1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt me overtuigd:p . Ik ben trouwens niet van plan om meteen een X360 te gaan kopen, maar je hebt wel gelijk dat het dan zonde zou zijn om nu een dvd-speler te gaan kopen.
    Als ik een beamer koop, is het dan wel noodzakelijk datie HD ondersteunt?
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    ALs ik die Surround set van ons beneden op de Xbox 360 op mijn Kamer zou aansluiten, dan kan ik het geluid daarmee NIET harder zetten.
    Dat moet MET een versterker!!!
    Die heb ik niet op mijn kamer staan, dus vraag ik mij af of je dan een GOED surround setje kan vinden, waar dus ook IDD zo'n ronde knop, genaamd 'volume-knop, op zit.
    Dus waar eigenlijk al de versterker op zit.

    Want die set beneden bestaat, uit een BASS, en de rest van de 5 Boxen.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet noodzakelijk maar als je dat niet doet krijg je natuurlijk niet het mooie plaatje dat de Xbox 360 kan weergeven. Voor zo'n 1000 euro heb je tweedehands al best een leuke HD-beamer... Kijk maar eens op HTforum.nl...
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een native resolutie van 800x600 ook al voldoende?
     
  5. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nop. 1280 x 768 is geloof ik vereist..maar dat had je ook ff in de HD thread kunnen opzoeken.
     
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel of dat voldoende is om gewoon op te gamen of films op te kijken?
     
  7. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de resolutie is altijd nog hoger dan die van een normale crt TV. Maar ik d8 dat je het over HD beamers had, aangezien je een stukje van Lazz quote dat over een HD beamer ging. Bij een maat van mij kijk ik ook weleens film op een beamer en daarvan is de resolutie ook 800x600 van.
    Maargoed..ik zou ffkes door sparen en het in 'één keer goed doen en een mooie HD beamer kopen
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: laat maar.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2005
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 7] beetje doorgelezen.

    En wil bij me 360 ook wel een mooi geluid hebben dus zat ik te denken aan een versterker omdat de 360 al als dvdspeler fungeert. De versterker moet dus beschikken over doldy digital heb al enkele dingen gevonden.. MEt boxen inclusief en zonder boxen heeft iemand nog handige links voor mij prijzen mogen varieren tussen 200 400 is wel een goeie prijs denk ik voor zoiets??

    Alvast bedankt,
     
  10. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor dat geld kun je alleen een alles in 1 setje krijgen. Losse componenten gaat onmogelijk worden voor dat geld. Enigste voorwaarde is dat er een "optical in" op het setje zit.
     
  11. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    De logitech Z680 of de opvolger ervan (ik weet de naam even niet), prijzen liggen rond de 300 euro van de 2 sets en de Z680 bevalt mij prima. Volgens mij is de opvolger iets beter, maar moet je even kijken. Suc6
     
  12. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    dus met losse componenten wordt de prijs veel hoger maar ook de kwaliteit en geluid beter... Als ik nou een goeie set haal dan heb ik ook goeie kwaliteit en geluid of word t dan als snel minder wat zijn beetje gangbare prijzen??
     
  13. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    zo, dat zijn wel 3 vragen in een zin! k vind het knap ;)
     
  14. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dat budget is 2de hands al wat leuks samen te stellen..200 voor receiver moet ook kunnen 2de hands marantz 4x00 en 200 euro (mss iets meer)voor een 2de hands 5.1 setje van jbl, canton, tannoy,magnat.
    Dat klinkt al 10x beter dan een logitech set.
     
  15. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
  16. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Die pioneer is wel leuk..ik weet de specs er niet van maar ik weet ook dat pioneer ook "budet" (is allemaal relatief ;) ) spul maakt, dus of die vergelijkbaar is met instappers van Marantz, Denon , Yamaha en Harman Kardon weet ik niet.
    ..die Sony zou ik laten zitten, er zitten gewoon klote speakers bij, en de receiver is ook niet om over naar huis te schrijven.

    Kijk trouwens ook een naar de bovengenoemde merken. :)
     
  17. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien een domme vraag, maar ik heb helemaal geen verstand van audiosets.
    Ik heb vanmiddag een Creative Inspire GD580 bestelt. Op de site van Creative staat dat het een 5.1 set is. Maar ik lees op de site waar ik hem heb bestelt dat het een 2.1 geluidsweergave heeft, terwijl als je doorklikt er weer staat dat het een 5.1 is.
    Ik heb er al geen verstand van, en nu raak ik helemaal in de war. Kan iemand alstublieft zeggen welke van de 2 het is(2.1 of 5.1)?
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    5.1
    Kleine tip. Als je weer zoiets koopt, kijk dan eerst goed wat je in huis haalt. :)
    Zou een beetje zonde van je geld zijn.
     
  19. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt:)
    Ik had goed gekeken en overal stond 5.1. En toen ik een bevestigingsmail kreeg stond er pas 2.1. Ik schrok al.
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij willen uitleggen wat er nou bedoeld wordt met ...db at ...hz? Ik begrijp wel dat een luidspreker bijvoorbeeld de 30hz haalt maar niet lager, maar de deze term begrijp ik (nog) niet:).

    Edit: mijn droom-HT'tje _O_ :

    [​IMG]

    Toch heb ik geen idee waarom ze daar een sub bij zetten:D.


    Edit2: laatste edit;): Wat is een recenter/beter model, de DVD1 van Harman Kardon of de DVD20?
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina