Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Arveladze zit toch bij de rangers???? Maar voor een goede update moet je ff bij www.pesfan.com kijken.
     
  2. >Mark<

    >Mark< Guest

    ahhh bedankt kijk daar heb ik wat aan!

    iK kan arveladze niet vinden bij de rangers
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2005
  3. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    dat komt omdat arveladze onder een andere naam in de game zit. zoek dus maar gewoon bij glasgow rangers in de spits naar iets wat op arveladze lijkt en dan moet het toch lukken ;)
     
  4. >Mark<

    >Mark< Guest

    inderdaad hij heet ariazzee

    is er op internet niet een hele lijst met spelers op pes fan kan ik niiks vinden
     
  5. Barry NL

    Barry NL Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een btje saai om alleen maar de echte bekende spelers te kopen.. probeer ook lekker veel vanuit eigen opleiding;)
     
  6. >Mark<

    >Mark< Guest

    Weet iemand een goede site met goede opstellingen van teams dus echte clubteams met de bestaande opstellingen
     
  7. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zei ik al, ik had ook flink wat 'onbekende' spelers, ook wel gekocht dan, maar toch...Alleen die waren zo onbekend, dat ik nu niet meer weet wie het waren :eek:

    En wat doe jij hier trouwens? moet je niet penalty`s oefenen? Je schoot er wel erg veel mis vrijdag (stuk of 10 in 1 wedstrijd?) :+
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    wow die lange spits van me die kopt echt alles in het doel...
    Ik heb nu Nakata en de Ridder als vleugelspitsen. Voorzetjes van vooral Nakata kopt ie erzo in. Hij is nu topscorer van mijn ploeg en van de competitie. Myrinui ofzo heet ie...:p 2.02 m lang.
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Gaat lekker de laatste tijd :p. Heb meer gewonnen dan verloren (50 gewonnen - 38 verloren). Alleen leaven er wel steeds meer mensen. Vooral als mensen in de laatste minuut leaven is dat behoorlijk irritant.
     
  10. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je tegenstander voortijdig het spel verlaat heb je gewonnen neem ik aan?
     
  11. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: waar staat long/short pass-SP voor?
     
  12. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik je vraag goed begrijp staat dit bij de eigenschappen van de speler en staat sp voor speed en bedoelen ze dus de snelheid waarmee jou speler een lange of korte pass geeft ;)
     
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
  14. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet een verdediger, middenvelder, aanvaller, doen om een hoog cijfer te krijgen

    gewoon nooit iets fout doen?
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  15. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel geeft op de vreemde manier vaak hoge cijfers op aanvallend gebied. En aangezien een verdediger niet voor niets een verdediger is en dus geen aanvaller, is dat voor verdedigers moeilijk...
    Maar ze kunnen dus hoge cijfers halen als je ervoor zorgt dat je de tegenstander vaak onderschept met die verdediger, maar vooral wanneer ze nooit balverlies lijden...Aanvallen over de flanken of door het midden succesvol inzetten...of scoren... Dan krijgen ze hogere cijfers als een matige 5.5 ( wat ik overigens vaak onterecht vindt )
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdorie, ik wil deze game spelen op mijn 360.
     
  17. michelplum

    michelplum Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al bekend of pro evolution soccer 4 snel op de 360 te spelen zal zijn. Ik heb hem in de kast liggen maar hij doet het niet op me 360:mad::mad:
     
  18. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop dan goedkoop deeltje 5, die kun je wel gewoon op je 360 spelen, en is nog beter dan deel 4 ook.
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ha, ik heb gister met 2000 pes punten die speed x2 gekocht en toen wat wedstrijdjes tegen m'n broertje gespeelt. is echt vet lache. spelers lopen ongeveer even snel als dat je de bal passt. :)
     
  20. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ga k hem halen, maar deeltje vier blijft ook erg leuk hoor!
    Ik ga hem weer eens spelen.
     

Deel Deze Pagina