[PC] Release lijst PS3

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 16 jun 2005.

  1. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, de enigsten die me wel aanspreken zijn Metal Gear Solid 4, Final Fantasy en Dark Sector. :) Ben benieuwd hoe de rest zal worden...
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Waarschijnlijk gaat het gewoon GT5 heten, maar Vision GT is gewoon een soort pre-naam. Netzoals F1 PS3 gewoon F12006 of F12007 gaat heten, en waarschijnlijk krijgt Killzone PS3 de naam Killzone 2, maar dat is gewoon ff afwachten.
     
  3. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn idd..allemaal codenamen..er komt hoogstens nog een subtitel achter de grote franchise naam.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Metal Gear Solid 4 en Devil May Cry 4 zijn voor mij al 2 titels die het waard maken om een PS3 aan te schaffen :)

    Final Fantasy scoort bij mij ook altijd (nu nog wachten op de heuze remake van deel 7 voor de PS3 :D)....ik heb er genoeg vertrouwen in dat ook de PS3 mij weer heel blij gaat maken _O_

    Hij zal dan ook samen met de X360 een waardig plaatsje op mijn kamer krijgen :)
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    en dan stonden killzone, motorstorm(_O_ )... er nog niet bij, op de ps3 gaan enorm veel coole games komen, xbox 360 heeft het grote voordeel dat zij veel eerder komen, maarja, ik hoop dat er geen gebreken aan de xbox 360 gaan zijn t.o.v de ps3(maar dat zal wel niet)...

    ps: aan final fantasy 13 zijn ze ook bezig voor de ps3(12 is nog niet uit:)), en dat spel gaat waarschijnlijk zoooo een groot game worden, prachtige graphics, filmpjes,... ik zie het al voor mij, met zo een soort games kunne ze blu-ray enorm goed gebruiken...
     
  6. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Wow, coole lijst met games, zeker Gundam en Fifth Phantom Saga (en natuurlijk weer een nieuwe Final Fantasy;)) lijken me erg goed.Net al de rest van de games, bijna allemaal toppers. het is in ieder geval een betere lijst dan die voor de Xbox 360. Op dit moment spreken DOA4 en Ridge Racer 6 voor de xbox 360 me echt aan, de rest vindt ik op het moment echt niks. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Er is maar een spel dat mij op het moment zou kunnen overtuigen een PS3 te halen.
    Een exclusieve GTA alleen voor de PS3.
    De andere games heb ik te weinig van gezien om over te kunnen oordelen. GTA is bijna altijd goed, dus die kun je blind kopen.
    Verder wel een aardige lijst.
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Devil May Cry 4, Killzone en F1.
    Eigenlijk zijn dat de enige spellen waarvan ik momenteel zoiets heb van die wil ik wel hebben.
    Op beide consoles heb ik echter helaas nog niet echt een spel gezien waarvan ik zeg die moet ik hebben.
    Veelal verwachte releases. Ik zelf vind ik dat de ps3 release lijst weinig, niet sequel, intressants bied.
    Overigens geldt dat ook voor de 360 release lijst.
     
  9. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Metal gear hoef ik in ieder geval niet te hebben nu het een ouwe lul achter een looprekje in de hoofdrol. Van de andere games heb ik weinig gezien dus daar kan ik niet over oordelen. Voorlopig ga ik nog voor geen van de nieuwe consoles.
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Typische lozer dit_0/ , dude als je niets van mgs kent, zwijg dan. Er zijn maar weinig games die zo diepgaand zijn als de mgs games. En hoe het in mgs4 gaat zijn, zo hoort het ook, ookal staat het u niet aan. Mgs games zijn altijd van heeeeel hoog niveau geweest...
    Ps3 heeft gewoon opnieuw genoeg toppers in huis zoals met de ps2...:)
    Binnekort speelbare demo's, yipii
    ps: de eerste speelbare demo's van de ps3 zullen wel niet mooier zijn dan de games op xbox 360(de mooie dan),ik denk, dat als de ps3 krachtiger is dan de xbox 360, achteraf pas kan laten zien of de games echt fel verschil hebben.
    Als die eerste speelbare demo's wel zouden mooier zijn, dan zou het wel grappig zijn... Maarja, dat gaat niet zijn...Kan toch bijna niet, nu al...?
     
  11. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken Metal Gear wel alle drie. Daar is ook helemaal niks mis mee, maar in het volgende deel wordt het een ouwe lul. En met andere games bedoelde ik de andere games in de release lijst waar ik nog weinig van gezien had._0/
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Whoohoo!

    *liefhebber is

    Bovenstaande games komen (vroeg of laat) zeker hier binnen! :D
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kent ze alledrie, dat kan ik moeilijk geloven,want als je ze alledrie kent, dan ken je het verhaal ook behoorlijk goed, en dan zou je letterlijk in de mgs sfeer gezogen zijn, en dan zou je weten dat solid snake ouder wordt vanwege hij een kloon is,... noem maar op, en dat het gewoon zo hoort, Hideo Kojima gaat daar geen oude lul neerzetten in mgs4(zoals jij zegt) , ! Hoe kan jij solid snake een lul noemen??? Aansteller...!

    ps: Voor de mods: de laatste zinnen(verwijtwoorden zogezegd) heb ik getypt om het hem duidelijk te maken, sorry daarvoor trouwens...

    /Mod Dan nog liever niet doen ;)

    -Goiz
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haal ze dan ff weg aub ;) Nergens voor nodig om dat soort dingen neer te zetten ;)

    //Zie eigenlijk niet in waarom ik dat zelf niet gewoon doe.. 8)

    *Doet.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, veranderd;),maar ik voelde me beledigd(hij verwijt gewoon snake,tss), heb het veranderd,maar ik zag bij de edit altijd piep staan:D(jij had het veranderd(merci trouwens) en als ik dan cancel pakte, stond er nog steeds het gewone bericht,dus heb ik het er gewoon tussen uit gegooid, Nogmaals sorry,maarja... zucht
     

Deel Deze Pagina