Sega GT 2002 - Complete Samenvatting!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elitian, 5 nov 2002.

  1. sparhawk

    sparhawk Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok , dank voor de opheldering , voor het zelfde geld stond ik morgen terug in de gameswinkel met de melding dat de dvd stuk was ]:- .

    Eigelijk wel een rare beslissing om dit in het spel te integreren , niet dat het afdoet aan de kwaliteiten van het spel , maar mij leek het op een grafische fout.

    Verder gamen dan maar :p
     
  2. Quasar de Duif

    Quasar de Duif Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Sega GT vanmiddag gehaald, thuis aangekomen even gespeeld. Ik moet zeggen dat het me behoorlijk tegenviel. Werkelijk alles is gebaseerd op, of nagemaakt van Gran Turismo; de automerken, de autotypen, het gevoel van snelheid, de tracks, camerastandpunten, trage besturing, de hele opzet van het spel etc.

    Verder vind ik de graphics ook zwaar tegenvallen, soms leken de auto's wel shellshaded. Slechte omgeving-graphics, alsof het PS kwaliteit is. Nee, voor mij is de nieuwigheid eraf van dit soort spellen. Ik dacht misschien nog dezelfde enthousiasme te krijgen als bij Gran Turismo maar dat valt behoorlijk tegen.

    Morgen ruilen tegen U.C. of Splinter Cell zodra die uitkomen.
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zaterdag ligt hij in mijn brievenbus ... ik ben benieuwd ik zit echt te watertanden... als ik dit lees behalve de bovestaande post dan????????
    haha

    was het al maar zaterdag....

    p.s oja zijn de controls zelf in testellen... voor mij echt van belang...?
    alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2002
  4. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik sluit me hier helemaal bij aan, en heb me dan ook ontdaan van m'n SEGA pack. Maar kan me voorstellen dat sommigen de game wel leuk vinden. Ik speel nog steeds PGR, en heb er nog veel plezier mee...:9
     
  5. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik al een fanaat was van street rod (80'er jaren spel) was ik al snel verkocht aan dit spel, ik kan me voorstellen dat dit niet het genre is voor sommigen, maar afkraken snap ik niet!

    De graphics zijn goed, de auto's lekker, en met de toekomstige add-on nog meer auto's etc.

    Liever deze game dan pgr...

    Aangezien er nog geen spel was dat dezelfde inhoud had als gt3 ben ik juist tevreden dat het er zo op lijkt, waarom zou je een goede formule veranderen? Nu kunnen met mensen met een xbox tenminste ook lekker tekeer gaan, want om nou een ps2 te kopen voor gt3 ( ]:- )...kuch
     
  6. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Begrijp me niet verkeerd, ik kraak de game zeker niet af. De game schijnt de meesten goed te bevallen, dat mag. Alleen vind ik zelf de game er gewoon niet uitzien en heb ik moeite met het op de weg houden vd wagens. Daarom bevalt PGR me beter.
     
  7. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Automerken en de autotypen hetzelfde?
    DUH! Wel een stomme opmerking.
    Welke unieke merken moeten er dan in? LADA?

    De rest is compleet anders dan GT3 oor. En jah ik heb GT3 ook vaak gespeeld.
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het lijkt me een fantastisch spel, dus ik ga hem vanadaag maar eens kopen!
    Gooooooo Sega...
     
  9. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach kom op ! Het is echt een GT3 kloon hoor. Zelfs het beginfilmpje met die zuigers en cilinders in die motor is gerippped van GT3. Maar ja, beter goed gejat dan slecht verzonnen moet je maar denken.

    appie21: Ja, maar ik weet niet wat de andere control-opties precies zijn. Ik heb de standaard GT3 achtige controls gekozen.

    Trouwens wel geflest dat je voor reverse moet schakelen. Gaat me nog es een race kosten. En als je je eigen soundtrack gebruikt is het geluid weer te zacht bij mij. Moet ik het motorgeluid zachter zetten. Ben ik de enige die dat nou heeft ? Ik heb het bij RSC en PGR ook al.
     
  10. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het spel veel lijkt op GT3 lijkt me juist een compliment en voor mij misschien wel de reden om hem te kopen, maar als iemand hem nu heeft liggen en er niks meer mee wil doen, dan is dit mijn emailadres ;) mws@home.nl

    En dat er veel dezelfde auto's inzitten als bij GT3 is id een beetje logisch :)
     
  11. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    idd gt3 heerst. en sega gt dus ook.
     
  12. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleemje met de muziek.

    SEGA GT herkent maar 4 van mijn soundtracks die op mijn harde schijf staan. Terwijl er toch minstens 25 CD's op staan.

    Ik had al zoiets gelijks gelezen in een review op internet. Hebben andere mensen dit ook?

    Weet iemand wat je hier aan kan doen?
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    k heb btw vann8 tot 4 uur gespeeld ofzo. k heb nu een lotus exige helemaal getuned. damn, dat blaast!

    k heb ook grotere turbo turbines gekocht. en dat hoor je ook echt in het spel zelf.
    normaal heeft ie namelijk geen turbo. maar dat kun je dus kopen :)
    en als je dan schakelt dan hoor je ook echt ff de druk van de turbo af gaan. en de druk kun je ook instellen in je garage, tis echt een geweldig spel.
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik bedoel met welke knop geef je gas en rem je?
     
  15. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je zelf instellen

    Tenminste je kan uit 4 verschillende configuraties kiezen
     
  16. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik dus. Net als GT3 A is gassen, X is remmen. Die andere configuraties weet ik niet. Zal ook wel gassen en remmen met de triggers bij zitten.
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik weet dus niet wat GT3 is:) ik heb geen play.....
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vond de oude Sega GT ook al leuker dan de oude GT1&2, dus dit moet ook wel lukken. Jammer dat ik hem nu nog niet heb, de winkels hier hadden em nog niet.
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb alweer een tering zooi auto's vergaard.

    :) gaat wel hard opzich. komt door die autos die je krijgt in official race. meestal dingen die niet echt opwindend zijn, maar wel veel geld opbrengen.
    maar jah.

    et scheurt heerlijk.
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond um eerst een beetje tegenvallen. Er zit nogal een waas over het beeld, de graphics zijn niet echt scherp, weet iemand hoe dat komt of hoort dat zo?

    Iig, nu ik mijn auto een beetje heb opgevoerd word het spel al een stuk leuker :) heb bijna genoeg geld voor een Lotus en dan die ook weer lekker opfokken.

    Gaaf spel!
     

Deel Deze Pagina