1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    ok ik ben pissed:mad: ik heb de game nu ook
    maar ik heb gehoord dat als je een save hebt van ninja gaiden dat je em hebt uitgespeeld datr je meteen aan mission mode kan beginnen.
    Ik heb ook een save met "succesive play" maar ik kan geen mission mode selecteren wtf!!!.
    Moet ik em nu weer opnieuw uitspelen ofzo??
     
  2. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    ^Volgens mij niet. Ik had ook een save van NG maar bij mij stond er ook geen mission mode. Je zult dus NGB eerst moeten spelen, vrees ik.
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    ok thanks,
    Nog een klein vraagje als je de game op normal speelt,
    Krijg je dan ook die fiends uit de hurricane packs en die gevechten tegen die clonen zeg maar of kan dat alleen op hard mode???
     
  4. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe vijanden krijg je alleen vanaf Hard mode en hoger.
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb et zelfde probleem
    maar ik hoefde die mission mode niet meteen te spelen, ik wilde alleen de moeilijkheids graad op hard zetten.
    vet irritant.
    ik wil dus snel weer door de SP maar niet op ninja dog, dan heb je zo een roze homo bandje.
     
  6. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee er is sinds vandaag een pakket uit met CS: Source, HL2: Deahtmatch, en Day of Defeat: Source

    Maar daar ging ik eigenlijk niet eens voor kijken, want ik wil NGB !!

    Maar vertel is wat over het spel;
    Zijn er nieuwe wapens en combo's ?
    Is het leuker geworden met die vijanden ?
    Is die Mission Mode ofzo (ongeveer) leuk ?
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  7. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    in princiepe zijn de wapens niet verandert, geen nieuwe combos ofso.
    wel zijn er andere vijanden vanaf hard, zijn er andere items en kosten sommige items meer.
    eigenlijk is er niet veel verandert. als je het origineel hebt en de hurricane packs heb dan zou ik em niet kopen, tenzij je een hardcore fan bent en em op master ninja wil spelen.
    die mission mode kan ik nog niets over zeggen, k moet em eerst nog unlocken om de een of andere reden reageert ie niet op de save games van het origineel die ik nog op me xbox heb zitten.
    maar enkel om de mission mode ben je waarschijnlijk wel vlink wat uurtjes bezig.
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ok ik heb een vraagje.
    Ik heb net ninja gaiden black uitgespeeld op "ninja dog"
    Omdat ik snel aan de mission mode wou beginnen ,maar nu vraag ik me af.
    Bij filmpjes die ik op het i-net zag ,zag ik dat je een moeilijkheidsgraad kon kiezen bij de missions(ninja dog,hard,masterninja enz enz)
    Maar ik kan geen moeilijkheidsgraad kiezen komt dat nu omdat ik de game op ninja daog heb uitgespeeld???
    ps: wat een gruwelijk spel zeg met die lunar enzo!!!!!!!!!!!!!8)
     
  9. Victor

    Victor Guest

    Ehm, je bent nu officieël een hond. Denk je echt dat Itagaki je een nieuwe moeilijkheidsgraad gunt?
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    nou ik had de gewone ninja gaiden op hard uitgespeeld,en er was me verteld dat als je een save hebt staan je de mission mode gelijk kreeg.,
    Maar dat was dus niet zo,en aangezien ik niet zoveel zin had om weer veel moeite in de game te stoppen d8 ik laat ik em maar ff snel op makkelijk uitspelen snappie?
    Maar kan ik nu uit je vraag op maken dat het niet kan??;)
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Ik denk het niet, waarschijnlijk moet je het minstens op Normal uitspelen.

    Ik heb het spel nog niet, dus ik ben niet zeker van mijn zaak. ;)
     
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm, ik kan niet meer opslaan nadat ik de storymode heb uitgespeeld, wat in mijn geval op normal was. Maakt dit veel uit aangezien ik op gamespot.com ofzo had gelezen dat je die arcade games, die je normaal met de 50 golden scarabs kunt unlocken, nu gewoon kunt unlocken. Ik heb het dus over een geval waarin je dus niet alle 50 scarabs hebt. Ik had er 49..
     
  13. Timson

    Timson Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het spel nu op normal, en het enige wat ik veranderd zie is een nieuw wapen, die lunar, smoke bombs en fiends die kunnen vuurspuwen.
    Is er dan echt zó weinig vernieuwd?
    Ik ben nu in level 8, of krijg je iets nieuws als je het spel hebt uitgespeeld ofzow? 8)
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Timson : vanaf moeilijkheidsgraad veranderd er meer. Plus je krijgt nog een mission mode, je kan extra costuums unlocken, ninja gaiden arcade unlocken. Achterop hoesje staat precies wat er allemaal nieuw inzit.
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat houdt precies de Mission Mode in? Heb het eerder gehoord maar snap het nog niet helemaal. Gewoon meer missies in het hele spel?
     
  16. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ga je dan gewoon een soort arena fights doen.
    Je gaat vechten tegen bijvoorbeeld 3 eindbazen tegelijk.
    Zodra je die hebt gekilled ga je door naar de volgende missions tegen allemaal Black Ninja's enzo (dit zijn slechts voorbeelden, heb het spel ook nog niet :'-( ).
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Klinkt onwijs vet! Een soort Arena-mode? <denkt aan Golden Sun voor de GBA, wat is dat vet zeg!>
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je start in een bepaalde ruimte uit levels van Ninja Gaiden (Black). Je start bijvoorbeeld in de Parestyle Passage waarin je tegen 2 Ryu Fiends moet. (De echte naam weet ik niet, maar ze vechten zoals Ryu en gebruiken wapens van Ryu. Ze dragen overigens het 9e pak van Ryu uit DOAU2).
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Sorry, mijn reactie werd 2x geplaatst.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  20. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    k ben nu bezig met de missions
    ben nu bezig met die doku, man die is iriitant. k krijg em maar niet op ze bek.
    als de missies vanaf deze alleen nog moeilijker worden dan ben ik voorlopig nog wel bezig want na een uur ligt die doku nog niet plat. (doodgaan en overnieuw proberen he, niet 1 gevecht van een uur)
     

Deel Deze Pagina