Het moet niet gekker worden. De 360 is nog niet te koop of de eerste faceplates worden al via marktplaats verkocht..... http://www.marktplaats.nl/index.php...DO1re9UgfZ64kllJKcY%2BUSMPkElg3m8wXcIy6E&df=1 Het betreft de limited edition van de X05
Ja, op één van die foto's had ik wel een xbox360 gezien die op deze manier aangekleed was. Weet niet of het ook om een uitgedeelde faseplate ging...
Naar mijn idee een belachelijke prijs voor een faceplate...wacht wel todat ze officieel in de sjop liggen...en dan zien we wel weer.
Die vent is niet helemaal goed bij z'n hoofd. Ik durf te wedden dat dat bedrag van 180 ook niet serieus is...
Zie je die doorzichtige plastic rand erom heen? kan wijzen opdat ie zelf gemaakt is. //EDIT: zie je dat icoontje in de hoek? volgens mij heeft hij deze van internet gehaald en licht hij gewoon mensen op. Misschien dat iemand even MS NL belt?
zo te zien is hij wel echt, maar van het internet geplukt, heb me twijfels, wel gaaf ding btw hoor, maar niet meer dan 30 euri waard
Volgens mij zit ie nog gewoon in het plastic hoor en dat icoontje is van Ebay dus dan heeft iemand hem daar aangeboden. Kan best als ze ergens uitgedeeld zijn.