Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffie mok

Koffie mok Guest

Laat je hem thuis bezorgen?

Ik moet hem ophalen in de winkel.

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jups, ik moet hem ook ophalen.
    Alleen de games heb ik bij Gc-shop gekocht.
    Ik hoop wel dat de post een beetje optijd komt :p! En dat ze ZEKER op de Launch komen.
    Anders is dat ook kl*te, wel een Xbox 360, maar moet je één dag wachten tot de game er is!

3. Koffie mok

Koffie mok Guest

Heb jij hem ook bij Dimplus?

4. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dimplus zit in Groningen...dus begrijp het wel dat je het moet ophalen.

Ik woon in Limburg, en zou te stom zijn als ik helemaal naar Groningen zou rijden, dan wordt het een HELE dure Xbox (benzine etc)

5. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Neej, gewoon bij Dixons ge pre-orderd.
    Ze zouden bellen als het zo ver was ofniet? :p
    Echt niet dat ik op dat belletje wacht, gwoon 2 december meteen NA school, OP naar de Dixons.

6. Koffie mok

Koffie mok Guest

Vrijdag 2 December is de release

Na school maar ophalen

7. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Zoals ik al zei jah :)

Ben wel benieuwd of er mensen zijn, die naast het Pre-order kitje hebben gegrepen?!
    Dus, ben je op zoek geweest, en wil je hem met de release? Maar hebt geen Pre-order kitje kunnen krijgen?
    Zijn deze personen er?

8. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Hate to break it to you, maar ik heb nog nooit van GCshop een game op de release datum (van die game) ontvangen. Ze zijn altijd een of twee dagen later bij mij, maar misschien was dat gewoon pech voor mij en is dat lang niet altijd het geval...

Leuke post he van mij? Lekker positief en zo... O-)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb als je hem on-line besteld kan je hem 4 dagen later verwachten ... tevens kan je ook het risico lopen dat ze slechts een paar exemplaren krijgen (zie Halo 2) en dat je dus helemaal geen xbox 360 krijgt

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ik lekker vrij ga vragen_O_..
    Op 2 december dus. Anders is het allemaal zo;n kut gehaast:)

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    toen ik mijn xbox (1) bestelde online bij bart smit had ik hem al een dag eerder :)

ik weet niet of BS het zelfde gaat doen?

12. D2B

D2B Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat ik doe? Ik ga hem GRATIS halen !!! Mijn GSM abonnement loopt af en tegen die tijd krijg je de Xbox360 GRATIS bij het sluiten van een abonnement! dat is meestal zo, gebeurde ook al toen de slanke PS2 uitkwam het duurde nog geen 3 dagen of ik zag al advertenties met zulke PS2aanbiedingen!!!

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Klopt.. abo van 40 euro en 150 euro bijbetalen:) het kost je wel meer dan je er aan verdient denk ik

14. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@d2b
    reken daar maar niet zo snel op hoor

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, want bij de PStwo ging het om een verkleinde versie, van een bestaand product.. nu krijg je gewoon een heel nieuw product, dus dat kan je wel vergeten :)

16. AgentSmith

AgentSmith Guest

Dit ben ik niet. Maar heb op 2 december al vrij gehouden. 10.00 uur ben ik de 1e bij de winkel.

17. D2B

D2B Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk gewoon dat het een kwestie van tijd is, vooral bij de grote telefoonproviders. Vooral met sinterklaas kerst etc. komen ze met aanbiedingen en tegen die tijd is er gigantisch veel reclame voor de 360, providers gaan hier zeker mee. 360 is "in principe" voor de providers al een bestaande product nml. de Xbox maar dan iets beter..

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals, hoop er maar niet te hard op hoor ;)

Er komen al niet zo veel boxen naar europa..

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Reken er maar niet op ... want er komen te kort premiums ... en als er al een komt voor je telefoon abbo word het een core

20. D2B

D2B Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over die tekorten ben ik niet zo bang, dat is de usual standaard verhaal, bij bijna iedere nieuwe gameproduct. Providers bestellen die dingen massaal als ze er maar hun diensten bij klanten kunnen verkopen. Op dit moment terwijl wij hier aan het schrijven zijn worden er door winkels en gameshops bestellingen gedaan.
    Denken jullie ook niet dat de heren bij marketing/sales van de providers geen langere termijn reclame zoeken voor een bepaalde doelgroep. Gamers zijn in hun ogen een easy target voor abonementen, geef ze een gratis 360 of PS3 bij en ze gaaaaan voor die abonnement zullen ze denken. Het zou daarom goed kunnen dat er nu al achter de schermen onderhandelingen plaats vinden met MS, want immers MS zien hier wel potentie in.. Daarom ben ik niet bang voor Xbox360 tekorten. :)

Laatst bewerkt: 10 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina