GTA San Andreas Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 12 aug 2005.

  1. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook.
    ik heb de hood bij die motel nog niet veroverd , en ik heb er al 3uur rondgelopen ofzo, ballas uit de auto's trekken enz. enz. maar t helpt nix.:{
     
  2. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Trek er 1 uit de auto. Ren daarna naar een andere trek er daar weer 1 of 2 uit zo heb je er gelijk 3 of meer en schiet ze allemaal tegelijk af. Telkens een G doodschieten helpt niet.
     
  3. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    moeten die 3 auto's er wel eerst zijn :{
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmmz, ze komen vanzelf wel een keer langs.
     
  5. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik heb daar 2uur rondgelopen.
    hoelang moet je w88 dan?
     
  6. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot er een komt natuurlijk. Of je wacht niet. Je kan zelf toch zien of er komen of niet. Blokeer de weg. Blaas autos op... Neem homie's mee. Die zien veel sneller of er een andere G voorbij rijd. Zorg dat wel dat jij hem optijd killed anders telt ie niet. Of blaas gelijk hun auto op als dat lukt.
     
  7. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik blokker altijd de weg neem iets van 6 homie's mee en sta daar tot er een paar komen.
    na een tijde komen ze ook wel, maar niet met 3 tegelijk.
    ik heb daar 1 x iets van 2 uur gestaan, en een paar x een half uur ofzo.
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb op die stoep gestaan (aan de noordkant). Dan lopen er vanzelf wel wat Ballas rond, die schoot ik dan neer en toen had ik een Gang War veroorzaakt.

    Ik heb daar ook wel een tijdje lopen rondkloten.
     
  9. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb dat ook een x gehad maar toen gebeurde er nix:mad: :mad:
    ik denk een bug ofzo:{ :'-(
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geen Bug. Er zitten genoeg Bugs in deze game maar daar ligt het niet aan. Als dit de laatste hood is die je wilt veroveren kunnen ze niet uit andere hoods deze hood binnen rijden die aan die hood grenzen. Vandaar dat je ook een flink minder aantal auto's ziet etc.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  11. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar een vriend van me heeft gta sa op de ps2 en die heeft alle hoods.

    btw, er zitten wel bugs in want een anders vriend heeft gta sa ook op de ps2 en die kan met een vliegtuig niet v/d grond komen, door een bug.
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja... Lees eerst m'n post eens beter. Ik zeg niet dat er geen bugs in SA zitten. Ik zeg dat er genoeg bugs inzitten. Maar datgene van die hood is geen Bug. En de PS2 versie bevat ook meer Bugs en de kwaliteit van de Graphics zijn ook minder. Dat heeft natuulijk ook een goeie reden. De Xbox versie kon zien wat er nog verbeterd moest worden en het spel draait dan ook op een sterkere console.
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb toch ook alle hoods en ik heb de xbox versie.
     
  14. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook alle hoods, op de xbox versie ut slimste is gewoon om voortaan eerst alle "kleine" hoods van de ballas en dan pas de "grote"stukken want in een groot stuk kan je ze sneller tegen komen dan in zoown super klein stukkie van ongeveer 0,0001 % van ut hele spel
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dat kleine streepje juist op het laatst gedaan. Er stonden wat Ballas op die stoep aan de noordkant, die heb ik gewoon heel snel doodgeschoten en heb ik de war even snel gewonnen. Het beste is gewoon geduld te hebben.
     
  16. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoelang moet je dan gedult hebben?
     
  17. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaring met het Spawnen van die Ballas is dat wanneer je ergens buiten het betreffende stuk gaat staan en dan 360 draait met je sniper rifle (dus in de kijker modus) dat je dan soms na 1 rondje al luitjes hebt en anders nogmaals draaien. Zo is het mij ook gelukt om al die hoods te bemachtigen. Het lastigste was dat hotel in de ballas territory. Toen ben ik op het dak gaan staan met mn sniper (weer doorheen kijken) en toen lukte het wel. Blijkbaar zijn die hoods zo klein dat het voor de software niet mogelijk is om ballas te laten spawnen zonder dat dit je opvalt. En dan doet hij dat helemaal niet blijkbaar.

    P.S. Het betreft hier de xbox versie van SA
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  18. mojto

    mojto Mojito

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het hotel ingegaan en toen ik naar buiten kwam liepen daar 4 ballas. Ik schoot ze neer, maar er kwam geen gang war. Hoe kan dit ik al 99% van de hood?? Help :mad:

    (\__/)
    (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
    (")_(") signature to help him gain world domination.
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk staat het al boven je. Maar het systeem van Gang Wars starten is niet helemaal duidelijk. Ballas/Vagos afschieten resulteert de ene keer wel in een Gang War en de andere keer niet. Het licht ook aan de hoeveelheid G's je afschiet. Als je homie's ze neerschieten telt het ook niet. Dus let daar ook op.
     
  20. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina