Vind Joanna Dark’s geheime appartement met Coca Cola

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. graffix

    graffix Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien is een verplichte troostprijs voor alle spelers welgepast: gratis traytje cherry coke voor alle deelnemers _O_
     
  2. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet wat iedereen nou lult over schuifpuzzels, maar de enige schuifpuzzel die ik heb gehad was die van Joanna zelf.. 8)
     
  3. graffix

    graffix Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ook de enige... de spuistraat kon je ook schuiven, maar dat was meer een achterliggende hint, dat het niet om de spuistraat ging.
     
  4. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    en die van de spuistraat!
    k ga ook ff coca cola belle. nadere informatie krijge jullie dalijk
     
  5. Ajacied88

    Ajacied88 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar goed dat het codewoord niet klopt. Daardoor zijn er minder mensen die het goed hebben, en dus meer kans voor de mensen die het wel goed hebben om te winnen. Ik hoop alleen niet dat door die fout van Spits of Coca Cola de actie opnieuw gaat beginnen.
     
  6. philipnorth

    philipnorth Blergh

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0

    ik ook hoor, met gewoon ernaast dat adres invullen :)
    Misschien teveel vragen goed/fout?
    Want aan die spuistraat schuifpuzzel had je ook niks :)

    En Graffix, dat van die bug: Ik snap sowieso niet waarom je voor back to room kiest als je daar iets in moet vullen :)
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je die ook opgelost dan:D ?

    Maar ik denk niet dat het uitmaakt dat je gister al alles ingevuld hebt, anders kwam er niet zon scherm dat je dat codewoord al in kon vullen en zo. Zitten gewoon een aantal bugs op die site maar ja...
     
  8. maximus1979

    maximus1979 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Spannend he mensen. Op zeker dat er veel aan gedacht wordt. Werd er zelfs wakkeer van vannacht. Ben toen gaan kijken op Spits.nl naar de krant van vandaag. Morgen de hele dag bij de telefoon zitten.

    Ben 26, maar voel me weer een kleine jongen*)
     
  9. graffix

    graffix Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koos voor back room omdat ik 's ochtends achter mijn pctje zat en nog welgeteld 3 minuten had om de deur uit te gaan en de bus naar school te pakken. Ik had dan ook verwacht dat ik smiddags het adres wel weer in zou kunnen vullen. Niet dus. Er zijn mensen die geen oneindige zeeën van tijd hebben om alles uit te zoeken. School vind ik toch belangrijker.
     
  10. philipnorth

    philipnorth Blergh

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, da's wel een goeie reden ja :)
    School is zeker belangrijk.

    En idd die zee van tijd heb ik ook niet, daarom heb ik alle vragen e.d. ook steeds 's avonds thuis gedaan.
     
  11. maximus1979

    maximus1979 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt groot gelijk. Maar het blijft vreemd. Ik heb ook voor back gekozen, maar kon later gewoon er weer in.
     
  12. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    bij coca cola wete ze het ook niet. die vrouw zij zo. je moet de lijst met medewerkers hebbe. en ik zo/ die staat er niet in. ik wordt nog teruggebeld . jullie horen nog wel van me
     
  13. graffix

    graffix Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    de lijst met medewerkers staat er gewoon in. bij de krant noemen ze de medewerkers de groep typisten
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  14. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    weet k maar waar staan die dan ??
     
  15. johnymo

    johnymo The 360 Master

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij maakt het eigenlijk niets uit of ik hem win want heb hem toch al gepreorderd!!! haha :9 . Maar stel dat ik hem win dan heb ik hem gratis en als eerste en dat is natuurlijk ook vet!!!1
     
  16. graffix

    graffix Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond nokia game 20 lives een stuk leuker. Veel mooier en gaver/uitgebreider. Kan coca cola nog wat van leren. Maarja die actie was ook wereldwijd, en dit nationaal.
     
  17. graffix

    graffix Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    in de sp!ts kaan
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen zoals jou moeten weer alles verpesten he :mad: :+ die doen alsof ze blij zijn als ze verloren hebben ;) maar eigenlijk wil gewoon iedereen die xbox winnen, ik snap niet dat ze zo'n domme actie doen dat je een rugzak met cherry coke kan winnen(ik bedoel er zitten misschien 10blikjes in x 45cent=4,5euro) geef dan gewoon 10 exemplaren weg van perfect dark Zero... Soms begrijp ik ze niet hoor :9 ;)

    @ Graffix >>>> er zit ook een EDIT KNOP op je scherm hoor :eek:
     
  19. johnymo

    johnymo The 360 Master

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zou echt wel blij zijn maar je moet natuurlijk ook aan de andere kant kijken he dat de kansen wel misschien 1 op 4 miljoen is of zo ik weet verder niet hoeveel mensen er mee doen.:p
     
  20. graffix

    graffix Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    waarvoor edit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina