Heb al gebeld naar planet en die hebben me laten bellen richting KPN, die gasten hebben allerlei problemen en gaan me terug bellen.
bij een maat van me die hetzelfde probleem heeft hebben ze al teruggebeld en hebben ze de lijn al doorgemeten. Volgens hun was alles goed, lekker makkelijk :{
Hij heeft zijn kabels al vervangen dus daar ligt het niet aan. Ik wacht nog steeds op een telefoontje van KPN, ben benieuwd.
Kunnen ze trouwens zomaar zeggen, nee hoor we hebben de lijn doorgemeten en er is niks aan de hand. Ik bedoel hoe weet je nou dat ze dat echt gedaan hebben.
Zijn er meer mensen met planet/kpn die hier last van hebben (package loss)? Kan ik ook om een website i.p.v. mijn xbox checken of ik last heb van package loss?
Net KPN aan de lijn gehad, voor zover hun weten is alles goed. Die eikels kijken gewoon of ik goede snelheden heb en dan is het voor hun goed zat. die gozer wist volgens mij niet eens wat package loss was :{ .
Volgens hun is het dus niet zijn probleem en kunnen ze er verder niks meer aan doen. De enige optie is dat ik een monteur kan bellen volgens hun. Hoe kan ik eigenlijk aantonen dat ik package loss heb?
Laatst bewerkt: 10 okt 2005