Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo mega lastig zijn de vrije trappen nou ook weer niet. Makkelijk zijn ze ook niet en dat is maar goed ook. Heb vandaag nog 2 vrije trappen gescoord in PES4 en ook in WE9 op de PSP nog eentje :9
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik zat gisteren Virtua striker op de DC tespelen en die heeft wel een grappig penalty systeem .. een metertje dat aangeeft hoe hard je schiet. schiet je hard dan weet je als keeper dat je dus niet ergens in de beneden hoek moet zijn:) vond het erhg prettig .
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Meaby wel goed idee :).
    Alleen als je Split Screen (althans, offline 1 VS 1 doet, groot scherm gewoon;)) dan ziet die ander dus hoe hard je schiet. En kan hij zich daarop instellen.
    Dus naarboven duikt hij zo wie so.

    Op live zou het echter wel goed kunnen werken, aangezien die andere persoon jou hard heid meter niet ziet!
     
  4. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    ik heb nog wat nieuws over de releasedatum

    Afdeling inkoop meldde mij dat pes5 maandag verstuurd wordt naar de filialen en dat betekent in principe dat de frs filialen em dinsdag uiterlijk woensdag in huis hebben.
    Hangt et alleen nog van konami af of ie gelijk verkocht mag worden. Op zn vroegst zou pes 5 dus op 18 oktober gereleased kunnen worden en op z'n laatst de 21ste.
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Penalty's van PES4 vond ik een van de mooiste dingen, aangezien je nooit zeker was dat ze erin gingen:cool:
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Neej, als je er geen controle over hebt, en het gewoon een kwestie van geluk is, heb je er NIETS aan en moet dat systeem gewoon verbeterd worden.

    Over die release klinkt gunstig :)!!
    Zal dan wel 18 oktober worden. Zeer prettig voor de mensen die heb meteen halen.
    Wat gaat hij ongeveer kosten? PES 4 was niet zo duur toen met de release bij de FRS :D
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heej ff een vraagje voor degene die hem al hebben. Hebben jullie ook een beetje moeite met voorgeven??? Als ik de bal half hoog wil voorgeven doet hij dit bijna nooit. 2x b. Hij geeft hem gewoon hard voor en meestal niet in het midden van de 16 maar gewoon helemaal naar de andere kant van de 16. Iemand al meer last hiervan???
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar dat ligt ook aan waar de medespelers staan he.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Nou gewoon in het midden van de 16. een aanval over de flanken, die ik normaal in pes 4 met 2xb op de spits zijn hoofd krijg. Maar het lijkt nu wel alsof ze veel minder precies zijn en veel te hard. Moet ik soms minder hard op b drukken??? Of ligt het daar niet aan???
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    in 4-3-3 scoor ik juist uit voorzetten, gewoon hoge bal (B) en bij je spits op X (schieten) drukken
     
  11. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    het klinkt heel makkelijk zo hoe jij het uitlegt maar geloof bijna niet dat jij uit elke voorzet scoort
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Als dat zo zou zijn dan gaan we een beetje de kant van Fifa op, waar je in vorige versies ook altijd uit een bepaalde situatie kon scoren.
    Het zo voor mij in ieder geval een - . betekenen...
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel nu wat uitgebreider gespeeld en ik vind hem steeds beter worden. Stuk moeilijker. De mooiste kansen mis je op de vreemdste manieren (op de doellijn een bal op de paal schieten bijvoorbeeld).

    Scheidsrechter fluit wel erg veel en erg in het voordeel van de computer. Penalties zijn naar mijn mening niet veranderd. Vrije trappen ook niet.
     
