nieuwe controler

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door de j, 21 okt 2005.

  1. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een nieuwe controler nodig en kijk nu een beetje op internet alleen ik kan daar niet veel vinden weten jullie een controler die goed.
    1 De prijs maakt niet echt uit.
    2 Hij moet lang meegaan
    3 geen draadloze.
    4 moet lekker in de hand liggen.
    5 het liefst met rubbere analoge sticks
    is of moet ik gewoon weer een microsoft kopen.
     
  2. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Als de prijs niet uitmaakt kan je denk ik toch het beste een controller S kopen. Ik vind ze geweldig in de hand liggen, en die van mij zijn nog nooit stukgegaan. Kwaliteitje
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  3. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon de orginele s: zie hierboven:D
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Voor de PC of de Xbox zelf?
    Dan idd gewoon de Orginele S.

    Anders moet je even naar een Media Markt gaan, daar liggen tientallen controllers voor de PC.
     
  5. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    werkt zo'n nieuwe draadloze 360 controller ook voor de xbox 1? Want die doet het namelijk ook op de pc. Zou een mooie aankoop kunnen zijn als hij 2 dec uit is. (of duurt dat te lang?)
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    De Draadloze Xbox 360 Controller op de Xbox?!
    Neej, dat gaat niet lukken :).
    De Xbox heeft daarvoor namelijk geen ontvanger.

    Maar zoek je er nu een voor de Xbox of je PC?
     
  7. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij dat hij er een zoekt voor zijn xbox, aangezien de thread in het xbox hardware gedeelte staat. Maar zoals de rest van de mensen hier al zeggen zou ik ook voor de controller s van microsoft gaan.
    Dan heb je in ieder geval kwaliteit. _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  8. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Owww, zit die er in?? ik dacht dat je een soort van ding erop moest puggen zoals bij je afstandsbediening van xbox 1 en dat hij daarmee werkte. Maar ik weet wel zeker dat die 360 controller ook werkt voor de pc, maar moet je dan per se een blue tooth achtig iets hebben ingebouwd ofzo?? Of werkt alleen de 360 met snoer versie controllerop de pc (gewoon via usb dus)?
     
  9. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je een controller voor de pc wilt kun je ook overwegen om een X360 controller binnenkort aan te schaffen. In de VS zijn ze namelijk al los in de winkel te koop en ik verwacht dat het ook niet te lang gaat duren voordat ze hier in de winkels te vinden zijn.
    Hier zat nl ook al standaard software bij om het op de pc aan te sluiten. Een betere controller kun je dan imo niet krijgen :)
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    De 360 controllers die het op de pc doen hebben gewoon een USB kabel. Lijkt me wel is intressant om te proberen wat er gebeurt als je hem op een xbox 1 aansluit..
     
  11. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor de late reactie alleen ik wil er een voor de xbox kopen maar ik zie ook die controlers van logitec en die van big ben zit daar veel verschil in met die van microsoft en wat voor verschil
     
  12. edding3000

    edding3000 Guest

    xbox 1 is geen usb dus dat word flink proppen...
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Big Ben XS nu al twee jaar ofzo. Hij heeft dezelfde vorm als de S controller, is van goede kwaliteit en is maar 15 euro.
     
  14. Peanutnl

    Peanutnl Halo3

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    jazeker wel.. de controller poorten izjn dezelfde als usb..alleen een andere vorm... als je dus dat beveilingsstukje van de xbox 1 controller op de 360 contorllers aan zou sluiten.. zou het kunnen werken
     

Deel Deze Pagina