probleem media player online

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mortalexe_29, 15 okt 2005.

1. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het geval: als ik online een video wil streamen op de windows media player krijg ik altijd de bekenden internet-explorer foutmelding. Als het een quicktime of realplayer filmpje is werkt het gewoon. Ook de oude versie van de media player ( met dat zonnetje:+ ) werkt gewoon.

Deze media player die altijd een fout geeft wordt bijvoorbeeld bij gamespot gebruikt. ( voor de video reviews enz.) gelukkig kan ik ze daar gewoon downloaden en afspelen, maar bij sommige sites moet je wel streamen.
    ( hij wordt ook gebruikt mij tmf om gamekings te streamen)
    Iemand een idee of oplossing ?

Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  2. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij gamekings hetzelfde probleem! Ik heb WMP 10 geinstalleerd, maar toch zegt hij dat ik het niet heb :confused:

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, ik heb nog speciaal gekeken of ik alle updates en nieuwe versies enzo heb. maar het blijft een probleem :mad:

4. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet niemand hoe we dit kunnen oplossen?

5. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar hebben we een zeldzaam probleem :mad: :+

k hoop toch dat er miss iemand is die er wat van weet :eek: ??

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zeldzaam is het volgens mij niet, want bij mij zegt hij ook dat ik geen Windows Media Player heb geinstalleerd en dat ik de nieuwste versie moet downloaden. Ik heb een beetje rondgesnufeld daar maar ik kom er echt niet uit. Echt een bagger site dat TMF. Het ligt volgens mij ook niet aan jouw pc ofzo maar aan die site. Ik heb niet windows media player 9 geinstallerd en geprobeerd, dat zou misschien nog kunnen werken. Dan zou die site niet "compatible" zijn met WMP 10. Wat me raar lijkt.

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Jep, heb ik ook van. Duh dat ik geen WMP9 heb, 10 kun je al zo lang downloaden. Maar volgens mij deed hij het ooit wel is, toen ik ook gewoon 10 had :confused:. Vind het trouwens ook crap dat je geen gamekings afleveringen kunt downloaden.

Deel Deze Pagina