Transworld Snowboarding, morgen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Messenjah, 7 nov 2002.

1. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Op tothegame.com staat dan TWS morgen (de 8ste) uitkomt, ligt ie dan ook in de winkel of wordt ie dan pas verstuurd? Heeft iemand hem al gespeeld (NTSC)? Mening?

thanks

2. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker spelletje :9
    Mooie omgevingen, veel te doen enz..... alleen

Is er een ERGE FRAMERATE - BUG !!!! =(

Al met al ..... Goed spel .......

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer is er zo'n framerate bug dan? Toch niet deheletijd?:eek:

4. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral als je jumpt van een hoge berg (doe je vaak :))
    en als je in een "race" zit, en er meerdere tegenstanders in de buurt zijn...........

5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    En jij hebt de NTSC versie? Misschein ligt het daaraan (*hoopt*:9 ). toch wel jammer, wat ik me afvroeg, kan je ook gewoon boarden van "ongerepte bergen"? niet van die OMG-Amped-Gele-Strepen bergen?:D

6. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Me neef heeft hem USA versie : eerste indruk.

Grafisch : heel erg mooi (veel animaties, bumpmapping )
    Gamemodes : lekker uitgebreid (Tour, Freemode, High Jump, Boardercross, splitscreen 2P en .. nogwat )
    Music/Geluid : zeer uitgebreid (ik dacht iets van 70 diverse tracks)
    Controls : linkerstick = sturen, rechterstick diverse grabs etc.

Soms lijkt het spel langzaam te lopen maar dat kan misschien ook de verbeelding zijn want de textures landschappen zijn zeer groot of je zit op een niet stijl stukje. (net als AMP veel snelheid maken) Je moet in iedergeval eerst 1 karakter kiezen om de levels te unlocken dmv goals te halen. Eerste paar levels stellen ook niet zoveel voor in lengte. De half-Pipe / Big Jump hebben ze als levels er in genomen. Verder is het landen zeer gemakelijk (soms te onrealistisch gemakelijk) Amp is moeilijker vind ik.

Waar ik echt aan moest wennen was het besturen van de rechterstick waardoor 8 verschillende grabs mogelijk was.

Ik vind het een leuk nieuw snowboard spelletje maar het is niet zo dat ik daardoor Amped helemaal vergeet ...TWSB is vooral grafisch geil....het enigste wat mij misschien tegenvalt is de snelheid op sommige stukjes......that's all :)

-> update : dat was mijn mening toen ik het spel ff voor 15 min speelde <- ]:-

Laatst bewerkt: 8 nov 2002
  7. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga in ieder geval morgen naar de winkel om hem te halen. Zeker ook omdat ik Amped niet heb, en Transworld iets hoger inschat.

8. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he marXbox hoe kun jij Unreal Championship al hebben?

9. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Dus hij ligt er gewoon morgen? :D mooi, dan ga ik hem ook halen, laatste vraag (denk ik:p): is mp fun?

10. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Met tegenstanders heb ik nog niet geboard, maar het boarden gaat soms niet snel, ik heb het NOG niet meegemaakt dat je ineens frames verlies krijg (happering) :) dat gelukkig nog niet.

(Xbox op PAL 60 gezet)

Laatst bewerkt: 7 nov 2002
  11. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    in de illegale scene heb je al een 'build' versie van UT ]:-
    foei foei...

12. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

hij is al uit..
    dimensionplus.nl

13. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Hij lag vandaag al in de winkels maar daar hebben jullie nu niet meer zoveel aan :)

14. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Klopt Blinx ook

15. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Verwacht vandaag nog een review van Transworld Snowboarding op Xbw.nl!!! Het is een hele goede game, met natuurlijk ook een paar minpuntjes, maar je koopt geen kat in de zak!!

16. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zojuist gekocht, maar nog niet gespeeld. Ik zal nog wel laten weten wat ik er van vind :)

17. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit te denken om hem te bestellen bij dvdcrave.com, maar dan heb ikhem wel later, maar wel voor minder... als ie de 70 euro waard is koop ik em wel... is ie dat?

18. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga me zelf maar eens quoten ipv editen, ik heb het spel ff wat nader gespeeld. De traagheid valt eigenlijk helemaal mee

Wat ik helemaal vergat (Read the fucking manual) Als je een trick goed land kan je een turbo meter op vullen (Rechtsonderaan een hartmeter) Als je een trick verpest (dus je land scheef = lousy landing) dan gaat deze meter weer flink omlaag. Dat verklaart misschien dat het vallen niet zo gemakelijk gaat maar toch flinke nadelen heeft. Ik had me turbo meter flink op gevuld, bleek dat ik op de stukken dat ik langzaam vond (framerate verlies ?) toch ineens super snel doorheen kon gaan en ook met het boardercross evenement ging het goed........

:)

Dus tricks doen ,goed rechtlanden turbometer opvullen en de turbo op de juiste momenten gebruiken HEEFT heel veel baat bij het snelheidsgevoel van het spel .... althans das mijn mening....

1 minpunt eraf :) + puntje erbij voor de gameplay/uitdaging...VERPLICHT TRICKS goed doen om sneller te kunnen gaan.

:)

Laatst bewerkt: 8 nov 2002
  19. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0

Ja dat dacht ik ook, valt reuze mee ! zie me reply bovenaan.

20. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, dat was dan de druppel die mijn portefuille deed overlopen, ik ga hem morgen kopen:D
    tnx everyone

Deel Deze Pagina