Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, jongens, jongens toch...........wat een paniek toch allemaal. Relaaaaaaaxxxxxeeeeddd!!!!! Eerst lees ik continue berichtjes met "aah lekker, ik ben verzekerd van me x360'', nu zie ik hier zelfs figuren die zelfs met een pre-order kit niet zeker denken te zijn van een x360 bij de launch. Het moet echt niet gekker worden. een beetje speculeren is niet erg natuurlijk, maar als je je kitje binne hebt krijg je gewoon je box op de release...klaar. Ook wanneer je al hebt aanbetaald om meetedoen aan de microsoft pre order actie zal je echt wel (mits je optijd was met het aanbetalen) verzekerd zijn.
    ik had om et cker te zijn een emailtje gestuurd naar dimplus met mn klantnummer en.....JA....ik was volgens hun verzekerd. Daar wil ik dan ook echt wel vanuit gaan. En blijkt het straks niet zo te zijn, dan wil ik mijn aanbetaling terug en bestel ik nooit meer iets bij dimplus. Klaar. En ik wil als het echt niet anders kan ook mijn bestelling 1, hooguit 2 dagen later ontvangen. Liever niet of helemaal niet.... maar het gaat mij erom dat het gewoon netjes aankomt!
    Het komt gewoon allemaal goed hoor!!!

Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  2. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Die ene klant minder boeit hun vast niet...

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Op het doosje staat GEGARANDEERD.
    Krijg ik de Xbox niet op 2 december , dan boek ik die zelfde dag nog een vlucht naar de VS.
    En grijp ik Billie Gates bij zijn strot :cool:

Uitspraak Herman Finkers.
    'A'J NOE VERDOMME DE BEK NIE HOALT, DAN HOUW IK OE APPELWEEK OF.

4. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee die ene idd niet. Maar als ik dan wordt teleurgesteld op de launch.........zullen er meerdere zijn. En ik denk toch dat dat er een boel zijn. Inclusief jij zelf...............tog Greek Timmos?

5. M&M

M&M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk dat J Allard een hele boel wartaal spreekt en de gamers het bos instuurt. Wanneer je wereldwijd wil launchen vind ik dat prima. Echter is het de verantwoordelijkheid van MS om genoeg aantallen te leveren. Je kan natuurlijk wel op je borst kloppen dat je voor een wereldwijde launch gaat, wanneer achteraf zou blijken dat de helft of een kwart van de aanbetaalde pre-orders niet op tijd geleverd kan worden door productie capaciteit. Dan zijn de woorden Europe is important zielloze woorden en gewoon om te slijmen.

MS moet zich uitspreken indien je gereserveerd hebt en betaald dan ben je 100% zeker en Allard mag dit ook doen en kunnen ze dat niet dan voel ik me als gamer genaaid. Zeker wanneer mijn betaalde pre-order niet geleverd kan worden zoals beloofd.

2 December weten we het en heb ik 'm dan niet dan voel ik me genaaid en tegelijkertijd er zijn ergere dingen in de wereld!!!

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Precies.. Microsoft weet heus wel wat ze doen.. Als ze er een paar niet kunnen leveren, krijgen ze alleen maar slechte reclame, of nog erger, allemaal rechtzaken aan hun broek, die ze toch wel verliezen.

Als ze het niet halen, om iedereen tevreden te stellen, zal er wel een extra'tje tegenover staan oid.
    Dat zou ik iig doen als ik MS was, want dat geld kunnen ze echt wel missen.

7. Djack

Djack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denkt het ook. Toen ik bij de launch mijn xbox had gekocht was het al binnen 2 maanden( of 3 maanden ik weet het niet meer) in prijs verlaagt, ik kreeg van ms 1 controller en 2 games gratis. Ms heeft wel goeie service vindt ik

8. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt waar?! hoe had je dat voor elkaar gekregen dan? ik heb hetzelfde gehad met mijn ps2... voor 1200 gulden gekocht maandje later was ie al 200 gulden gezakt

9. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Maar toen maakten ze ook nog winst op de verkoop. Nu maken ze verlies per verkochte xbox360. Maar ja, misschien als de ps3 uitkomt komt er toch ook wel een prijsverlaging (maakt mij niet zoveel uit, dan heb ik hem toch al!).

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ze maken geen verlies op de xbox 360!

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wel toch, ik had gelezen dat ze per 360 iets van 75 euro verlies leden. En het is altijd traditie geweest om verlies te lijden tijdens de launch. De hardware die er in zit is wel meer dan 400 euro waard. En dan nog de extra dingen die je ze geven zoals hd-kabels, HDD, afstandsbediening.

12. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom zouden ze dan zeggen dat ze hem willen terug verdienen door de verwachtte jaarlijke kostenreductie van +/- $100...?

[Edit]
    Mijn gewauwel was gebaseerd op onderstaande... het ligt dus iets anders :)
    "We will wind up cost-reducing the product every year," Todd Holmdahl, corporate vice president of the Xbox product group, told Reuters. It's estimated that the 360 costs approximately $100 less per unit to manufacture than Sony's PS3, giving Microsoft more scope for price cuts.

Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  13. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    we zullen het wel zien ik geloof wel dat iedereen er eentje hebt met sinterklaas, gewoon lief zijn.

14. Djack

Djack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou toen de prijzen gingen dalen van de xbox stond er op de site van microsoft een oproep dat iedereen die voor een bepaalde datum een xbox( zeg maar iedereen die bij de lauch) had gekocht zich kon melden voor een gratis controller en 2 games. De games die je kon kiezen waren natuurlijk gare games maar ja liever iets dan niets.

Dat ding heeft 500 euro gekost en na een paar maanden was de xbox 350 euro. Had dus precies 150 euro aan stuff gekregen van ms. 2 games 2x60 + controller 1x30

15. Djack

Djack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ms meer xboxen verkoopt moet ms meer produceren als je meer produceert gaat je kostprijs omlaag. MS kan dan meer onderdelen inkopen tegen een nog lagere prijs. De spullen die nou in de xbox zitten zijn nou het nieuwste van het nieuwste over 6 maanden niet meer. Wat inhoud ms kan nog goedkoper aan onderdelen komen zodat ms wat kan verdienen aan die 360

En MS wil geld verdienen op games en niet op de console. Net als HP, hp verdient geen cent aan een printer maar wel vet veel aan inkt.

16. Koffie mok

Koffie mok Guest

Of 2 klanten..

17. Recaro

Recaro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw op het forum! Ik heb me aangemeld voor de gezelligheid, om mijn mening te kunnen geven en om zo nu en dan eens hulp van anderen te kunnen ontvangen mocht er eens iets gebeuren.

Ik heb ook een Xbox 360 (die normale) apart laten leggen. Mijn tante heeft een speelgoedwinkel dus ik kan hem voor de inkoopprijs krijgen eveneens als de games. Ik heb PGR3 er bij laten leggen.

Ik heb nu een "normale""oude" xbox. Heb er veel op gegamed. Maar aan vervanging is hij denk ik wel toe. Ik heb hem misschien verkocht aan mijn kleine neefje die er altijd een heeft willen hebben, want ik vind het nutteloos om hier een xbox te hebben staan waar ik niks meer mee doe. Nu kan ik er nog vanaf voor een vrij hoge prijs.
    Ik denk dat wanneer de 360 op de markt is en mensen kunnen hem kopen dat ze massaal hun oude op het internet te koop aan gaan bieden. Ik kan het natuurlijk ook mis hebben maar goed we zullen zien.

Groet Recaro!

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ook ik heb daarom mijn Xbox al verkocht :). Ook andere redenen, maar die van jou is er een van.
    Welkom trouwens :)
    En idd, ze leveren echt wel zo veel Xbox 360's als dat ze Pre-order kits hebben verkocht. Anders gaat het nergens over.
    En jeps, als dit niet gebeurt en er ECHT tekorten onstaan is het Chaos gek :p.

Ook de prijs idd, niet na één maand omlaag gaan, want dan wil ik er ook wat voor terug joh.
    Wel netjes dat ze dat met de Xbox hebben gedaan, wist ik niet eens.

19. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ik hou hem gewoon zodat ik mijn oude games ook kan spelen, want ik heb gehood dat niet alle games playback compatible zijn dus dan hou ik hem erbij.
    Voor de rest welkom op XBW_0/

20. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

ja welkom :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina