computeronderdelen is het veel erger... wanneer het een beetje betaalbaar is dan is het al weer verouderd...

10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Als iemand die net een Playstation en Playstation 2 heeft gekocht en nu in de winkel staat te staren of hij nu weer een Playstation ( 3 ) koopt, of zal hij toch maar de Xbox kopen (die op dat moment nog een stuk minder is.).

Het is vaak dat mensen na een console nooit meer op een andere over gaan. OF dat ze de andere erbij kopen.

Ik vind het wel een goede stap van Microsoft. De Playstation 3 komt waarschijnlijk ook wat later en ze zullen de Xbox 2 gelijk met hen launchen natuurlijk.
    Zo kan de Xbox tenminste een beetje direct concureren met Sony. En ik heb het gevoel dat ze nu echt niet niks meer doen voor de Xbox, zo stom zijn zo net ook weer niet bij Microsoft hoor.
    En als de spellen ook nog op de Xbox 2 kunnen worden gespeeld is er ook eigenlijk geen reden om niet voor de Xbox meer games te maken.

Ik wil wel een Xbox 2 in 2005! :D

11. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wenig keuze .. Playstation 3 staat voor 2005 ... en jah .. ze moeten wel bij de top blijven.

Maar het gaat wel allemaal te snel.

12. Perkele!

Perkele! Retro

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien nVidia al een proces heeft verloren tegen M$ ivm de Xbox, denk ik niet dat ze zich een 2de keer zullen stoten aan dezelfde steen.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard is dit een 'fout' maar het gaat om het principe : Een nieuwe generatie gforce kaarten waarvan de geruchten gaan dat een aangepaste NV30 (die nieuwe kaart) in de Xbox#2 gaat komen.

14. masterape

masterape Guest

Baluhhh ik denk xbox kopen gaat ff tot 2006 mee maar nu is het 2004 baluh:'-(

15. sexylexy

sexylexy Guest

mij

ik vind et juist beter, kweenie waarom

Deel Deze Pagina