Monster madness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 15 okt 2005.

1. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Naam: Monster madness
    Genre: Shoot 'em up
    Platorms: Xbox 360 en PC
    Developer: Artificial studios
    Publisher: (niet bekend)
    Release date: 1ste kwartaal 2006

Het verhaal

Terwijl je ouders weg zijn en je van plan bent om met je 3 maatjes een spetterend feestje te geven, kruipen bloeddorstige monsters jouw stad binnen. Het is de taak van Zack, Carry, Andy en Jennifer om monsters zoals zombie's, ninja's en vampiers uit te schakelen. Ieder van de hoofdpersonen heeft zijn eigen krachten en moves en heeft de beschikking over een wapenarsenaal dat bestaat uit shotguns, pistols en baseball petjes, die je ten alle tijde kunt upgraden. Daarnaast speel je in een interactieve omgeving waarin tonnen, planken enz. bruikbaar zijn. Ook kun je gebruik maken van voertuigen die uit te rusten zijn met wapens en accessoires. In de game zijn 5 omgevingen beschikbaar zoals: "Suburban nightmare", "Shopping maul" en "High school hell", waarin heuse eindbazen verslagen moeten worden.
    Het spel wordt gespeeld in een third person top-down view, waarbij je van bovenaf op je geselecteerde character neerkijkt. Dit geeft, vind ik, een zeer mooi effect.

Naast de singleplayer bevat de game ook een multiplayer. Met 4 spelers kun je samen de missies uitspelen (cooperative). Dit kan d.m.v. xbox-live. Ook kun je met 4 maten op één xbox spelen. Hierbij zit je met zijn allen in 1 scherm, dus geen split screen.

Hier de screens, voor artwork en meer screens kijk hier

Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  2. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    De style en de grafics staan mij best wel aan, maar of de gameplay genoeg te bieden heeft? ik betwijfel het.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vind het er best leuk uitzien. Hopelijk weten ze er een toffe gameplay aan vast te knopen met de nodige vrijheid (ala gta2).

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou er idd leuk uitzien voor een Playstation 1 titel....lijkt me helemaal niks dit spel.

5. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: Dude, wat verwacht jij van de 360? fotorealistische games |:- Dit spel ziet er gewoon super goed uit! Sorry maar aan dit soort reacties kan ik mij echt ergeren.

Ontopic: Ik hoop dat ze er wat leuks van kunnen maken. Is weer eens wat anders dat die FPS en race games.

6. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, hoeven heus geen fotorealistische spellen te zijn. Maar dit ziet er slechter uit dan X-Men Legends 2. Maar voor jouw zal ik ff enthousiast doen: Wow vet spel man. En die graphics!!!! Nog veeeeel beter dan Unreal Tournament 2007.....tevreden???? Want dan hoef je je tenminste niet meer te ergeren op je vrije zaterdagmiddag

7. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt dit spel ook wel leuk en tenminste ook een beetje vernieuwend..
    Al die racers en shooters komen onderhand wel mijn strot uit....

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Niet alles draait om de gfx he.
    Vind het er best ok uit zien, heb slechtere gfx gezien bij de 360.

9. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel lachwekkend dat sommige mensen Dead or Alive 4 niet mooi vinden en dat het gemakkelijk op de huidige Xbox kan. En dan is dit ineens wel mooi. En nu weet ik heus wel dat gameplay belangrijker is. Maar meestal hangen die twee zaken nauw met elkaar samen. Meestal is de gameplay niet zoveel als het grafisch ook niet zo denderend is. Als een bedrijf in staat is mooie graphics af te leveren, zijn ze meestal ook wel in staat om goede gameplay te maken. Dat is mijn ervaring met computerspellen. In mijn collectie heb ik geen spellen die grafisch een onvoldoende scoren en qua gameplay de boel roeleren. Daarom denk ik niet dat dit spel hoge ogen gaat gooien

10. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook niet te vergelijken met DOA 4, dit zijn heel anderde soort graphs. Maar dat van mooie graphs en goede gameplay vind ik echt helemaal nergens op slaan. Vroeger op de Ps 1 hadden spellen toch ook klote graphs maar toch ook een goede gameplay..Toen speelden toch ook iedereen die??

11. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wel over wat er grafisch mogelijk is op een console. Jij snapt mn redenatie volgens mij niet. Jij denkt dat ik Xbox spellen qua gameplay veel beter vind dan PS1 spellen omdat de graphics beter zijn. Dat is natuurlijk onzin. Als een spel als Final Fantasy 9 nu uit zou komen, zouden de graphics slecht zijn. Maar voor die tijd waren ze voortreffelijk. Dat waren dus mooie graphics voor de PS1 en de gameplay is ook geweldig. Maar nu zitten we in een ander tijdperk. De 360 kan veel meer

12. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, ik voel mij gelijk een stuk beter }:] :D

PS: het was geen flame naar jouw toe, ik wordt een beetje moe van al die mensen die zeiken dat de grfx op 360 slecht zijn en dat het zonder HDTV niet veel mooier is dan de xbox, enz, enz.

Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  13. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dubbelpost.

14. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaat het bij jou toch meer om graphics, want anders zou je die game met super gameplay wel kopen, neem ik aan.. Ik geef als voorbeeld dat games op de Ps 1 geen goede graphs hadden maar wel een goede gameplay konden hebben. Dat is hetzelfde als een xbox 360 spel geen goede graphics heeft, maar wel een goede gameplay. Maar dan zou je het spel niet kopen, terwijl je het vroeger op de ps 1 wel kocht.

Voor jou moeten ontwikkelaars de grafische mogelijkheden dus geheel benutten anders koop je het spel niet... ofzo.

15. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft met de kwaliteit van het bedrijf te maken. Ik zal mezelf voor jou wel herhalen: Naar mijn mening kunnen de bedrijven die de grafische mogelijkheden redelijk weten te benutten, ook goede gameplay produceren. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar het is wel MIJN mening. Zelf ben ik nog nooit een spel tegengekomen die absoluut waanzinnige gameplay heeft en waardeloze graphics. Ik heb weleens een spel gekocht met matige graphics, maar de gameplay vond ik dan ook matig. Zoals animaties gaan niet vloeiend, controls reageren te traag, levelopbouw saai, het spel heeft geen sfeer, gameplay wordt herhalend. Daarom volg ik het games gerelateerde nieuws goed, zodat ik geen miskoop bega van 60 euro. Goede producenten zoals Team Ninja kunnen het allebei, goede gameplay in combinatie met spetterende graphics. Zo, en nu ben ik klaar met deze discussie.

16. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een paar nieuwe screens waarin je ziet dat Monster madness eigenlijk een heel cartoony uiterlijk heeft...

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zeer coole stijl!

18. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is een trailer te zien van de PC versie. http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2117
    Ziet er vermakelijk uit. Zeker coop zal lollig kunnen zijn. Al denk ik niet dat ik hier de volle prijs voor ga betalen. Dit is echt zo'n spel die ik later wel uit de budget bak ga vissen.

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk dat ik dit niet eens uit de budgetbak zal gaan vissen...

Lijkt me echt een game die best leuk is voor een uurtje met wat maten, maar dan zal het denk ik vrij snel ophouden (voor mij dan).

Verwacht er dus niet veel van.

20. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad hele coole en aparte stijl. Ben benieuwd naar deze game, maar met 4 mensen online lijkt me een beetje magertjes. Daarnaast lijkt me tegen elkaar spelen ook leuker als met elkaar.

Deel Deze Pagina