1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2003 nu uit !!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door halo, 29 okt 2002.

  1. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA

    LOL MANCHESTER MIJN CLUPPIE staat met fifa op de 3e plaats :r (ik speel op prof :p) en dus denk ik laat ik maar ff een aanvallende spits kopen bijv. Alan shearer kijken of ie ook in dit spel ze handje bij een goal opsteekt :cool: , na hem gekocht te hebben en naar team management te zijn gegaan zie ik "Alan Shearer"staan met een blessure teken achter zijn naam :9 dus ik heb gewoon een geblesseerde opa gekocht =( maar tog speelt ie wel "oke"

    Fifa Ruled gewoon :D :D :D
     
  2. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Stomme Mediamarkt in Rotterdam heeft Fifa 2003 nog ineens niet in VOORRAAD....grote winkel, kleine vooraad ...ik zie alleen maar ROCKY en Crazy Taxi super groot ingekocht...

    PS : hoe overhype je CMR 3.0 , door in de winkel op +/- 6 demo xbox'en Cmr 3.0 te draaien.... :confused:
     
  3. tocoloco

    tocoloco thomaster

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand ook al gemerkt dat die commentator Mido van Ajax steeds Pasanen noemt...? Beetje vreemd
     
  4. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    hij noemt hem Hassan. das zijn naam (voor of achter?)
     
  5. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht.....ze noemen hem Hossam, zijn volledige naam is Achmed "Mido" Hossam. :)
     
  6. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    *zucht* (van opluchting dat iemand het goed weet!)
    maar ff een vraagje, eigenlijk meerdere

    maakt jullie xbox ook zoveel lawaai als het spel gewoon draait?
    hoe doe je een omhaal (dacht y en dan x, maar is nooit gelukt)
     
  7. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    1: Ja ]:- jammer genoeg wel
    2: X , alleen maak je dan niet echt een omhaal maar een bicycle kick of hoe dat ookalweer heette , en nu heb ik ff een vraagje als je een voorzet geeft met x uiteraard hoe kan je die bal er dan intikke ? want als ik X druk lijkt alsof ik een stuk te langzaam ben en een stuk te kort kom om de bal te raken, en zodoende pakt de keepr de voorzet (of de verdediger voor me=( ) :r ]:- ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2002
  8. tocoloco

    tocoloco thomaster

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah....ik hoor het nu ook dacht dat ze pasanen zeiden maar nu hoor ik ook dat zze hossam zeggen.....(wist trouwens wel dat mido hossam van zn achternaam heet )
     
  9. masterape

    masterape Guest

    Fifa games rulen en ajax ook,maar ik heb net blinx besteld dus ben weer ff blud en ik spaar eerst voor SC en UC:D
     

Deel Deze Pagina