Transworld Snowboarding, morgen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Messenjah, 7 nov 2002.

1. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Heel ongerept, op een gegeven moment was ik de weg kwijt tussen de bomen.... :) Je moet in iedergeval veel doen om alles uit het spel te halen...levels en boarden unlocken !

Laatst bewerkt: 8 nov 2002
  2. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand um al in de winkel zien liggen?

3. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    ja vandaag in de frs in Den bosch hadden ze dit spel al heb zelf sega gt2002 gekocht :)

4. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanmiddag bij zowel Intertoys als FRS zien liggen.

5. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    2 player splitscreen is ook gaaf, loopt lekker snel en grafisch ook ok (verticaal of horizontaal) en je kan tegen elkaar vechten en irrantant doen om welke soundtrack er gedraaid moet worden :D

6. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan toch ook 4-player?:D

7. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    en volkomen terecht, amped is nml beter dan tws, die models in tws zijn fokking lelijk.

maar daarnaast heerst racen harder dan snowboarden (op een console dan). dus eeh sega gt it is.

8. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, en die models zijn helemaal niet lelijk ze komen alleen houterig over IN DE REPLAY...of dat wat uitmaakt. (lekker off topic fall out, een race spel is wat anders)

TWSB is bruut mooi (echte XBoX kwaliteit, vette soundtracks, tactisch gameplay qua turboboost gebruik en opbouw........Vette MULTI SCREEN PLAY.

En Amped was een goeie extreme sports launch game.....

MAAR NU is het de beurt aan Transworld Snowboarding !

Yeah baby, tis game rocks...voor de snowboardliefhebbers...

Laatst bewerkt: 8 nov 2002
  9. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Dus je vind het leuk?:+

10. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik had amped eerst gehuurd maar toen hoorde ik al over TWSB....dus ik heb met veel hoge verwachtingen op dit spel gewacht en eerlijk gezegd had ik eerst een negatieve indruk over het spel qua snelheid maar ik heb hem nu al een paar uur gespeeld veel de 'BOOST' knop gebruikt (na netjes op te bouwen)
    pas 6 verschillende levels unlocked van de 16 , dus ik heb nog wat te leren en te doen...... :)

Ik vind het in iedergeval een leuk spel...als bonus krijg je vette snowboard videoclips te zien :)

11. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn advies: nooit een game hypen, je raakt *altijd* teleurgesteld, kijk maar naar B&W, enorme hype was het, niet dat het geen goed spel was, maar het werd nogal saai...

12. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt, maar eerst wordt je lekker gemaakt met filmpjes, plaatjes en vervolgens moet je een ruk tijd lang wachten (en nog erger) uitstel uitstel etc.... maar het is nog goed gekomen (met dit spel dan vind ik) :)

13. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu een aantal uur gespeeld , en ik vind hem echt een topper ! Zal er later misschien nog wat verduidelijking over geven, maar nu ga ik weer verder spelen.

14. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De TWS Review staat jetzt Online op Xbw.nl!!

15. zeroping

zeroping -= uNLeashed =-

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is echt goed! Ik twijfelde heel erg met kopen, nadat ik over al die minpunten las, maar ik heb hem inmiddels gekocht en dit zijn mijn ervaringen over die minpunten:

* Grafische slowdown: af en toe een paar minimale hikjes, maar als je ook ziet hoeveel levendigheid in de levels zit, vergeet je de hikjes direct (en die lighting fx!! :9 ) Grafisch is dit spel ZO MOOI! Echt dat moet je gewoon zien! De Draw Distance is ook enorm! Dan board je een heuveltopje over en maak je die Jump en dan zie je een volledig dorp onder je, de bergen erachter, auto's, helicopters of vliegtuigen, dieren en ondertussen sneeuwt het ook nog! SCHITTEREND!

* Makkelijke gameplay: a la Tony Hawk goals halen, lekker spelen, niet steeds op je bek donderen zoals Amped. Ik steek veel tijd in een spel en dus leer ik vanzelf snowboarden met Amped, maar voor vrienden en mijn vriendin ligt de moeilijkheidsgraad van Amped snel TE hoog! In TWS krijg je

hem makkelijk onder de knie met als effect dat je lekker door kan boarden en niet tegen elk takje, boompje, huisje knoert hard op je smoel gaat en weer 5 sec. moet wachten tot je door kan gaan. Dus in Multiplayer kun je leuker tegen elkaar boarden.

* Levensduur: moeilijk te zeggen nog. Ik zie dat er veel te unlocken is. Multiplayer biedt voor mij vooral veel mogelijkheden! En Story mode kun je trouwens na een paar goals te halen een nieuw level unlocken. De levensduur wordt een stuk langer als je natuurlijk eerst alles haalt.

Kortom: Waar het vooral om gaat is natuurlijk dat je lekker kan boarden! En dat kan je hier! Als je meer levels unlocked dan kun je die mooi verkennen en allerlei verschillende trix uithalen: HERLIJK! Je zal het spel waarschijnlijk heel snel uitkunnen spelen (lees ik hier en daar) maar daar gaat het toch niet om? Ik wil mooi kunnen boarden in grote levels. De echte BOARDERS onder
    ons zullen dit spel zeker waarderen!

Ik kan zo nog een tijdje door lullen maar ik zeg: KOPEN DIE HAP!

16. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Xag hem net in de winkel liggen en mocht hem ff testen (het was nog heel vroeg en er was toch niemand), met Controller S trouwens :) Keej dit spel OWNZ! en controller S ook :)

Deel Deze Pagina