De sluitingsdatum is 24.10.05 Geef acht, soldaat! Denk je dat je een legertje naar jouw bloed snakkende Xbox Live® Halo® 2 gamers de baas kunt? Laat dan maar eens zien wat je waard bent tijdens het online Halo 2-toernooi van 11 Oktober to 24 Oktober. Wapens in de aanslag! Er zijn twee Origen-tickets beschikbaar voor deze wedstrijd, dus houd het Double Team-klassement in de gaten om te zien wie er gaat winnen. Als jij op 24 Oktober de nummer één in het Double Team-klassement bent, dan gaan jij en je dubbelteampartner naar Origen. hier kun je meedoen ; http://www.origenxbox360.com/ (onderste appel) oh, ja ik heb King Tuur ook ff op de hoogte gebracht, dus misschien zien we hem daar ook nog
Eigenlijk dikke onzin, de twee hoogste nederlanders gaan naar die plek en wat nou als er een amerikaan op de eerste plek staat... Dat worden dus 2 nederlandse cheaters
dat is de countdown thread, de countdown is een beetje afgelopen en dit gaat over een Halo 2 toernooi dat totaal niet relevant is aan het Origen countdown.
Nee want als je kan zien staan daar alle wedstrijden in ... ook deze .. zie de laatste pagina ... beetje onlogisch om twee aparte threads te hebben
hoe kan dat nou, khep die xbox mail met die halo 2 toernooi net gekregen. hoe kan het in vredesnaam zo snel in je thread staan, ik zie niks daaro
ehm ja .. maar zoals je kan zien was het script al bekend ... zie spoilers ... en op zich kan je het daar ook posten .. want dat is de origenxbox360.com thread ... daar staan ook de andere twee games al vermeld
beetje onduidelijk onoverzichtelijk die thread. een aparte thread voor die halo 2 toernooi leek me duswel gepast.
Mja maar dan staat deze als nog verkeerd, omdat het om de xbox 360 gaat ... laat een mod maar beslissen //edit hmm ik zie net dat de xml spoiler is weg gehaald ... maar daar stond ook deze wedstrijd in ... Ik plaats het ook wel even in de origen draad
Ja zeker ... in de xml file stond het hele script ... dus ook over de 3 opdrachten 1. de vragen 2. Lieg je weg naar Origen 3. de beste 2vs2 gaan naar Origen ... Ik heb het zelf in mijn blog gezet zie: http://www.fardo.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=295&Itemid=56 en die post is al weer van 28 september
Moet je ergens naartoe? of is het gewoon nr 1 van de list op bungie. Anders wil ik wel tegen pox2k4, hij is te gezellig.
Nou, zo te zien zijn jullie er aardig uitgekomen zo . Dan gaan we nu gewoon verder in de originele Origen draad. $l07j3!