kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, dit soort paniek actie's zijn echt overbodig. Het zal goed gaan, een multi miljarden bedrijf weet wat het doet, anders was het niet zo groot.

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zowel mijn PS2 als Xbox beiden al vanaf de launch, ik gebruik de consoles vrijwel dagelijks en ik heb nog nooit problemen gehad :)

Ook de X360 en de PS3 zal ik beiden weer vanaf dag 1 in huis gaan halen, en heb gewoon vertrouwen dat het allemaal goed werkt. Ik kan dan tenminste vanaf dag 1 aan de slag met mijn nieuwe systemen (en ik kan echt niet wachten :9), en mocht er dan toch onverhoopt iets mis zijn dan heb je als consument gewoon garantie :) Dan ben je je Xbox maar ff een paar dagen/weken kwijt, liever dat dan nog langer wachten na de release met eentje kopen ;) Tenzij je het geld natuurlijk nog niet hebt....

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Perfecte post :)!!!
    Dan is hij maar een paar dagen kwijt, dat heb ik er ook wel voorover om hem al vanaf dag één te kunnen spelen!!
    En MS heeft altijd een nette service, dus echt k*t zal het wel niet zijn.
    En wat is nu een paar weekjes?
    Ik houdt het nu ook uit, 2 maanden zonder Xbox:cool:

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zo gaat het met alle consoles...

Je bent je eigen wel erg bang aan het maken vind ik als ik zo je posts lees...
    Wacht gewoon tot je het gevoel hebt dat het "veilig" is om hem te kopen, mocht er toch iets aan de hand zijn dan bel je het GRATIS nummer van de beste service desk die ik ooit heb meegemaakt, binnen twee dagen komen ze m ophalen en binnen een dag of 4 heb je je Xboxje weer terug_O_

Noem mij één bedrijf met dezelfde gratis service... Wat je zegt de service vertrouwen en wantrouwen bezorgt vind ik echt onzin...
    Goede service GEEFT vertrouwen. Waarom denk je anders dat ze service geven....??

5. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met je eens heb weinig bedrijfen met zo'n service gezien.
    en ja inderdaad nu moet je ook twee maanden wachten dus die paar dagen kunnen dan ook wel. maar het zal wel mee vallen

6. Koffie mok

Koffie mok Guest

Dat over Xbox V1, het was M$ haar eerste console.
    En van fouten moet je leren, dus er zitten bijna geen ziektes meer in denk ik.

7. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het ook niet. Deze console heeft heeft een veel langere ontwikkelingstijd gehad. Ze zullen het apparaat wel goed getest hebben. Ze kunnen het zich gewoon niet veroorloven een slechte naam te krijgen door kinderziektes.

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ze hebben deze al zo grondig getest.. veel beter dan de vorige dus ik denk ook niet dat je last zal hebben van veel fouten:)

9. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    eigenlijk belachelijk dat we dat zomaar ok vinden...

mijne is ook kapot nu (vanaf de launch gekocht)
    maar toch destijd 479 voor uit gegeven

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    maar die kinderziektes komen niet met de xbox 360 voor .. ik vind he belachelijk dat nu te denken. Volgens mij had microsoft ook een hele goede services ... maar voor de mensen die nu twijfelen, bang zijn of zeuren ... koop op 2 december nog geen xbox 360 en wacht rustig af

11. Atmoz

Atmoz TECHNO !!

Leuk Bevonden:
    116
    Kinderziektes in de hardware zullen er echt niet zijn. Daar kost het gewoon veel te veel geld voor. Ze geven garantie erop, dus als er wat kapot blijkt te zijn, of iets werkt niet goed, dan kunnen ze iedereen een nieuwe gaan geven of repareren. Dit kost echt veels te veel geld, dus hebben ze hem wat hardware betreft echt wel dik gecontroleerd en getest. Hier zal dus echt niets mis mee zijn.