  14. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook en hij valt tegen. Begrijp me niet verkeerd, het is nog realistischer geworden enzo maar als je het mij vraagt proberen ze het realisme een beetje te ver na te strefen. Je krijgt amper echte kansen in een wedstrijd en soms ziet het er niet uit (als in het echt dus). Ik speel op 5 sterren en veel wedstrijden eindigen in 0 - 0. Nee, ik verlies ze niet maar ze eindigen bijna allemaal in 0 -0 en heb er 2 met 1-0 gewonnen. Ik heb nog niet de beste spelers (ajax, ML) maar de computer mannetjes zijn nu al een stuk sterker en ze zijn niet van de bal te krijgen. Wanneer je ze wel van de bal krijgt fluit die schijt scheids. Wat ik nog frustrerender vind is het gecheat van de tegen stander. Dat had je ook een beetje met pes4 maar daar merktje je niks van (dat de computer net ff iets sneller rent op sommige momenten). Bij pes5 merk ik het de hele tijd. Voorbeeldje. Ik speelde met Chelsea tegen de Belgen. Ik kreeg de bal en er was veel ruimte (dit heb je dus bijna nooit met pes5, realistisch is het wel ja)en had ongeveer 3 a 4 meter voorsprong op een rode duivel. Ik neem de bal aan en probeer te sprinten, maar die rode duivel sprint opeens als een raket naar voren en schiet de bal weg. Ik weet dat je nu veel meer moet over pasen en dat je echt moet opbouwen. Maar daardoor kan je ook amper meer counteren en een mannetje uitschakelen. Dat is gewoon onmogelijk. Je moet het nu echt hebben van opbouwen (wat 9 van de 10 keer op niks uitloopt, wel realistisch ja) en standaard situaties.

    Dit zijn mijn bevindingen na een paar uur spelen. Ik hoop dat dat na een paar dagen helemaal anders is maar ik ben bang dat die uiteindelijk toch een beetje tegenvalt. Realistischer is die zeker dan pes4, maar leuker vind ik hem op DIT MOMENT zeker niet.
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben ZO benieuwd naar deze game.
    Niet normaal :D.
    Wil echt zien met eigen ogen, hoe deze game is. Zijn mensen niet te kritisch?
    Hebben jullie dus PES 4 ook kapot gespeeld?
    Niet dat je van Fifa naar Pes over bent gestapt, want dan zal je idd vinden dat je te weinig kansen krijgt.
    Zoals Sjakiejojo, zegt, het moet ook weer niet TE realistisch worden. Het blijft een GAME waarin je wel kans moet hebben ;). Ik denk ook wel, dat je de game gewoon wat langer moet spelen, en zo weer nieuwe moves leert en beter weet hoe je in bepaalde situaties moet reageren!
     
  16. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje raar dat mensen het zo vervelend vinden dat ie zo moeilijk is.. Bij PES4 op 6* was eigenlijk te makkelijk en ik heb al lang aangegeven dat ik PES5 graag een hogere moeilijkheidsgraad zou zien hebben, als dit dus zo is zou dat mooi meegenomen zijn. Maar goed, volgende week kan ik zelf een conclusie trekken :)
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind PES4 5 sterren moeilijker dan PES5 5 sterren. Kan ook aan mij liggen...

    Heb inmiddels ook 6 sterren unlocked (PES5) en die is lekker pittig! :)
     
  18. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het moeilijker is vind ik geen probleem, alleen je kan het moeilijker maken op verschillende manieren.

    Hier is het niet zo zeer dat de tegenstander veel beter is geworden (ik heb nog geen wedstrijd verloren op 5* ), maar je scoort gewoon niet. En dat vind ik een slechte manier om een spel moeilijker te maken. Keeper stopt alles, of je schiet naast of tegen de paal voor een leeg doel. Zulke doelpunten maakte ik in pes4 wel.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik dacht ook dat 6 sterren bij PES4 moeilijk was maar als je er eenmaal aan was gewend dat was het ook een eitje. Van mij mogen ze bij de volgende PES wel verder gaan dan 6 sterren :)
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klopt...de nul is makkelijk te houden. Maar het scoren gaat gewoon wat moeilijker!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina