Ik heb de discussies rond CMR3 de laatste dagen een beetje gevolgt en ondertussen het spel zelf ook in bezit. Even alvast wat min en pluspunten uitbraken Graphics : Ik snap echt niet wat jullie probleem is. CMR3 wordt door jullie afgestemepd als lelijk terwijl ik het een stuk sfeervoller vind dan RSC en de wagen physics gewon adembenemend zijn. Thousand Lakes Rally, hoewel geen grafisch hoogstandje vind ik het gewoon fantastisch om over die bruggetjes te rijden langs een mistig meertje. Sprite bomen? So what? Ik heb nog geeneens tijd gehad om daar op te letten. Minpunten : Het is gewoon diep en diep triest dat het schade en setup systeem is verandert. Je kunt nu bij springs alleen maar 3 waardes kiezen. Je kan het niet zelf precies verdelen, dat mis ik bij : Aandrijving (front/rear/medium oid), veren, remmen en vast nog wel bij een onderdeel . Ik vind het ook jammer dat bijvoorbeeld het instellen van de rijhoogte is verdwenen. Het menu om je auto te tunen (als je het zo mag noemen) is ook onoverzichtelijk en dom ingericht : Het is langzaam en in een klein stukje van het scherm gepriegelt, het is dat ik een grote TV heb maar ik kan me voorstellen dat mensen met een kleinere TV daar problemen mee hebben.
En wat dacht je van het opwaaiende stof in australiƫ. Is ook erg aardig als detail. En de stofwolken als er een helicopter over komt vliegen.
Ik heb hem even gehad en dat vond ik inderdaad erg k*t, heb hem achteraf geruild omdat mijn spel niet was
Naja, je hebt gelijk hoor. Het afstellen ( wat ik erg leuk aan CMR2 vond ) is inderdaad minder uitgewerkt. En op het grafische vlak is er weinig op aan te merken. Ik vind de minpunten echter niet opwegen tegen het spelplezier dat ik er van heb.
[Droom]Gebruik volgende keer eerst eens de zoek functie! 1e waarschuwing voor jou, hier zijn al tig threads van[/Droom]
Tegen argumenten: Tja, Ik heb ook een aantal tegenargumenten gepost, maar dat zijn details. Het gaat om de rally ervaring, en die is super. kheb nu ook segagt2002, daar zitten ook rally circuits in. Ben benieuwd wat dat is (maar die moet ik eerst nog unlocken)
Yep, 3 met en 3 zonder. Maar het asfalt is wel een beetje nat dus ik zou maar niet met slicks gaan. Ik persoonlijk vind het ook jammer dat je je damage niet zelf meer moet fiksen. Een compromis zoeken met de beperkte tijd die je had was in de eerdere games altijd wel leuk. Verder vind ik hem wel erg kort. Waarom hebben ze niet alle 8 landen in elk seizoen gebruikt in plaats van steeds te switchen ? Toch de beste rallygame die er is vinnik hoor.....
wat ik ook whack vind is dat je niet je auto af kan stellen als je ff in een single stage gaat scheuren, en dat je niet zoals in rsc tegen elkaar kan rijden tegelijkertijd. et hoort wel niet, maar tis wel leuk en daar speel je een spelletje voor, niet? graphix zijn purima! omgevingen minder mooi dan rsc, maar ademen wel degelijk meer een sfeer uit. er zijn op dit spel wel een aantal dingen aan te merken. maar de physics zijn zo fokking geil! et blaast zo mofo hard! en dat maakt alles goed!
nee dat vind ik niet je hebt niet zo gevoel als bij rsc, maar ik geef toe dat het rijden wel goed is gemaakt!
bij rsc is dat zo omdat je daar amper echt relaxe controle hebt over je auto. en drom lijkt het alsof je fokking hard gaat . colin mcrae zit echt op een heel ander niveau, tis amper te vergelijken de stijl. cmr voelt zo goed. rsc is meer een arcade spelletje als je et vergelijkt. (imho)
Ik vind het zwaar jammer dat je in de multiplayer modus niet tegen elkaar kan racen maar allebei apart het circuit rijd!!!! Dat is juist het mooie van rally rijden in multiplayer mode!!! Dus voor in je 1tje spelen is Collin McRae errug goed maar in de multiplayer mode ga ik toch echt voor RalliSport Challenge!!!! Grtz
Sowieso is multi player een van de grootste ontbrekende factoren van CMR3, terwijl ze dat in CMR2 zo goed voor elkaar hadden.
Ondanks de minpuntjes in het spel kan ik me nog steeds kostelijk vermaken met CMR 3. Besturing is gewoon subliem!!!
Kijk dat je mening erg belangrijk is, dat snap ik wel. Maar dat je er nou een nieuw topic voor opent en niet in een bestaande post....? Ik vind Rallisport best wel onder gewaardeerd, de wagens luisteren best wel goed naar de besturing en grafisch is ie gewoon sterker. Ok, er zit misschien meer sfeer in CMR3 en de besturing en het schademodel zijn beter. Toch ontlopen ze elkaar naar mijn mening niet veel.