Eigenlijk wel. Ik weet niet HOEVEEL moeite het gaat kosten, maar maak in elk geval elk normaal spel BC. Ik hoop ook wel, dat ze dat gaan doen . Maar spellen als Harry Potter: Zwerk bal, dat soort spellen speelt NIEMAND meer volgens mij. Maar GEWOON, Xbox spellen die bekend zijn, moeten BC worden.
Ik snap niet waarom men zo moeilijk doet over Backwards compatibility. De Xbox 360 is een geheel nieuwe console met betere hardware en meer mogelijkheden. Waarom zou ik me dan gaan beperken tot Xbox 1 games? Backwards compatibility heeft dus voor mij totaal geen prioriteit. En als men toch gebruik wil maken van Xbox 1 games, dan is er toch altijd nog de mogelijkheid om je Xbox 1 aan te sluiten? Ik zie het probleem niet
er zijn ook mensen die hun xbox verpatsen als de xbox 360 uitkomt. ik ga dat ook doen maar vind het wel tof om dan af en toe nog halo2 te spelen.
Ja je kan deze gewoon in je headset plug duwen en hij doet het ... de oude headset doen het gewoon ook ... alleen heb je de plug van je oude xbox niet meer nodig ... want deze is in de controller ingebouwd
Dat vind ik heel relaxed, dat dat gebeurt is . Gewoon dat kassie in de controller gebouwt. Zodat je niet meer zo'n uithangel aan je Controller hebt!
Tuurlijk kun je altijd je Xbox aansluiten om je oude spellen allemaal met zekerheid te kunnen blijven spelen Lastiger wordt het, zoals in mijn geval, zodra er straks 3 consoles onder mijn TV staan (net als nu, ik heb mijn Xbox, PS2 en N64 aangesloten staan), waarbij de X360 de Xbox gaat vervangen en ik gewoon echt geen plek meer heb voor een vierde console....de oude Xbox dus Dan vind ik het toch wel tamelijk handig als de X360 gewoon mijn favo spellen op de oude Xbox afspeelt (zolang de grafisch betere opvolgers van die spellen natuurlijk nog niet uit zijn voor de X360 )....kijk straks gaat de PS3 ook mijn PS2 vervangen en das geen punt want alles wat op de PS2 kan, kan straks ook op de PS3 Ik kan gewoon echt niet meer dan 3 consoles onderin mijn TV kast kwijt.... Nu moet ik bijvoorbeeld MGS2 : Substance op de Xbox nog ff snel uitspelen voor de X360 er is, omdat ik bang ben dat de X360 dit spel niet gaat draaien
Ik heb een vraagje over de backwards compatibiliteit (whatever) van de xbox controller en de headset. ik vroeg me af of je deze kunt aansluiten op de xbox 360 (met een adapter desnoods). bij voorbaat dank (ik weet dat het onderwerp niet helemaal indeze thread past maar dit kwam er het dichts bij in de buurt)
headset ja deze kan je gewoon aanluiten ... en je hebt geen adapter nodig controller nee staat ook in paar algemene vragen thread
Die controller van Xbox V1 kan je echt niet meer gebruiken Xbox V1 controller Xbox 360 controller Zoek de verschillen, sommige knoppen zitten er niet OP!
zoals black & white -_-, alleen die zitten op de schouders, dan blijft alleen de xbox logo knop over alleen das een soort start knop. praktisch gezien zijn er dus niet meer knoppen. ik ben trouwens van mening dat de ouwe mooier is iig tnx voor de antwoorden...
Weet iemand eigenlijk hoe groot die updates worden. Want dan heb ik namelijk dalijk m'n hele harde schijf vol alleen maar met updates. En trouwens je kon toch de bc spellen op je harde schijf zetten. Want dan leen ik ffies wat spellen van Moz
Ik denk niet dat dat een probleem wordt. Je hebt een HD van 20 GIG gek .... Gaat echt geen probleem kosten om updates erop te gooien. Vandaag de Xbox 360 Controller vast kunnen houden Wat een relaxed ding gek!!
Bij de NIEUWE media markt in Eindhoven staat zo'n ECHTE stand van de Xbox 360..... Dus, die kast die ook op de Evenementen staat Ik zag dat ding staan..... WoW Gelijk erheen, maar hij stond nog uit, en hij ging pas aan vanaf 27 oktober. Maar die controllers hingen er dus al gewoon Gewoon beetje staan pielen, ff kijken hoe ze vasthielden enz. Zeer prettig moet ik zeggen.
Apart, afgelopen weken niets gezien bij MM rotterdam of middelburg (die is ook nieuw), strax nog maar eens kijken