Ik denk dat je iets duidelijker moet zijn, maar volgens mij kunnen alle pc's en schermen ver van elkaar af staan, als je maar een lang genoege aansluitkabel hebt...
Wat vind je ver? Als je een draadloos toetsenbord/muis hebt kun je tegenwoordig wel een meter of 5. En voor je monitor zal je gewoon een verlengstuk moeten halen. Ik vraag me alleen af wat het nut er van is
er moet in een beeldscherm in een zaal kome voor werknemers waarop de planning te zien is. Op een andere computer ergens anders moeten we dat programma kunnen besturen. Een pc erbij zette is geen optie. En zo'n lange kabels hebben ze niet voor het scherm...
Pfew, ik denk dan dat het niet mogelijk is. Het gaat dan zeker over afstanden van 10+ meter? Volgens mij zijn daar geen monitorkabels voor. Ik zou geen oplossing weten zonder pc erbij, sorry.
Dat hebben ze bij ons op school. Ze hebben in de hal, 2 schermen opgehangen waar roosterwijzigingen enz op staan. En achter de muur zit een kamertje. Dus als je naast je zaal een kamertje leeg hebt. PC in dat kamertje door de muur en daar je monitor.
Bel is met een bedrijf dat die schermen ophangt (elektrotechnisch service bureau ofzo). Die hebben meestal wel oplossingen daarvoor !
op mijn school hebben ze ook zoiets denk ik maar dan voor de roosterwijzigingen, aleen heb ik geen idee hoe ze dit doen gewoon een hele lange kabel gekocht denk ik....
Waar ik dit systeem ken (in m'n oude school en op de UT) wordt het gebruikt met een TV. TV is met een mooie beugel tegen de muur geschroefd, en coax kabels zijn kilometers lang te koop! (TV-out poort op je pc wel noodzakelijk, maar dat mag ook geen probleem zijn.)
idd enige mogelijheid is het via tv`s te laten lopen. monitors is geen optie... en die tv out kabels kun je zo lang maken als je wil ( gaat niet met/over coax kabels eckie)