Het is toch niet waar hea Deze irritante kikker achtervolgt je ook overal, nu zelfs met consoles Hij zal uitkomen voor de PC en PS2, maar of dit gaat verkopen Echt te erg gewoon. Ik neem aan dat niet veel mensen deze game gaan kopen. Kijk hier voor de officiele site.
Kan een mod deze dicht gooie, wat een kut spel Dit soort spellen zouden gewoon niet moeten mogen. Mja, kindertjes met een gsm van 10 vinden het blijkbaar erg vet
Ik heb een gruwelijke hekel aan al die Jamba shit, maar die kikker is het enige dat ik wel leuk vind eigenlijk . Maar voordat Jamba ermee aan de haal ging was er al een filmpje van die kikker op het internet. Dus dat zal het zijn . Denk dat die game best nog wel aardig gaat lopen btw! Als je ziet dat die cd/single ruim 600.000 keer over de toonbank is gegaan . Maar aan mij is het niet besteed....
GVD, wat een kuthype. Ongelovelijk dat al die bR33z4hz-sletjes die ringtones nog kopen ook. De melodie hiervan stond laatst zelfs in de schoolkrant Ik hoop dat het flopt.
Correctie: Mja, Kindertjes van 10 met een gsm vinden het blijkbaar erg vet. Ontopic: Echt een klote idee dat 'spel'! massaal boycotten(?) die handel
Hmmz lijkt me wel een slecht spel. Het ziet er ook niet echt boeiend uit... Haha heb trouwens die ringtone van Crazy Frog wel
Neej, dit alles is gewoon zwaar irritant..... Hoop dat deze game idd flopt, want veel zal de game ook niet worden.
Vanwege het bezit van die ringtone moet ik je helaas een maandban geven om over die fout na te denken ! en dan kom je er NOG goed vanaf..... - -
Alle XBW members moeten gewoon in elke Free Record Shop/Bart Smit enz. gaan staan om moeders en n00bs te vertellen hun geld hier niet aan uit te geven .
Ja dag! Ik ga niet echt niet een uur fietsten voor zo'n * piep * * piep * spel Ik hoop dat het flopt.
dit is bijna te triest om iets over te zeggen, maar ik vind het zo irritant om de 2 minuten die klotekikker op je beeld ik krijg er egt moordneigingen van
Wat zal de replaywaarde van deze game worden ? Wat ik me trouwens net bedenk: Hier komen natuurlijk ook reclames van
Ik baal van al die hersenlozen die die klote kikker aandacht hebben gegeven door die klote ringtone te downloaden. Iedereen weet dat het een kutspel is, maar ik durf te wedden dat hij over enkele weken in de game charts staat.
sterker nog deze game MOET wel floppen, helemaal als je naar de reacties in deze thread kijkt ROT OP MET DIE STOMME KUTKIKKER!!!!!!!!! danku_0/
Er zijn helaas ook zat Kids, die dit kl*te ding helemaal grandioos vinden. Dus wat vragen die allemaal, Juist, dit Trieste spel. Al met al hoop ik idd dat dit gewoon een grote flop wordt, zolang er ZEKER maar geen deeltje 2 komt gek...