hallo, ik had een vraagje namelijk wie weet in welke blad deze demo inzit?? het schijnt de official xbox magazine te zijn??? en wat is de prijs van het blad zodat ik weet dat ik goed zit.... alvast bedankt voor uw medewerking. groeten_0/ , Ryuchunk ps: deze demo staat op de 7e plek in amerika van de meest gespeelde demo's dus vandaar dat ik hem ff wil checke
www.officialxboxmagazine.co.uk maar het nieuwste nummer ligt hier pas over 3 weken in de winkel voor 14 euro.
oke bedankt ik zal morgen dan wel ff kijken bij een boekenhandel want die heeft veel tijdschriften die uit engeland/amerika komen
Als je geluk hebt voor 5 euro 99 bij de V&D, want soms zijn ze naar niet zo eh... slim. Wordt'ie gescand, geeft ie 0,01 aan. Dan vragen ze aan mij hoe duur dit tijdschrift is, zelf zeg ik geen idee, het moet er toch ergen opstaan? Zeggen ze, ah, gevonden, 5,99.... prima...
ik hoor het ook heel graag, maar hopelijk is t wel iets goedkoper dan 14 euro, kun je de demo ook op xbc spelen? zal wel niet
De demo's van OXM zijn helaas alleen voor Xbox Live, ik denk dat ik deze uitgave ook ga halen. Ben echt zwaar benieuwd naar Batllefield 2, weet iemand trouwens wanneer OXM in de winkels ligt?
Ik heb wat navraag gedaan bij verschillende verkooppunten. Hieruit trek ik maar een gemiddelde. Iedereen zegt wat anders. Het schijnt dat dit tijdschrift altijd op een dinsdag binnen komt en wel de derde week van deze maand. Samengevat, houdt de winkels in de gaten!!!
Dat hangt er dus vanaf. V&D zegt over twee weken. Bruna ook, maar die lokale boek en tijdschrift verkoper zegt weer volgende week. Allebei vermelden ze dat ze het tijdschrift dinsdag ontvangen... volgende week ..... of de week daarop
Duidelijk, bedankt *) toch elke dag eventjes kijken. misschien verschillen de tijdschriften-ontvangst-dagen ook wel per regio.
Met een klein beetje geluk ligt deze morgen in de winkels (wel te verstaan: de boek en tijdschriften winkels)!!