hey mensen_0/ ik zoek een game die al een paar maanden uit is maar hij lijkt me nu toch wel ruig hij heet Scrapland hey liefst een winkel waar ik hem kan krijgen maar als dat echt niet gaat dan is via marktplaats of zo ook goed pleas help me Daan (ik ben nieuw hier dus er zitten misschien wat domme fouten in of zo)
Is Google jouw vriend niet? En op Marktplaats kan je toch ook zelf zoeken. Maar ach ja, je bent nieuw , en daarom zeg ik kijk eens bij de sites van Rick en kriebelvisje
heel erg bedankt allemaal (vooral kriebelvisje) en dat laatste over het zoeken bij google helemaal vergeten dus BEDANKT!!
ik heb hem vandaag besteld op bestelspel.nl ik hoop dat ik hem snel krijg het gaat me vooral om het multiplayer gedeelte
Hoi beowulfd, leuk om je hier te zien. Heb je de [faq]FAQ[/faq] al doorgelezen? Maar goed. Deze thread valt onder de zogenaamde opsomthreads. Die zijn hier niet toegestaan. En zoals SupahMaster al zei: Google is your best friend. Aangezien je het spel ook al gevonden hebt gaat deze thread op slot. ~Closed.