Standaard iets van 5 of 8 gb ofzo??? En als je er een andere in hebt zitten staat het meestal boven in je scherm he. schijf f ofzo. Maar eh dit is een non-mod xbox site. Staat in faq. Zou ik maar ff lezen dan. En voor andere doeleinden zijn er genoeg sites.
jadat heb ik ook maar ik kan nergens vinden hoeveel ik nog over heb op meharde schijf (mijn xbox is natuurlijk NIET-GEMOD)
in xbox commandor gevonden op c:/ heb ik vrij: 370.966.528 op e:/ heb ik vrij: 1.484.144.640 is dit misschien iets Ik snap er echt helemaal niks van
Mja, gemodde Xbox dus... Je zult alle grotes op moeten tellen, van alle partities. Of je schroeft je Xbox gewoon open checkt welke HDD erin ligt...
Kerel dit topic wordt zo gesloten. Maar ga anders ff voor je vragen naar deze site: www.xbox-info.nl Hier op xbw wordt er niet over modshit gepraat.
Je hebt dus +- 370 mb op C en +- 1.48 gig op E (hier staan je savegames op) Normale xbox Hdd is 8 of 10 gig. Zonder aanpassingen altijd 8 gig vrij _0/ topic
Sorry, hier mag inderdaad niet over gemod spul worden gesproken en ook niet over zaken die neigen naar modspul . Bekijk de link even van Don Juan, dan gaat deze thread dicht. closed