hallo, klopt het dat de xbox 360 een geintregreerde camera zou hebben voor chatten enz? link: http://www.xbox.com/nl-NL/xbox360/entertainment.htm
En je eigen Webcam van de computer? Kan je die eigenlijk aansluiten op de USB poort en daarmee foto's maken? Bijvoorbeeld van je zelf voor je GAMERTAG avater
Precies, en dat is net het mooie van alles vind ik. Als microsoft bijvoorbeeld ziet dat de PS3 wel allemaal die dingen kan. Dan gaan ze gewoon effe wat drivertjes maken (en downloadbaar maken via Live!) zodat ook de Xbox360 dit allemaal kan Zelfde met de mogelijkheden van Video's enzo op de Xbox zetten... Aan de hardware ligt het niet Ze hoeven maar wat software te maken en er kan ineens vanalles meer!! Wie zegt dat ze niet "stiekem" een DVD writer hebben ingebouwd? En dan opeens (een week voor de PS3 launch) komt er software uit om filmpjes te maken van je online gevechten, en deze op DVD te branden). Hahaaha super als ik er zo allemaal over nadenk
al die mogelijkheden die je op noemt kan allemaal niet ... althans ... niet zoals je het voorstelt ... Ik denk niet dat er drivers komen voor je usb webcams ... omdat microsoft hun eigen spullen wilt verkopen
Oke, daar zit wat in. Microsoft wilt natuurlijk graag hun eigen spullen verkopen. Maarja wie zegt dat er niet iemand anders dat gaat maken? (ooit). Het voorbeeld met die webcam is eigenlijk niet zo goed. Precies om de reden wat jij zegt. Maarja andere dingen zouden wellicht wel kunnen toch?! Aan de hardware ligt het 100% niet. Dus ik blijf hopen dat er stieken nog wel wat dingen uit zullen komen in de loop der tijd...
De huidige xbox was niet bepaald een cash cow. Ze hebben veel stunts gedaan en meer dan een miljard dollar verlies gedraait onder het label xbox. De xbox 360 heeft wél als doelstelling om een financieel gezond product te zijn. Items waar microsoft exclusiviteit op kan nemen zoals eigen webcams etc zullen ze daarom denk ik niet zo snel uit handen geven. Ik kan me namelijk voorstellen (de echte cijfers ken ik niet dat geef ik toe) dat deze dingen aardig wat marge met zich meebrengen omdat er geen developer etc tussenzit (waarschijnlijk alleen een detaillist me dunkt).
zo wel leuk zijn voor live als je webcam of ietdergelijks op je box kan aansluiten voor foto's , videochats en dergelijken. als ie geintergreed is is dat ook niet egt handing, stel je hebt um in een tv kast staan ofzo dan werkt dat niet echt.