Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahaa, Chilavert als keeper? En Gullit linksback?
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, http://www.beijen.net/frank/cvs/chilavert-jl.htm

    En Gullit kan verdedigen in PES, en komt hier het best tot zn recht. je hebt geen grote keus aan goede echt goede classic backs :)

    EDIT: Wahaa :{ weet ie niet eens dat Chilavert een keeper is... damn
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  3. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook wel dat Chilavert een keeper is. Maar ik vond het altijd maar een clown. Had wel iets een keeper die de vrije trappen zelf nam.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Tsja, Chilavert is nou eenmaal de beste classic keeper uit het zooitje, kan ik ook niet helpen :) Overigens is het best irritant als je die spelers op 17 of 18 jarige leeftijd koopt, want dan zijn hun skills nog niet eens zo hoog. En als je dan eerst gasten als Ronaldinho, Ronaldo, Roberto Carlos en dat soort gasten in je team had is het wel even slikken. Speeld een stuk minder. uiteindelijk word die Di Stefano als alles goed loopt bijna een perfecte aanvaller, en zo gaat het uiteraard ook met die andere spelers. Het is alleen klote dat de computer die spelers nu ook kan gaan kopen, en dan kom je ze overal in de Master League tegen...
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het is dat Di Stefano voor mijn speelwijze veel te klein is maar hij wordt idd erg goed :)
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand wie wie is bij classic nederland want die heb ik nu maar ik vind het wel zo leuk om te weten als ik ook weet met wie ik speel.
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu AZ en heb eindelijk de echte arveladze in het team staan.
    Hij heeft 8 keer gescoord. Ik heb net Vayrinnen, Barreto, Boutahar en Soetaers gekocht.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    misschein een domme vraag:
    hoe kan ik spelers kopen en verkopen in de mastersleaugue?
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    moet je op de calender kijken en dan zie je wanneer de transfer periodes zijn.en dan als ik in z'n periode bent moet je naar negotiations,en dan een speler die je wilt hebben en dan apply for transfer nagotiations en dan moet je bieden.en dan moet je go to next week en dan zie je of het gelukt is.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Barreto wordt echt zo goed _O_

    Alle stats 80+ :)
     
  11. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Jol Martinjo ook zo'n goede speler .. Jong , maar groeit snel !

    Nu is mijn middenveld : Wright Phillips - Barreto - Martinjo - Muntarii
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de 1 of andere manier gaan de wedstrijden niet zo soepel met AZ waarom weet ik niet.... Ik speel op 5 sterren, met Arveladze als centrum spits misschien is hij het, maar een veel betere spits kan ik niet vinden, gezien mij budget maar vooral omdat mijn boden niet geaccepteerd worden...
     
  13. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer met uitwisselen!

    Je hebt in je eigen team vaak veel spelers waar je helemaal niets mee doet, Verkoop ze niet, en laat hun contract niet aflopen, maar hou ze bij je, om spelers te kopen.

    Stel je wilt een goede speler kopen, en je hebt geld zat, biedt dan op hem + een ruil voor die slechte speler. De kans dat ze het bod aannemen wordt echt heeel veel groter. Je hoeft dan ook veel minder extra geld te bieden, om hem te krijgen.

    Zo heb ik ook binnen 3 jaar, van FC Groningen, op 6*, een onverslaanbaar team gemaakt, ZONDER classics, met spelers als aimar, ronaldo, ronaldinho, rooney, rustu, cannavaro, ferdinant, Messi, chivu, en nog vele andere bekende/onbekende echt goede spelers! ik had echt voor iedere plek wel 2 spelers die ongeveer even goed waren...

    Edit: owjah, en het is ook wel leuk, om spelers als Luirink, Pinas en Lambers ofzo bij Real te zien spelen
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2005
  14. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet jij je versie nodig updaten

    psst, Jao Moutinho
     
  15. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat boeit het nou of je met nep of met echte namen speelt?
     
  16. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Een hele hoop mensen. Kijk maar eens naar de verkopen van Fifa t.o.v. PES. De meesten gaan toch gewoon op de licenties af die Fifa heeft.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Tuurlijk het maakt er echt wel een stuk leuker op hoor met echte namen.
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je liever: Volle licenties en een verneukte gameplay of bijna geen licenties en een ongelooflijk goed gameplay-systeem?

    Maar ik ben verder met AZ en heb nu Ono en Koné gekocht en een hele lange spits van iets boven de 2 meter die onwijs goed kan koppen van 23 jaar oud. Ik heb net 4 wedstrijden gespeeld en hij heeft 4 keer gescoord waarvan 2 kopballen (1 uit corner en 1 uit voorzet) en Kone heeft 2 keer gescoord en Ono 1 keer en Landzaat 1 keer. (hij wou een bal voorgeven en die vloog het doel in)
    Ik moet zo tegen Manchester United. Dat wordt denk ik wat moeilijker.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Hmmm ik heb liever Pes 5 met een geupdate optionfile.

    Maar wees eerlijk het zou het alleen maar leuker maken als alles klopte. Ik speelde zelf namelijk nooit met teams met "nep namen". Dan nam ik maar een nederlandse/italiaanse of spaanse ploeg.

    Maar ja maybe dat Pes 6 de complete engelse divisie erin heeft.
     
  20. >Mark<

    >Mark< Guest

    ik heb een paar vragen over pes,

    Vraag1:Hoe kom je aan Arveladze die zit toch niet in de game? Maak je hem gewoon zelf.
    Vraag2: Als je zelf een team update met nieuwe spelers (dus in de edit mode) hoe weet je nou waar welke speler moet staan is er een site met de meest actule updates van teams? Want bij AZ ken ik niet het hele veld uit me hoofd.
    Vraag3:Wat is het beste en lekkerste team om mee te spelen in het begin?
     

Deel Deze Pagina