Het übergrote Apple draadje

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Quack, 5 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook mijn eerste apple product 8) Een ipod 4g 40 gig. Alleen nu al krassen op mijn beeldscherm :'-(

    TIP: bewaar de oordopjes apart van de ipod ;)
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik het goedkoopst een iPod mini halen?
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit topic gaat niet over Ipods, maar over Apple computers. Over Ipods zijn al andere topics die je kunt opzoeken.
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Is goed baas :D. Ik dacht dat dit voornamelijk over Apple producten ging.
     
  5. p-boy

    p-boy Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen een imac is voor internet heel goed je kan geen virusen krijgen voor gamen minder:mad:
     
  6. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat hier iemand is die me kan helpen Ik heb dus een ipod mini (Nieuwste versie) 4 gb.

    Maar als ik m'n ipod aansluit (Usb kabel, je kent het wel) en I-tunes opstart komt deze niet te staan bij bronnen (Wordt wel gedetecteerd als ik bij deze computer kijk)... Hoe kan ik zorgen dat mn ipod bij bronnen verschijnt?. (zo kan ik er niets opzetten,, heb m nl net geformatteerd! >> Of heeft het daar mee te maken?)
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Om toch maar even een redelijk oud topic omhoog te schoppen...

    Wie van de XBW gebruikers heeft een Apple computer?

    En dan vooral, wat voor?
    En wat zijn je ervaringen met deze computer en het OS?
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mijn ervaring met Mac/Apple G5=

    Ik werk er veel op school mee (Indesign, Illustrator, Photoshop enz), vind het niks vooral als je een gewone pc gewend bent. Maar goed ik zal er wel aan moeten wenne, aangezien mijn toekomstige baan ook vast wel weer van die apparaten heeft.

    Oftewel mijn conclusie is= dat ik voor mezelf lekkerder werk achter een gewone pc....
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    En ook veeeeeeeeeeeeeeeele malen duurder. Voor 500 euro heb je een super snelle pc, veel opslag ruimte, redelijk wat ram, nja misschien geen videokaart (onboard). Mac (G5) kost like 1200 euro (begin model, baseer mijn prijs nu ff op de US$ prijs @ apple.com)
    Besides, ik gebruik windows maar hij loopt never nooit vast. Dan doen jullie toch echt ets verkeerd :eek:.

    MAAR!!:p, toch es proberen mac os te late draaien op mijn PCtje..
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Me oom heeft een iMac pc, zoeetnje met een tft scherm en dan in de standaard daarvan (een bol) zit de pc. Nou heb ik een vraagje: Waar zit in hemelsnaam de rechtermuisknop? Want er is maar 1 knop en ik kan, als ik bijvoorbeeld iets wil downloaden, niet op de evt. rechtermuisknop klikken.
     
  11. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen rechter muisknop. Om de een of andere reden heeft men bij Apple heel lang gedacht dat die niet nodig was en hebben Apple muizen dus altijd maar 1 knop gehad. Maar sinds een tijdje is er nu ook een Apple muis met wel 4 knoppen en een scrollballetje. Je kan er ook nog elke willekeurige andere USB muis op aansluiten. Dat werkt gewoon prima. Bij de eenknopsmuis kun je ook de CTRL ingedrukt houden en dan klikken.
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Thnx, ga het binnekort proberen. :)
     
  13. edding3000

    edding3000 Guest

    Zal je vast lukken met andere hardware architectuur _0/
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Reken daar maar op.
    Heb al wel plaatjes gezien van een P4 die Tiger runt.
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Sterker nog, er zijn zelfs mensen die Tiger op hun Athlon 64 hebben draaien :+.
     
  16. edding3000

    edding3000 Guest

    niet zonder hardware aanpassingen :).
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Jawel hoor....
    Anders verdiep je je in de materie voordat je onzin blaat ;). Apple zelf maakt de overstap naar Intel, waardoor het (niet volledig legaal op dit moment ;)) mogelijk wordt om Tiger op je 'gewone' pc te draaien.
     
  18. edding3000

    edding3000 Guest

    maakt = over iets minder dan een jaar.
    'Eerste Intel-Macs verschijnen in juni 2006 '

    Dus verdiep jij je eerst even in de materie. Je kunt nu niet zomaar mac os draaien op een op x86 architectuur gebaseerde pc.
    Zelfde principe dan dat je niet zomaar een game op je mac kunt laten draaien, maar dat die echt speciaal daarvoor gecompiled moeten worden.

    edit/ dit aangezien jullie zeggen dat het NU kan en ZONDER hardaware aanpassingen. en dat is gewoon niet waar.
     
  19. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij de standaard Apple Mouse de rechtermuisknop wilt gebruiken moet je ctrl+de muisknop indrukken. En bij de Mighty Mouse is er wel een linker en een rechter muisknop, je ziet het als 1 geheel maar daaronder verbergen zich er 2.;) Daarnaast zitten aan de zijkanten ook een knop waarbij je zelf een programma of wat voor opdracht dan ook kunt toekennen. En de Mighty Mouse heeft een kleine scroll ball waarmee je ook mee links en rechts kunt scrollen.

    Begin echter NOOIT aan een bluetooth muis die niet zelf van Apple komt. Daardoor werd mijn iMac compleet ontregeld en niet zo'n beetje ook. Verder zijn Mac's heerlijke apparaten. Maar voor je er eentje aanschaft moet je wel goed beseffen wat je ermee wilt doen. En zo is bij mij de keuze op een Apple PC gevallen.*)
     
  20. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    M'n stiefvader is 'oh zo trots dat ie net een PC heeft die Windows Vista goed kan draaien zodra die er is. Tjah, dat zou je als voordeel kunnen zien maar mensen met een oude iMac G3 hebben uit 1999 kunnen gewoon Mac OS X Tiger draaien die al functies heeft die Windows Vista ook krijgt. een PC met vergelijkbare specificaties draait net Windows Xp dus laat staan Vista in 2006, terwijl Maccers met een G3 in de toekomst Mac OS X Leopard, de tegenhanger van Vista, gewoon kunnen draaien en 100% van alle functies kunnen genieten. welliswaar niet zo supersnel als een nieuwe Mac, maar ze draaien het wel! Das pas een voordeel! Vooral als je bedenkt dat er geen Virussen bestaan voor Mac OS X en het 10000x stabieler is als Windows XP.

    God, I Love My iBook :D

    De "DEVELOPERS" versie van Tiger wel te verstaan!
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina