Hitman 2 kwaliteit

Discussie in 'Algemeen' gestart door soylent, 5 nov 2002.

1. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman heeft een leuk spelconcept. Sterker nog het is leuk om te spelen. ;)

Maar ik erger me toch een beetje aan de compatibiliteitsproblemen met de XBOX. :mad:
    De muziek stottert. Dit was nog niet eens het ergste.
    Laatst kwam er een maat van mij langs om het spel te checken
    (hij heeft zelf een ps2) loopt het nadat de muziek gaat stotteren ook nog eens vast=( =( =( =( =( =( =( .

Men kan mijn frustratie snappen. Bovendien zijn deze problemen erkend door Microsoft online, aldus zo hebben ze gereplied op een mailtje van mij dat ze veel meer dergelijke klachten hebben ontvangen over Hitman 2.

2. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb niet echt problemen gehad met het spel, hij is wel een keer vastgelopen maar dat was het dan ook wel.

3. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dat is wel minder.
    Een spel dat stottert en vastloopt.
    Vind ik eigenlijk niet kunnen want Hitman is een geweldige spel [PC] en moet dus op de Xbox ook geweldig zijn :mad:

4. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he is sega gt 2002 interessant in vergelijking met gt3??:cool:

5. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    soylent: dit is een thread over hitman je moet wel ff ontopic blijven....

en over hitman ik heb nog nooit gehad dat muziek stotterd of dat het vastloopt....

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik was al helemaal weg van de PC demo, maat van me heeft hem nu op de Xbox maar heb nog wel wat glitches gemerkt. Zo heb ik wel eens dat ik een mannetje gewoon niet kan wegslepen, of het wel kan maar het lichaam niet meegaat. of dat mannetjes gewoon dwars door een muur lopen en dan gewoon verdwijnen...

7. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=10011 .. ik heb een reviewtje gemaakt.

ONTOPIC
    Ik ben Hitman 2 nog aan het zoeken. Op de pc vind ik deze echt heel lekker spelen maar op de xbox heb ik me twijfels daarover.
    Ik ga em wel eens huren denk ik.

8. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    dat heb ik nou ook niet gehad.... ik had wel een paar keer dat ik gewoon door een lege gang loopt en dat er plotseling staat drag body.... als ik dan a druk dan bukt 47 ff en dan staat ie gewoon weer....:confused:

9. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he mensen ja, ja het is gisteren weer vastgelopen.:mad: :mad: :mad:
    grtz

10. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dit was ook al het geval bij de pc demo, ik heb die demo trouwens al een stuk of 10x gespeeld

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm daar geen last van gehad. Vind de sfeer overigens in de levels die ik heb gezien een stuk minder dan die in de 1e level (PC Demo level).. :)

12. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog totaal geen klachten over hitman :confused:
    geen gestotter, geen fouten, geen vastlopen....

ben ik dan de enige met een goede Xbox? :+

13. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt het geluid wel eens vast. :{

14. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je dat doet maakt hij wel een sleep beweging met zijn handen maar hij neemt het ventje niet mee :confused: ik probeer trouwens de demo te halen met zo min mogelijk kills... 2 is al gelukt :)

15. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    beetje jammer, want hoewel veel mensen blijkbaar nergens last van hebben hoor je toch van veel anderen dat er ernstige fouten in de xbox versie zitten.

Ik heb hier ook last van en juist omdat ik een console heb gekocht om een keer bug vrije games te kunnen spelen vind ik dit een grote teleurstelling.:'-(

Trouwens ik denk dat dat soort zaken alleen maar meer gaan voorkomen met xbox live, want dan kunnen de makers toch patches uitgeven en dus ook wel eerder een spel gold laten gaan en later die laatste foutjes nog even wegwerken met een patch.

Deel Deze Pagina