[PC] F.E.A.R.

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 16 aug 2004.

  1. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt ie ook steeds vast en ik heb een pc van 2 maanden oud, met niet de minste spullen erin. Voor de rest hapert het spel als de ziekte. Hoe heb jij dat opgelost?
     
  2. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, ik heb ff dat eerste stukkie op het laagste detail gezet en de patch geinstalleert, en toen deed ie het. En na dat stukkie waar ie bij mij vastliep heb ik weer alles op max. gezet, en hij loopt met een gemiddele FPS van 39 dus das gewoon super. Ik denk dat het gewoon een foutje in het spel was ofzo.... Ik hoop dat je het ook opgelost krijgt want het zou zonde zijn om deze game niet te kunnen spelen8)
     
  3. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het vanavond proberen. Het zou idd zonde zijn en vreemd met een 7800GTX kaart.
     
  4. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik heb ook een 7800GTX kaart erin zitten, dus misschien dat het daardoor komt... Ik hoop het voor je want dan kan je net als ik gaan genieten van de singleplayer als je hetzelfde doet als ik:p
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens op welk punt loopt ie bij jou precies vast? Bij mij was het nadat je die soort teamgenoot hoort zeggen dat je een andere weg moest zoeken en dat je door die dubbele dueren omhoog gaat om vervolgens om de hoek te gaan waar je zon raar geluid hoort, bij die hoek liep ie de hele tijd vast.....
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    FEAR te draaien op een ghz 3.0
    Geforce v9999/TD 6800

    1024 RAM egt noodzakelijk of is 512 nog net te doen op laagst en alles verder uit.
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    @ kenneth,

    probeer ej vraag is iets duidelijker te stellen, maar ik zou hem spelen met 1024, want ik denk dat je met 512 niet heel erg lekker kan spelen, misschien op het laagst.. (volgens de doos moet het wel kunnen, maar...)
     
  8. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1

    die staan allemaal goed ;)

    zit meer 8er pc dan xbox dus die kleine dingetjes weet ik nog net wel }:]

    en thx voor jullie hulp etc. kep het gevonde moest nog ff een programma runne in fear map zelf die auto detect appart ofzo dit hielp wel

    grts Quarke
     
  9. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is met 512MB wel te spelen, maar met 1GB loopt het zó veel lekkerder.
     
  10. Eddy the king of games

    Eddy the king of games Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt wel vet ik moet dit spel echt hebben. heb al mijn vette games al uitgespeeld.
     
  11. Roché

    Roché GCshop

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    speel het spel sinds gisteren, maar vind hem nogal makkelijk. Natuurlijk is de AI een verbetering ten opzichte van statische personen, maarrrr... ik vind het wel weer voorspelbaar worden. Heb nu een uurtje of anderhalf/2 gespeeld en ben nu voorbij Watchers. Ik heb het idee dat dat lastig moest zijn, maar vind het op hard niet echt bijster interessant. Wellicht komt het door het feit dat ik de demo 40x heb gespeeld op alle mogelijke wijze... anders is het wel jammer.
     
  12. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1223
    dat is een voorkomde fout bij GeForce 7800 GT/GTX meschine wordt het verhoplen door deze drivers
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  13. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    ondersteunt fear bij julie 1280x800 en 1280x1024 als resolutie?
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hij ondersteund alleen 1280 bij 960 ofzo, opzich wel jammer, want dit is een beetje klote resolutie voor mijn lcd schermpje, maja
     
  15. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb FEAR voor de PC gekocht en ik wil nu eigenlijk met m'n Xbox controller even op de PC gaan spelen. Alles heb ik geinstalleerd en dat werkt op zich goed, maar wat moeten (is het makkelijkst) de instellingen zijn ?
    Heeft iemand dit al gedaan, toevallig ?
     
  16. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem uit, en wat een mega vet einde en wat een verhaallijn_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    OMG nu al :p. Ik wil hem ook zo graag spelen alleen is onze videokaart nog geen maand geleden na de klote gegaan, kan nu geen reet meer spelen :mad: Daar zie ik Battlefield 2 en Half-Life 2 (Counter Strike) in het stof opgaan.
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb het spel nu ook uitgespeeld maar best creapy einde:+
     
  19. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, ik smeek om te weten hoe die verhaallijn gaat sinds ik nog een maandje moet wachten voor ik het spel kan kopen...:mad: |:- :'-(
    De xbox360 zit er voorlopig ook niet in(betwijfel het of ik 'm ooit kan kopen dus ik hoop dat GR3 op de pc uitkomt)
    Maarja, in de vakanties een baantje zoeken want ik moet ook een megagoeie pc kopen over een jaar(ja, dat red je niet met 20 euries p/maand:+ )
     
  20. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen, ga naar www.alternate.nl en daar kan je je eigen pc in elkaar zetten en dan weet je ook gelijk de prijs voor je gelikte kast.
    Ik kom meestal tussen de 1100 en de 1350 euro uit.
    Dan zit er een Pentium D 3 Ghz(2 processoren), een Nvidia 6800 GT 512 van XfX of Asus, 1024 mb ram, 200 gb harddisk, lekker vlot moederbord, een mooie kast en windows xp (media center of proffesional) in.
    De 7800 GT/GTX is voor deze tijd nog niet echt nodig, de reden dat je hem zo kúnnen kopen is als je alvast klaar wilt zijn voor de toekomst als je het over graphics hebt.

    Als je een chipset uit de 6 serie hebt, dan zit je nog wel ffies goed.
    Trouwens, ik heb sinds kort dus die pc en daar zit geen floppie meer bij, het is dvd of dvd rw die natuurlijk ook nog cd's draait.
    Maar geen Floppie driver meer, wel 8 usb poorten en veel ingangen voor digitale fotocamera shit met van die microchips.

    BTW ik vind de mp van fear niet erg sterk, de sp daarintegen is wel goed.
    Vooral dat meisje is soms erg creapy.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2005

Deel Deze Pagina