GTA San Andreas Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 12 aug 2005.

  1. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey

    Bij de missie Los Desperados Bij dat huis van die gang staat ergens een gast met een rocketlauncher maar ik kan die gast niet vinden en nu ga ik steeds dood.. Weet iemand waar die staat?
     
  2. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    @ xbox player: je leent automatisch geld als je rood komt te staan tijdens t gokken
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Die gast met de rocketlauncher zit op het dak dacht ik. Je moet hem gewoon met je wapen locken en snel neerschieten. Ook moet je niet midden in het slachtveld gaan lopen.
     
  4. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt


    Ja die gast met die rocket launcher staat op het dak, links van je volgens mij.
    Ben bijna klaar om GTA voor de derde keer uit te spelen. (100 procent bedoel ik ik heb al 95 procent)

    LtrZZZZZ
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    ik zit toch vast jongens bij die ene missie van Big Smoke,dan moet je rijden op die motor en het lukt gewoon niet! :confused: :'-(
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je "Wrong Side of the Tracks"? Wat lukt je niet precies? Op de motor rijden is niet zo moeilijk, je hoeft alleen maar één trigger in te drukken.

    Je moet die gangmembers doden.. zorg er wel voor dat je niet te dicht bij rijdt, anders schiet Smoke naast.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    ja,die missie is het ik heb gewoon net even te weinig tijd er blijft steeds 1 mannetje op staan en die krijg ik niet dood! :mad:
     
  8. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    @TheFox

    Je moet aan de buitenste kant va de andere rail rijden. En bij het voorste stuk van de trein, anders lukt het je niet.
     
  9. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een moment wanneer je naar boven moet rijden op zo'n rand. Vanaf daar is er een moment dat je bovenop de trein kan springen. Als je dan op de trein staat heb je ze zo.
     
  10. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zei ik een paar pagina's terug ook al
     
  11. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    tjezus, ergens op een rand enzo, pfff. die missie is egt niet lastig, gewoon vooraan naast de trein rijden, zover mogelijk naar buiten, niet remmen. Je kan m halen nog voordat je de tunnel inrijdt. (die waarmee je Los Santos naar t noorden uitrijdt)
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is echt leuk om te horen dat sommige mensen een missie echt moeilijk vinden en dat andere mensen diezelfde missie in 1 keer halen :+
     
  13. FabianNL

    FabianNL Guest

    Waar is ergens de dance club in Los Santos? Wil daar ff naar toe met me date maar kan hem niet vinden...

    //edit: laat maar, als je aan het daten bent verschijnt ie op je in-game kaartje :)

    //edit2: toch nog een vraagje: waar kan je zien op hoeveel procent je relatie zit?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2005
  14. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    @FabianNL


    Klik op start, dan stats en dan op achievements en dan zie je het.
     
  15. xboxgamer21

    xboxgamer21 Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    hi kan iemand me uit leggen hoe ik hier uit kom

    het gaat dus om het spel gta sandr .


    ik ben nu bij een stuk je dat ik naar een vliegvelt mot en daaro van uit naar de dam toe ofzo iets om te parashut te gebruiken volgens mij maare ik snap er niks van als ik op uit springen druk blijft die gewoon in het vliegtuig zitten en daaro zie je dan zoon geel vierkantje ofzo iets dus ik denk land daaro maare dat is water dus missie niet gehaald dus ik weer op new doen die missie dus ik d8 laat ik ff op die rots landen daaro en uit stappuh geeft die aan stap terug in het vliegtuig weet iemand hoe ik hier vedder kom

    help help help
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg hoog in de lucht zit een rode circel. Daar moet je in vliegen en eruit springen. Daarna met je parachute naar de dam gaan.
     
  17. xboxgamer21

    xboxgamer21 Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    thx ik ga proberen thx voor je hint
     
  18. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bij stats kijkt in het start menu en dan staat er boven waar alle stats lanskomen een woord en een getal.
    weet iemand waar dat voor is?
     
  19. mojto

    mojto Mojito

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 99 % van mijn hood veroverd er blijft alleen nog 1 klein stukje paars over en die begint telkens een nieuwe war en dan maai ik ze weer keer op keer neer. Weet iemand hoe je het laatste stukje erbij krijgt zodat ik geen last meer van ze heb. Ik heb al meerdere keren in de overgbleven hood rondgelopen maar er zijn geen paarse ventjes.
     
  20. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    die lopen er bijna ook niet.
    je kan ook mensen uit auto's trekken,daar zitten ze ook in als je geluk hebt.
     

Deel Deze Pagina