Goedkopere 360 spellen

Discussie in 'Algemeen' gestart door joostpolletje, 17 okt 2005.

1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gcshop.nl/browse.php?pl=360

GC Shop werkt met vooruitbetaling.
    - Levering geschiedt binnen gemiddeld 3 werkdagen na ontvangst betaling.
    - Bij voorraadproblemen krijgt u uw geld terug.
    - Door gamers, voor gamers

ZIt al dagen te neuzen tussen alle 360 info en kwam deze link tegen hierboven. De prijzen van de spellen liggen beduidend lager
    € 69,99

€ 55,00

1 game € 2,-
    2 games € 3,-
    3 games € 5,-
    4 of meer games € 6,-
    hardware € 6,-
    hardware + games € 6,-

Niet dat t geld me uitmaakt maar is deze site wel te vertrouwen als je je spellen hebt besteld?? Want met vooruitbetalen enz weet je t maar nooit.. Iemand die hier al eens spellen heeft besteld of het van plan is om te doen??

2. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    is cker betrouwbaar ik heb er een keer een spel besteld :)

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.339
    Dit is een 100% betrouwbare site, en is waarschijnlijk bij iedereen hier bekend.

4. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen ze dan lagere prijzen mogelijk maken..??

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Omdat winkeliers ook op de games verdienen, en hun nemen dus genoegen met minder voor zichzelf. Ben er ook voorstander van dat je games gewoon rechtstreeks kan downloaden, dus zonder tussenkomst van winkels. Op die manier kunnen de games behoorlijk goedkoper verkocht worden.

6. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben géén winstoogmerk, per spel maken zei dus maar een heel paar cent winst!

7. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, 100 % betrouwbaar. Ikzelf bestel hier ook vaak, ik vind het zelfs raar dat sommige mensen deze site niet kennen.

8. Koffie mok

Koffie mok Guest

Hier (ga) ik zowieso al mijn xbox 360 spelen kopen, ik kwam er achter dat op internet de spelen veel gokoper waren dan in de winkel.

9. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Mja deze site is betrouwbaar. Bestel hier vaker mijn games en ben er erg over te spreken!

10. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    wel goede prijzen, maar het lijkt me heel sterk dat bij bv free record shop, bart smit en intertoys de games 69 eurie gaan kosten, 60 lijkt me waarschijnlijker

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ze hebben geen magazijn en bestellen het direct bij leverancier ... ook hebben ze geen winkel dus kunnen ze het goedkoper verkopen

12. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik ga denk ik mijn games daar ook bestellen, want intertoys is belachelijk duur.
    Ik heb daar ooit een spel gekocht ( ja het is waar, pokemon :+ ) voor 50 euro voor de gba

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komen de games vaak (te) laat binnen? Tenminste, dat is een klacht die ik van veel mensen heb gehoord over GCshop.

14. Victor

Victor Guest

Niet zozeer, hangt vooral van de betaalwijze af. Betaal je met de credticard dan komt het geld sneller binnen wat als gevolg heeft at ze het sneller opsturen. Betaal je daarintegen met giro (Niet doen, heb ik ook gedaan) dan kan de tijd oplopen tot 2-3 weken omdat het geld er lang over doet om binnen te komen.

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    en kun je er later ook xbox 360 hardware bestellen of niet?

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik neem aan van wel aangezien je dat nu voor xbox ook kan... maar dan moet je nog wel ff wachten denk ik zomaar:)

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jeps, ook ik heb daar mijn spellen Ge-pre orderd en 2 weken terug al betaald.
    Dus het geld moet inmiddels wel over zijn gemaakt. Heb zelf Internet Bankieren gebruikt dus....

Heb daar Oblivion en Ghost Recon 3 besteld. Alleen kl*te dat Ghost Recon pas in Februari 2006 uitkomt.
    Ik had even gemaild wat daarmee gebeurde, aangezien ik al gedokt heb, en ik meaby wel het geld terug wilde.
    Nu hebben ze mij terug gemaild, dat dit mogelijk is, dus dat vind ik wel service :)

18. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Joostpolletje
    Gcshop is een goeie tent! :)
    Games op de deurmat voor een mooie prijs.
    Zelf heb ik er Halo 2, Ghost Recon 2, en Fable besteld.
    GTA Liberty City Stories voor de PSP in de bestelling staan...

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    jahoor ze zijn daar goed in zelfs als je foutjes maakt helpen ze je prima!

20. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal bij de launch gewoon in de winkel spellen weet ik tenminste zeker dak niet hoef te wachten.. maar ga t wel een keer proberen om daar een spel te bestellen aangezien jullie allemaal zo positief erover zijn

Deel Deze Pagina