Can you find Joanna Dark? Visit www.coca-cola.nl Find Joanna Dark and WIN the new Xbox 360! vanaf 14 oktober!
Vet! Maar ik denk dat de kans wel erg klein wordt nu je de prijsvraag ook hier hebt gezet. Edit: ow, moet je helemaal naar amsterdam? Heb ik geen zin in.
Moet je nu in amsterdam gaan rond koeken loeren waar die b*tch zit?! Of moet je ook op die site dingen gaan doen.... De deur is namelijk al gesloten, en open krijg ik hem niet met klikken volgens mij. Dit is zeker net als dat puzzel spel op internet. Dat je het internet adress moet wijzigen op een kamer verder te komen.
haha bes vet is dit weer zo'n actie van microsoft zoals toen met Halo 2, iets met bees. Da was ook coowl om te zien hoe die mense daar hemaal op ingingen
Ik ben benieuwd wat we moeten doen om de xbox 360 te gaan winnen ... Misschien wel heel veel cola drinken ..
Meestal heel veel van dopjes en streepjes codes verzamelen of een simpele puzzel oplossen met eenslagzin..de usaula blablabla dus van een grote fabrikant..
jeb ... maar op zich lijkt het me wel geinig om te zien wat ze van plan zijn. Over morgen begint de wedstrijd
ja idd. hopenlijk een originele, want op de site staan helemaal geen aanwijzingen...ze houden het zo spannend! Wat ik nu ook begin te denken is dat er een soort sms- actie kan gaan worden , omdat er een telefoontje geplaatst is waarbij je je kansen kunt vergroten als je je vrienden aanmeld. Ik denk daarom aan eern sms actie.....Hmmmmmmmmmmm steeds mysterieuzer.....
Op zich niet ... in Amerika heeft Pepsi op dit moment het grootste markt aandeel ... in Nederland is het coca-cola
vaak zijn er geen winnaars, en dan krijg je brieven terug met "over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, en meedoen is belangrijker dan winnen"
Meestal als het iets is in de trend van dat je op lokatie een bepaald persoon moet zoeken, dan kun je het al shaken, want dan is er meestal wel een van de betrokkenen die ff wat lekt tegen een vriend ofzo, en die doet dan net of ie het gevonden heeft via de clues enzo, terwijl ze gewoon getipt zijn... Ik heb liever een reeks van puzzels/opdrachten, en dan de eerste die de opdrachten af heeft krijgt een telefoon nummer. Gewoon zorgen dat er 10 verschillende nummers zijn, zodat degene die als eerste dat nummer ziet staan, niet meteen ook zijn vrienden laat bellen ofzo... maar gewoon voor 10 verschillende winnaars dus 10 verschillende nummers. Op die manier kun je er zeker van zijn dat het eerlijk gebeurt... (als je tenminste die telefoongesprekken 'intern', dus door het bedrijf zelf, laat ontvangen en afhandelen.