Hey, Ik heb deze missie allang uitgespeeld, maar ik ben bezig alle missies op Silent Assasin te halen (moeilijk! ). Nu las ik dit op HitmanForum.com: I keep getting caught. After getting the poison I sneak in through the garage, and take the waiter's uniform there. Then I get the champ. glass, go upstairs, insert the poison and make my way to the general. I offer him the drink when he's in the hallway (between his room/ballroom) All goes well sofar. Then, when I go to the secret balcony (to snipe the spetznas on his way out) I get caught. I make my way past the guards in the lobby, but by the time I get to the top of the stairs, the guards realise that the general's dead, and start shooting at me! Waar haal ik dat vergif om de generaal te vermoorden, zodat ik hem niet hoef te wurgen of neer te schieten, hoe bied ik hem wat drinken aan (met 't gif erin), en hoe vind ik de sniper om de Spetznaz agent uit te schakelen als hij naar buiten loopt met de koffer? Ohja, hoe kom ik op 't Secret Balkony zodat ik hem vandaar af kan snipen? Lot's of questions...
je hebt dat allemaaal niet nodig om silent assasin te wordn in die level !!!!!!!!! lees het nog is goe op hitmanforum en dan ga je er wel geraken
vanaf het begin van het level kan je kiezen wat je mee wil nemen. en dan kies je uiteraard ook het poison drankje. dan verkleed je je als ober. en dan moet je ff zoeken naar het dien blad ofzo waar je het zeg maar op kan zetten en dan bij die gast aan bieden. dat secret balconey, dan moet je eerst naar dat kantoortje van die ene gast (upstairs) en dan is er een deurtje waar je over een plank ofzo kan lopen en dan op het balkon kan gaan liggen. en die sniper kan je vinden in de garage naast de auto. ik heb hem zo op de pc uitgespeeld en het werkte!!! nog veel succes!
Je moet de poison pakken waar je ook je 9mm SD kan halen het is aangegeven op je kaart met rood. dan ga je dus via de garage naar binnen, pak je een ober pakje. Dan haal je een glass en ga je ergens naartoe waar niemand je ziet dan moet je de poison in het glas doen. en naar de de generaal toe lopen en als het goed is pakt hij het zo aan. (bij mij stond ie stil, het is ook handig om eerst de koffer bij je boot neer teleggen) En als je die sniper wil pakken moet je van de hoofd ingang de linker trap nemen dan 180* naar links dan kom je bij 2 deuren die open je dan loop je tegen de muur dan staat er "open door" en dan gaat er een geheime deur open dan kom je in een vaag gangetje en dan zie je een deur en dan kom je op het balkon. En wat Nielzo alemaal zegt daar klopt niks van