Jongens, jongens, jongens toch...........wat een paniek toch allemaal. Relaaaaaaaxxxxxeeeeddd!!!!! Eerst lees ik continue berichtjes met "aah lekker, ik ben verzekerd van me x360'', nu zie ik hier zelfs figuren die zelfs met een pre-order kit niet zeker denken te zijn van een x360 bij de launch. Het moet echt niet gekker worden. een beetje speculeren is niet erg natuurlijk, maar als je je kitje binne hebt krijg je gewoon je box op de release...klaar. Ook wanneer je al hebt aanbetaald om meetedoen aan de microsoft pre order actie zal je echt wel (mits je optijd was met het aanbetalen) verzekerd zijn.
ik had om et cker te zijn een emailtje gestuurd naar dimplus met mn klantnummer en.....JA....ik was volgens hun verzekerd. Daar wil ik dan ook echt wel vanuit gaan. En blijkt het straks niet zo te zijn, dan wil ik mijn aanbetaling terug en bestel ik nooit meer iets bij dimplus. Klaar. En ik wil als het echt niet anders kan ook mijn bestelling 1, hooguit 2 dagen later ontvangen. Liever niet of helemaal niet.... maar het gaat mij erom dat het gewoon netjes aankomt!
Het komt gewoon allemaal goed hoor!!!
Laatst bewerkt: 11 okt 2005