http://www.gcshop.nl/browse.php?pl=360 GC Shop werkt met vooruitbetaling. - Levering geschiedt binnen gemiddeld 3 werkdagen na ontvangst betaling. - Bij voorraadproblemen krijgt u uw geld terug. - Door gamers, voor gamers ZIt al dagen te neuzen tussen alle 360 info en kwam deze link tegen hierboven. De prijzen van de spellen liggen beduidend lager € 69,99 € 55,00 1 game € 2,- 2 games € 3,- 3 games € 5,- 4 of meer games € 6,- hardware € 6,- hardware + games € 6,- Niet dat t geld me uitmaakt maar is deze site wel te vertrouwen als je je spellen hebt besteld?? Want met vooruitbetalen enz weet je t maar nooit.. Iemand die hier al eens spellen heeft besteld of het van plan is om te doen??
Omdat winkeliers ook op de games verdienen, en hun nemen dus genoegen met minder voor zichzelf. Ben er ook voorstander van dat je games gewoon rechtstreeks kan downloaden, dus zonder tussenkomst van winkels. Op die manier kunnen de games behoorlijk goedkoper verkocht worden.
Yep, 100 % betrouwbaar. Ikzelf bestel hier ook vaak, ik vind het zelfs raar dat sommige mensen deze site niet kennen.
Hier (ga) ik zowieso al mijn xbox 360 spelen kopen, ik kwam er achter dat op internet de spelen veel gokoper waren dan in de winkel.
wel goede prijzen, maar het lijkt me heel sterk dat bij bv free record shop, bart smit en intertoys de games 69 eurie gaan kosten, 60 lijkt me waarschijnlijker
Ze hebben geen magazijn en bestellen het direct bij leverancier ... ook hebben ze geen winkel dus kunnen ze het goedkoper verkopen
Ik ga denk ik mijn games daar ook bestellen, want intertoys is belachelijk duur. Ik heb daar ooit een spel gekocht ( ja het is waar, pokemon ) voor 50 euro voor de gba
Komen de games vaak (te) laat binnen? Tenminste, dat is een klacht die ik van veel mensen heb gehoord over GCshop.
Niet zozeer, hangt vooral van de betaalwijze af. Betaal je met de credticard dan komt het geld sneller binnen wat als gevolg heeft at ze het sneller opsturen. Betaal je daarintegen met giro (Niet doen, heb ik ook gedaan) dan kan de tijd oplopen tot 2-3 weken omdat het geld er lang over doet om binnen te komen.
Ik neem aan van wel aangezien je dat nu voor xbox ook kan... maar dan moet je nog wel ff wachten denk ik zomaar
Jeps, ook ik heb daar mijn spellen Ge-pre orderd en 2 weken terug al betaald. Dus het geld moet inmiddels wel over zijn gemaakt. Heb zelf Internet Bankieren gebruikt dus.... Heb daar Oblivion en Ghost Recon 3 besteld. Alleen kl*te dat Ghost Recon pas in Februari 2006 uitkomt. Ik had even gemaild wat daarmee gebeurde, aangezien ik al gedokt heb, en ik meaby wel het geld terug wilde. Nu hebben ze mij terug gemaild, dat dit mogelijk is, dus dat vind ik wel service
@ Joostpolletje Gcshop is een goeie tent! Games op de deurmat voor een mooie prijs. Zelf heb ik er Halo 2, Ghost Recon 2, en Fable besteld. GTA Liberty City Stories voor de PSP in de bestelling staan...
Ik haal bij de launch gewoon in de winkel spellen weet ik tenminste zeker dak niet hoef te wachten.. maar ga t wel een keer proberen om daar een spel te bestellen aangezien jullie allemaal zo positief erover zijn