Ben ik nou gek? Ik heb net ff bij fase 2 die eerste puzzel opgelost en daarna krijg ik een klein briefje waarop staat dat Joanna op zoek is naar een klein appartementje in de buurt van Georgia State University, dit kan dus nooit Amsterdam zijn...
echt? hmmm ik ga maar is even kijken... zoveel moeite voor een zak met cola(hoeveel blikjes zouder erin zitten? 10 dat is wel 4,50)
Rechts naast waar je de stad moest invullen, 1 keer klikken en alles wordt door elkaar gehusseld. Als je ze dan goed krijgt krijg je zo'n 'hint' net als de Spuistraat Centrum eerder.
Zie je, het is geen Amsterdam! Los de puzzel maar eens op en jullie zullen zien dat het een plaatsje in Amerika zal zijn. Denk ik...
Nee is je nieuwe missie van fase 2 agent _0/ Hier nog wat info : Door het oplossen van een schuifpuzzel ( die ik overigens niet eens heb gehad , kreeg meteen de melding dat de " game over " is ) onstaat een clue waarmee de verblijfplaats van Joanna Dark kan worden geraden ( hiermee bedoelen ze dat WEL al het adres bekent is van dat mokkel , maar ze nog NIET is gevonden , ze is niet aanwezig in haar 2 bij 2 meter studentenkamertje , waarschijnlijk zit ze in de " Dutch Flowers " ) ... