Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    wereldschokkend halo ? you gotta be kiddin' me
    Waarschijnlijk heb je dan de rest van je leven onder een steen geleefd, of was halo de eerste game die je aanraakte.

    Wereldschokkend whahaha moet er nog steeds om lachen
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb even gebruik gemaakt van een quote. ;)

    Grafisch was Halo niet wereldschokkend, het spel zag er goed uit, maar niet wereldschokkend.
    De gameplay was voor een shooter op een console heel erg bijzonder.

    PDZ ziet er grafisch goed uit (kan zich volgens mij best meten met de betere shooters op de pc), maar ook hier is de gameplay belangrijker dan de graphics.
     
  3. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @even voor de lui die alleen maar zitten te geilen op de graphics van een game

    graphics is niet alleen bepalend voor een game hoor wat dachten jullie van gameplay, sound enz??

    dit lijkt mij gewoon een vette game en dan vooral online
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik geef ook aan dat gameplay het belangrijkst is.
    Maar op een systeem als de xbox 360 mag je grafisch toch wel een minimale verwachting hebben vind ik.

    Maar het gaat idd om het totaalplaatje en niet om een onderdeel.
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    Wereldschokkend is misschien wel een heel groot woord maar die graphics waren wel aardig schokkend, besturing ook (heeft voorgoed FPS op de console verandert :)) en de gameplay zelf ook voor een deel, de AI van Halo is héél lang als "het beste ooit" beschouwd en de gameplay zelf was ook gewoon érg goed! Vrijheid met de warthog bijvoorbeeld en goede balans... Natuurlijk zaten er ook zat minpunten in maar ja, het was toch wel een aardig wereldschokkend spel!
     
  6. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien bedoel je niet wereldschokkend maar eerder vernieuwend
     
  7. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat Microsoft niet zozeer bedoelt dat PD0 een betere game is dan Halo, maar meer het feit dat PD0 een system seller zal zijn die de 360 op de kaart zal zetten. Net zoals Halo dat bij de eerste xbox heeft gedaan, want dat heeft Halo zeker gedaan, ondanks dat het maar een saaie en eentonige shooter was. En das mijn mening, voordat iedereen begint te zeuren.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  8. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    @WiresOUTLAW

    dat ben ik met je eens vind deze game kwa graphichs nou niet echt ja
     
  9. FabianNL

    FabianNL Guest

    En gameplay is ook nog maar de vraag hoor... de co-op mode zag er érg goed uit, maar echt veel gameplay hebben we daarbuiten niet gezien en zeker niet allemaal zelf gespeeld dus blijft voorlopig ook nog afwachten ;)
    (al heb ik daar bets wel heel veel vertrouwen in!)
     
  10. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele DOPE filmpjes op www.gametrailers.com nieuw filmpje over mulitplayer van 1.30 min en een filmpje van single player van meer dan 6 minuten

    Deze moet je wel kijken in HD kwaliteit is wel 150 mb voor het filmpje van 6 minuten maar is het dubbel en dwars waard
     
  11. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag er wel vet uit, maar die gasten waren dom. De grafix zagen er top uit en ik zag geen auto-aim :)
     
  12. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag er inderdaad heel vet uit, maar volgens mij staat het spel op het makkelijkste niveau. Want op het makkelijkste niveau zie je van die blauwe pijlen waar je heen moet. Daarom was de AI niet al te denderend. Maar daar maak ik me geen zorgen om, komt vast goed
     
  13. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    percies dat klopt
     
  14. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    GoldenEye en Perfect Dark vond ik revolutionair, Halo was bijzonder maar voor mij persoonlijk geen revolutie.
     
  15. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    komt omdat je geen xbox live hebt :)
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Grafisch is ie mij meegevallen eigenlijk, wat ik kon zien in het filmpje tenminste, eerdere beelden vond ik wat tegenvallen.
    Maar idd wat was die AI slecht, ik hoop echt dat het aan de niveau lag. Want 2 vijanden die totaal niet reageren wanneer een 3e vlak voor hun neus overhoop wordt geschoten vind ik toch een beetje belabberd.
     
  17. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    weet zeker dat dit aan niveau ligt omdat het easy is da tzie aan die blauwe hulpmiddelen op het scherm die dingen

    Die aan aangeven waar je moet staan en naar toelopen
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    IK vond het een beetje te arcade, te blikkerig. Jammer, want ik verwacht veel van deze titel.
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb vroeger zo vaak PD gedaan voor de N64. en deze ga ik gewoon gelijk bij de Launch halen want PGR3 lijkt me echt niets :) ik vond PGR2 ook niets...
     
  20. xalvo

    xalvo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    dit wordt ckr mijn launch game. kijk er nu al naar uit hoop dat ik het net zoveel ga spelen als halo 2
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina