Dit is precies wat ik wil zeggen met deze topic, hoe men er eigenlijk over de XBOX360 gaat denken, als ze zien dat bij anderen xbox360 gebruikers de problemen die zij niet hebben wel bij hun voorkomt.
Juist die kleine dingetjes waar de een geen of nauwelijks last van heeft en bij de ander juist veel of storrend kunnen zijn, spelen voor sommige een rol. De anderen ( lees Sony ,Nintendo zullen hiervan veel (mis-)gebruik maken, om juist hun producten op te hemelen door constant op deze "kinderziektes" van MS te gaan wijzen. Zij zullen er alles op alles doen om dit te verkomen in hun producten, ondanks dat ook zij problemen zullen hebben met hun "kinderziektes."
Hierbij wil ik ook zeggen dat de XBOX 360 zeker niet de minste moet worden beschouwd, maar juist een kei harde stukje high-tech wat men in huis haalt.
Ik wil echt geen paniek veroorzaken of iets dergelijks bij de mensen die de Xbox360 hebben ge-preorderd, ik wil alleen erop wijzen dat het in het begin altijd heel goed gaat, maar dat het altijd nog kan gebeuren dat er wat mankementjes inzitten die bij een latere versie er niet meer in zit. Dit vind ik erg storend voor de mensen die net 399,- + 1 of 2 games a 69,95 pers stuk kosten hebben neer gelegd.
Laatst bewerkt: 12 okt 2005