De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smirnoff black

    smirnoff black Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 1 vraag jongens gaat de samsung LE32R41 xbox360 ondersteunen ???
    en is dit een deftige tv ??? tanks
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk, de LE32R41 beschikt over één component ingang :).
    Verder ben ik nog maar weinig negatieve reacties tegen gekomen over die Samsung LCD`s. Alleen maar lovende berichten eigenlijk.
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Het enige negatieve is de kleur...zwart. Ik weet het, is niet boeiend, maar vertel dat maar tegen mijn vrouwtje...
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    :cool:

    Tja vrouwen krijgen uiteindelijk altijd hun zin :+

    Maar ik heb wel dat de lamp achter m`n zitplek weerspiegeld in die zwarte lijst van de tv. Kwestie van de lamp hoger hangen, maar toch :).
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Psies, ik kan er nu ook sinds een klein maandje over meepraten :)

    Voor de mensen die nog geen keuze hebben kunnen maken : De Samsung LCD's zijn een prima aankoop waar je geen spijt van zult krijgen _O_
     
  6. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah spul neemt waanzinnig veel ruimte in beslag dat is het grootste nadeel van hd :) Heb denk iets van 2 terrabyte van dat spul, einde is nog lang niet in zicht.
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik weet waar je over praat :9 Heb van de week een trailer van de nieuwe Tomb Raider op de X360 gedownload in HD kwaliteit, het filmpje duurt nog geen 15 seconden maar is wel 19 MB groot 8)
     
  8. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    FF mezelf gequote8)

    Het ontbreken van HDMI op de LE23R51-B is toch wel degelijk een probleem als je naast een 360 ook een PS3 gaat aanschaffen.....de officiele PS3 specs spreken alleen van 2 HDMI uitgangen ( naast een te verwaarlozen AV uitgang). Wilde ik toch ff melden voor potentiële PS3 kandidaten.

    grtz
    GSPark
    ---------------------------------------------------------
    E3 2005: PS3 Tech Specs
    May 16, 2005 -

    Product name: PlayStation 3
    AV Output
    Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
    HDMI: HDMI out x 2
    Analog: AV MULTI OUT x 1
    Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1
    Disc Media
    CD PlayStation CD-ROM, PlayStation 2 CD-ROM, CD-DA, CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD, SACD Hybrid (CD layer), SACD HD, DualDisc, DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side)
    DVD: PlayStation 2 DVD-ROM, PlayStation 3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
    Blu-ray Disc: PlayStation 3 BD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE
    --------------------------------------------------------------------
     
  9. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik dus met LOTR: ROTK... 30 GB voor een filmpje, en dat was nog niet eens de Extended versie..
     
  10. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    :D :D :D :D
    De Samsung LE26R51B wordt morgen geleverd bij mij thuis, heb er 2 weken op moeten wachten. Alleen jammer dat ik morgen moet werken en daarna meteen moet trainen maar ja, ben al blij dat hij komt. Jullie horen wel wat ik van de tv vind aangezien nog niemand deze tv heeft :p
    _O_ _O_ _O_ _O_
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De Samsung LE32R51-B beschikt wel degelijk over een HDMI ingang hoor :).

    Edit//

    Voor de geïnteresseerden, die Acer AL2671W 66cm heeft wel een DVI-D ingang met HDCP. Dus met een simpele HDMI => DVI adapter of een HDMI => DVI kabel is het ontbreken van een HDMI-ingang geen probleem. Wel jammer dat er geen component-ingang aanwezig is. Al is dat ook op te lossen d.m.v. een component naar VGA (D-SUB) adapter. Als je al dat gedoe niet ziet zitten zou ik lekker doorsparen voor een tv die beter is uitgerust met aansluitingen.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  12. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien had je de leesbril niet opO-) maar ik had het over de LE23R51...niet over de 32".
    Het is een gigafout op hun website...heb vandaag gebeld met Samsung en zeiden dat het fout op het web stond...lekker dan:mad:
    Scheelde een haar of ik had hem besteld.....Had Samsung dan een probleem gehad:cool:

    Grtz
    Gspark
     
  13. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    En van mij ook :cool:
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ghehe :cool:

    Na een vermoeiende dag werken (achter de monitor) zie ik inderdaad niets meer helder! Al heeft dat ook soms z`n voordelen :D.

    Op de site hebben ze het inmiddels wel aangepast zie ik nu. Erg jammer (en raar) dat ze er geen HDMI aansluiting op hebben gemaakt! Die Samsung lcd`s zijn rete populair. Ik vind het dan ook een ietwat vreemde keuze van Samsung. Ik vraag me nu trouwens af of deze tv dan is voorzien van het 'hd-ready' certificaat? Want dat zou dan ook niet mogen..
    Niet dat het iets uitmaakt, want je perst er alsnog 720p uit via component.
     
  15. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou dat niet mogen HDMI is niet de enige mogelijkheid om HD-materiaal perfect weer te geven... DVI, Component en VGA (als je bijv. met een HTPC werkt) kunnen ook perfect High Definition materiaal weergeven dus dat zou niks uit mogen maken...
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat weet ik, maar wat ik bedoel is het gebruik maken van het EICTA HD Ready logo/certificaat. Volgens de minimale vereisten moet de tv dan zowel over een analoge als een digitale-ingang beschikken, waarop HD signalen kunnen worden ontvangen/weergegeven. Deze tv beschikt alleen over een component en VGA-ingang. Wat zou betekenen dat ze deze tv niet als 'HD Ready' mogen verkopen met eventueel het bijbehorende logo.

    Het is allemaal een beetje miereneukerij natuurlijk :+, maar dat even terzijde.
    Ik weet ook niet zeker of ze dat logo op die tv hebben gedrukt zoals ze dat wel bij alle andere modellen hebben gedaan die wel aan die vereisten voldoen, maar ik vroeg het me alleen af :cool:.
     
  17. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja oke dat wist ik niet.. Je zei dat HDMI niet aanwezig was dus had alsnog gekund dat er een DVI-ingang aanwezig was...
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    ok ff een vraagie,
    Ik ben totaal niet technisch enzo.
    En ik hoor jullie allemaal praten over speciale kabels,hdmi en converters....enz.
    wtf!!8) zegt me nix.
    Ik krijg eind oktober de samsung le32r41.
    Kan ik daarop dus gewoon genieten van hd (ook de 360)
    of moet ik er allemaal aparte kabels enzo voor kopen.
    plz explain!!
    Ben namelijk totally noob op dit gebied.
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Kort maar krachtig; ja! :cool:

    De kabel die je bij het Xbox 360 Premium pack krijgt kan je probleemloos op je tv aansluiten om in HD te gamen :).

    Was het maar alvast 2 december zeg.... duurt nog zo lang...waaaah 8).
     
  20. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dan wel 22 jaar...maar het volgende: Heb ong. half jaar terug een nieuwe breedbeeld 100 hertz 70 cm tv gekocht... nu wil ik dus een LCD TV gaan kopen met HD, en ben hier met iemand ermee bezig en hebben er een op het oog van 66 cm, Samsung dus.

    Ik weet niet hoe ik dat uit zal moeten gaan leggen aan ouders want woon nog thuis en ze verklaren mij natuurlijk voor GEK om alweer een nieuwe tv te gaan kopen.

    Nu staat nog in woonkamer een tv van 55 cm, dus ik kan zeggen dat deze (breedbeeld) dan in woonkamer komt...maar dan nog.

    Iemand TIPS???

    Dat er een komt snel is al zeker :cool:, maar hoe los ik dit op is de vraag...
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina