alleereerst gefelici met je nieuwe Console monster ten tweede je moet gewoon de game spelen en dan vind je vanzelf wel wat er gebeurt. nja je moet skaten en als je iemand na moet doen moet je em na doen offtopic wat ik zelf bij JSRF klote vond is de tricks en de besturing gaan beetje iri maar je raakt wel gewent .
maar maar er is 1 ding: overal staat van versla hem in en stratenrace, wat is een stratenrace en hoe kan je hem doen?
met de game teksten bedoel ik dat je gewoon moet leze wat er staat een straat race is als ik me niet vergis gewoon tegen iemand anders racen en dus zo snel mogelijk bij de finish zijn
Het is een soort skate-adventure, je moet de straten van Tokio onderspuiten met jouw graffiti zo dat je gang (de GG's) de "baas" wordt in Tokio en de onderdrukker verslaat.
HOEI! Ik heb hem nét uitgespeeld Verder had Sultan_of_Swing gelijk... Gewoon een beetje skaten en graffitie spuiten... En lees het boekje...
wat wat moet je onderspuiten als zo'n meisje zegt van: pull the "right trigger" near the round-shaped mark to tag!
Re: wat Als je vlakbij een punt komt waar je een gekleur rondraaiend schijfje ziet, moet je de rechter trigger overhalen. Dan gaat je karakter daar op die plek spuiten met zijn spuitbus.
Re: waar Dat kan bijna op elke plek zijn. Als je voorbij eentje skate zie je het gelijk. Beetje rondzoeken dus. Muren, palen, reclameborden, de grond enz. daar op.
ik ik heb ze gevonden, maar daarna moet je nog wat doen dat heb ik gedaan, en dan komt er een heeel gesprek met zo'n dj ofzo en naar wlek poppetje moet je dan?
Eh, moet ik weer helemaal zo'n savegame openen, maar voor jou doe ik het wel, lievie na het kijken: 9 chapters