Vreemd raadsel op Hex168.com

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door frankx, 14 okt 2005.

  1. exity

    exity Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk zelf de halo movie release datum ofzo
     
  2. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    jaartal bij dat laatste plaatje is beetje vreemd
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, zie er zelf niets in. Kan best een datum zijn, maar is vast weer een datum naar een dag waarop er vervolgens niet aan de hand blijkt te zijn, maar de hype wel weer flink gegroeid is, wat de marketing bevorderd.
     
  4. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]Ik denk dat we ons op diet gedeelte moeten focusse,
    kijk is naar die wielen.
    of die cijfers: FL510
    Of het gedeelte onder die cijfers ik denk dat daar iets glimd(ongevver 0,5 cm onder FL), zou dat miss een soort helm zijn ofso
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat het laatste plaatje niet in 1980 is gemaakt. Ik heb zelf het idee dat het toch nog wel wat verder terug is.

    Ook denk ik dat de nummers niet voor een datum staan (te voor-de-hand liggend), maar dat het over de halo's zelf gaat. Die ringen eromheen kunnen dan zowel de '360 graden' als de 'halo' betekenen.

    Ik baseer het absoluut nergens op, maar zoveel is er nog niet bekend, dus het is even brainstormen. En wie weet is het wel allemaal voor niks en blijkt de complete campagne fake te zijn (die 3e foto vind ik bijvoorbeeld behoorlijk ge'fotoshop't eruit zien)

    Ik ben benieuwd...
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  6. diedetenb

    diedetenb Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    "Misschien heeft het met halo 3 te maken", hoor ik hier. Kan kloppen. Halo 3 staat gepland voor de datum dat de PS3 uitkomt. PS3 komt in q1/q2 uit. Op het vliegtuig zie je een geland vliegtuig met de cijfer 510. In Amerika draaien ze alles om, dus zou het 10-5 kunnen zijn, de dag waarop de PS3 uitkomt, en dus ook Halo 3. Dat is de "landing"van Halo 3. Spank me if I'm wrong ;)
     
  7. Celius

    Celius Guest

    Die raadsels zijn ook altijd supermoeilijk *)
     
  8. Spambitch

    Spambitch Master DW

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke gissing dietenenb, je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Man ik word er gewoon bang van zoveel gevoel voor raadsels oplossen hebben mensen hier. Maarja ik denk dat het zowel voor Halo 3 en X360 staat, willen ze een voorlopige releasedatum vaststellen d.m.v een leuk raadseltje.. Jammer dat die releasedatum (als het dat al is) wss toch niet door zal gaan.
    Verder heb ik er btw niks op toetevoegen.

    Edit: Maar wat zouden die getallen 1,6 en 7 voor moeten stellen?
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  9. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dat andere forum kwam deze site naar voren http://hex168.com

    Haha leuke verklaring: "
    If you take the 168 as a hexadecimal value and then convert it into binary, you get 0001 0110 1000. Notice the nice symmetry?? Anyway, taking those as one value (000101101000) will convert into 360!!!"
     
  10. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had "per ongeluk" ook een zelfde topic gecreeerd als Frankx....mijn bevindingen zijn hier te vinden....

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=76829


    Laatste wat me zo even te binnen schiet als ik de plaatjes en de site bekijk...zou het misschien een aankondiging kunnen zijn omtrent de nieuwe next-gen Castle Wolfenstein...!?!?
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kewl check deze site: http://www.hex168.com/

    ik denk dat deze thread straks beter de naam hex168.com kan krijgen en verplaatst kan worden naar het xbxo 360 forum
     
  12. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een aftellende klok 8) Maar, hoe weten jullie dat die site van MS/bungie afkomstig is? Zoals al eerder gezegt is, denk ik eerder dat dit met return to castle wolvenstein te maken heeft!
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Via gamespot heb ik deze link gevonden ... de makers van deze site is niemand minder dan 4orty2wo ... en deze hebben al eens een campagne gemaakt voor MS/bungie ... namelijk ilovebees
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hex 168 is in ons getallen stelsel het getal 360 ;)
     
  15. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Weer een publiciteitsstunt. Jippie!!!!!

    Beter als die gekken van sony die stuiterballen naar beneden gooien vanaf de de hellende kant van de straat.
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je niets nuttigs te zeggen heb, hou het dan gewoon voor je. :{
     
  17. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach over 3 dagen komen we er volgens mij zowiezo achter.
     
  18. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat het iets met Halo drie te maken heeft deze staat trouwens bij IGN er dan ookal tussen
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ik denk dat hetniet met Halo 3 te maken heeft, maar met de launch van de Xbox 360 en het mysterieuze spel van bungie.net ... welke niet Halo 3 is
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wordt het dan al duidelijk :p?!
    Ik ga er niet te veel van verwachten, en ook niets gissen. Zie het dan wel...

    Net als bij Origen :)
     

Deel Deze Pagina