Sega pakket meteen af te halen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Celtic-X, 6 nov 2002.

  1. Celtic-X

    Celtic-X Royal Dutch

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    1
    Een vriend van me gaat vandaag een 2de Xbox kopen! :eek: Ja, een tweede. Hij wilt dat Sega pakket dus en ik vraag me af of hij die dan meteen mee naar huis kan krijgen.... Hebben ze hem op voorraad bij Dimension Plus of anders bij Free Record shop? Er zit nu een S controller bij he....
     
  2. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ze hem op voorraad hebben, anders zouden ze het wel zeggen
     
  3. Celtic-X

    Celtic-X Royal Dutch

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke, we gaan hem nu halen!:cool:
     
  4. Okami69

    Okami69 Redshift freak

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    GEEN CONTROLLER S BIJ HET SEGA PAKKET!!! HOE VAAK MOETEN WE HET NOG ZEGGEN???????
     
  5. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel hoor, weet het ook niet zeker. Stond een keer in een nieuws bericht van wel. Heb niet gehoord dat ie er niet bijzat. Volgens zoon kerel van de Bart Smit zit ie erbij. Kan het natuurlijk mis hebben...
     
  6. *JeMaDo*

    *JeMaDo* BOEH!!!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al zoooooooooooo veel reacties op geweest van mensen die het pakket hebben gekocht.
    Eeennn......... er zit GEEN 'controller S' bij!!!:)
     
  7. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dan niet. Dat heb ik dan echt ff gemist. Maarja, hij is gelukkig niet zo duur dus iedereen kan er zo 1 kopen
     
  8. * HoTShoT *

    * HoTShoT * Guest

    Ik Heb THE SEGA PACK bij DIMENSIONPLUS besteld en ze zeiden dat er een controller 'S' Bij Zit !!!!!!!! Dus Tjakaaaa heeft gelijk....

    Tjaaaaaakaaaaa...:D
     
  9. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat zal jij lelijk op je neus kijken als je er achter komt dat er dus geen 'S' bij zit. Jammer joh.
    DIMENSIONPLUS zegt alles voor de verkopen. Als je had gevraagd of er Halo2 bij zit, dan hadden ze ook vast 'Ja' gezegd.:p
     
  10. * HoTShoT *

    * HoTShoT * Guest

    Ach ja...believe it or not...we zien wel wanneer ik heb hem..ik zal zeggen of ie er bij zit of niet...:{
     
  11. Okami69

    Okami69 Redshift freak

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen wel bedoeld hebben dat de controller S ook binnen is, want beide (de Sega-Pack en de controller S) zijn op 1 november gelanceerd. Maar echt, de controller S hoort NIET bij de Sega-Pack.
     
  12. alexbox

    alexbox Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij had vorige week die Sega games al... Zijn vrouw werkt bij Intres en daar werden gereviseerde XBoxen verkocht + 2 games (voor € 150,-!!). Dus ik vraag aan 'm: Welke games kreeg je erbij dan? Zegt 'ie: "Oh, niet zo'n boeiende games. Eén spel waarbij je door een stad moet skaten en grafitti moet spuiten en nog een race spel van Sega."

    Hij heeft die Sega Pack dus al lang... Maar hij zij niet dat er een kleinere controller bij zat dan de mijne.

    Ik snap ook niet waarom jullie die willen :p Kleine handjes ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2002

Deel Deze Pagina