gastenboek+freewebs

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dahouseman, 10 okt 2005.

1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu bezig met een site op freeweb voor school en ik probeer daar nu een gastenboek in te voegen.
    Ik heb nu een gastenboek, alleen krijg ik het niet voorelkaar om die gastenboek in de site zelf te krijgen.

Ik kan alleen in de Nav Bar een link maken zodat als je daar op klikt dat je buite de site beland en word door gelinked naar het gastenboek. (zoals het nu is.)

Nu heb ik op andere site's (bv. www.freewebs.com/falloutnl) gezien dat je het gastenboek ook in je site kan verwerken. (zodat de Nav Bar links gewoon zichtbaar blijft...)

Ik heb alleen geen idee hoe ik dit zelf moet doen.

Als iemand enig idee zou hebben, bij voorbaat dank.

ps de site in questie is www.freewebs.com/gnobbelknobbel

edit en het gastenboek is www.gnobbelknobbel.mygb.nl

edit2: als ik op mygb.nl kijk zegge ze dat het hier mee zou moet kunnen: <a href="http://gnobbelknobbel.mygb.nl/" target="_self">Mijn gastenboek</a>
    maar als je dat bij html invoert dan maakt hij alleen een link en ik wou eigenlijk dat hij automatisch als je op de knop gastenboek in nav bar drukt, dat hij dan ook naar het gastenboek gaat en niet naar een site met een link naar het gastenboek. En dat hij dan zo naar het gastenboek gaat dat de Nav Bar zichtbaar blijft....

Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  2. Franchise

Franchise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk met html, namelijk http://www.0aim0.tk en dus niet met freewebs. Maar aangezien ik eerst wel met freewebs heb gewerkt weet ik dat je geen gastenboek kan verwerken in je pagina's als je gastenboek niet van freewebs zelf is. Je moet bij side add-ons ofzoiets een gastenboek aanvragen. En dan wijst het zich wel uit.

Ik hoop dat het lukt, als het niet lukt. Laat met iets weten

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Onzin. De pagina die de topicstarter als voorbeeld geeft (overigens verkeerd gespeld, mist een t) werkt met frames. Daarmee kan het dus wel. Je zou ook een iframe kunnen gebruiken.
    Zie ook het webdesign-topic voor meer uitleg hierover.

4. Franchise

Franchise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar aangezien dat hij beginner freewebs gebruikt denk ik dat hij nog niet veel van html ken (sorry als je er wel iets van kent). En dan denk ik dat de beste keuze een gastenboek van freewebs zelf is.

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    nee inderdaad... wat ik van html snap is niet veel... dacht misschien is er wel een simpele manier om dit te doen, maar als die er niet is, tjah....

Deel Deze Pagina