ja en niet om te controleren dat je 18 bent, maar omdat ze hem automaties verlengens in dit alleen kan als je CC is ingevoerd (advies prijs starters kit is 60 euro) aanbiedingen is ander verhaal
Ik ben ook nog op zoek naar een trial kaartje, dus als iemand er eentje zou hebben...ik zou er echt heel erg blij mee zijn!! _0/ Mijn mailadres: a800verkoop@hotmail.com
Is geen aanbieding, is standaard prijs van Microsoft. Waarom wil nog steeds niemand dit begrijpen. Die aaanbieding zoals jij het noemt loopt als sinds microsoft met xbox live begonnen is. Ik heb nog nooit meer als 30 euro voor men jaar live betaald.
Bij Dixons kost een Live abbonement 30 euro. Maar even serieus, ik heb vanmiddag WoW gekocht samen met een 2 maanden kaart. Mijn vader gaat een CC aanvragen, dan hoef ik toch alleen zijn CC nummer in te voeren? Als ik dan betaal met zo'n pre-paid geval, gaat er toch geen geld van af. En hoezo wordt het dan automatisch verlengd, dat abbonement, is dat echt zo?
Zoek nog steeds een trial (2 of 3 maanden) of een 12 mnd abbo (tegen betaling)... a800verkoop@hotmail.com
Heb hier nog 2 trialkaarten liggen. Geldig van 01-07-2005 tot 30-06-2006. De eerste 2 die mij een PM sturen krijgen ze edit: 30-06-2006 natuurlijk edit 2: allebei weg, dus je hoeft niet meer te pm'en.
ja dat moet, je moet, maakt niet uit wanneer, voor xbox live ALTIJD een cc nummer en gegevens invoeren...
Wie heeft er hier nog een 2 maanden Trail kaartje over !!! Heb nu sinds lang tijd weer een top download en wil graag weer een keertje Live proberen. Download = 880.6 KiloBytes/s
[GEZ] Twee maanden trial xbox-live Hallo, is er nog iemand die een trail kaart voor xbox-live over heeft Mijn xbox-live abo is verlopen en wil een paar maanden overbruggen totdat de 360 uit is. i4play@gmail.com
heeft iemand voor mij een 2 month trial?? ik speel xbox live bij een vriend en ik vind het leuk dus mag ik alsjeblieft een trial hebben?
alsjeblieft heeft iemand een 2 month trial voor mij ik wil heel graag xbox live spelen als je er eentje heb pm me dan _0/
Wie heeft er een creditcard voor mij, lol (verdomde wantrouwende ouders) Ik heb hier nog wel een code, wie het eerst komt het eerst maalt.