De software echter, dat is een heel ander verhaal (zie MS Windows), daar komen ook regelmatig "bugsfix" en patches enzo voor uit. Dit kan ik me dan wel weer voorstellen bij de Xbox360. Dat de eerste versies wat mankementen in de BIOS of het OS hebben. Maar via het oh zo fijne Xbox Live! kunnen ze dit ook makkelijk oplossen. Effe een patch beschikbaar stellen en iedereen kan weer z'n gang gaan. En voor diegenen zonder Live! zullen er dan iin grote steden "service punten" komen waar je effe snel met je Xbox360 naartoe moet om hem te updaten. Zoiets lijkt me zeer waarschijnlijk als er al iets aan zou mankeren.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah ook voor de software bugs hoef je nie bang te zijn ... dit is namelijk niet het tweede wiel dat microsoft uitvind ... in software games en on-line gameplay zijn ze goed

13. Koffie mok

Koffie mok Guest

Als er Bugs in de Software zitten vind ik dat niet so erg, want daar zijn weer update's/ patches voor.

14. klaas-jan

klaas-jan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een xbox 1 gehad heel lang mee gespeeld maar later ging die kapot het was namelijk mijn controller dus ik liet mijn controller opsturen even later kreeg ik hem terug ( controller ) maar die was ook kapot dus weer opsturen kreeg ik eindelijk een goeie was mijn lens kapot van mijn xbox dus opsturen en dat ging wel weer goed maar zoiets kan gebeuren denk ik ik vind dat ze goeie service hebben dus ik vind het best met microsoft

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dat is idd wel tof :D !!
    Als er kinderziektes zijn, zou het wel in de software zitten. Maar zoals Fardo als zegt, voor MS is dit niet nieuw.
    En anders zijn er nog altijd de patches ja.

Maar die "service punten" in bepaalde winkels is wel HEEL tof bedacht!

16. Koffie mok

Koffie mok Guest

Maar met Xbox Live Silver kan je toch ook update's downloaden?

Dus eigenlijks kan iedereen het downloaden.

17. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    er zullen heus nog wel mensen zijn die geen adsl of cable hebben maar de meeste wel.
    en anders geven ze een dvdje uit met daar op de patch

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Je hebt toch ook Live Silver, dan hoef je niet naar de stad. Zou mij wel zo netjes lijken als ze eventuele updates ook via Silver gewoon laten downloaden, ipv met je Xbox naar de stad te moeten.
    Kinderziektes blijf je altijd wel hebben, aangezien alles gedurende tijd steeds beter en goedkoper wordt, zo ook in het productieproces van een console/handheld etc.

19. D2B

D2B Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij er niet om dat ik bang ben ofzoiets. Het gaat mij erom dat er een deugdelijk product word geleverd. Mijn ervaring leert gewoon dat er wel altijd kleine probleempjes zijn bij een nieuw product. Of het nou om een koffiezetapparaat gaat of een Xbox360, daar kan geen goede service van een bedrijf wat aan doen als er al probleempjes in zitten.
    Wat me wel erg opvalt is dat de meest het wel accepteren dat hun Xbox stuk kan gaan en dat ze dat best vinden zolang die gerepareerd word. Ik vind het wel opmerkelijk ja. Ik ben wat meer sceptischer tegenover nieuwe producten, dat MS veel geleerd heeft dat geloof ik wel ja en dat er verbeteringen zijn aangebracht ook. de Xbox360 zal denk ik meer software problemen dan hardware, hoewel ik dit natuurlijk niet met zekerheid kan zeggen, laat ik hopen dat die smak geld die ik ga neerleggen elk cent dubbel en dwars waard is.

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Waar haal je het vandaan....?? De Xbox zal volgens jou meer software problemen hebben dan hardware|:-

Gast, iedereen hier heeft vertrouwen in het product omdat voor de meeste de eerste Xbox ook gewoon heeft gedaan wat ie moest doen... Games afspelen en goede kwaliteit leveren....
    Wat wil je nog meer??

Ik heb 1 tip voor je..... Geen carriere beginnen als astronaut... En zeker niet bij NASA, die hebben namelijk niet zo´n goede service als MS:+ _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina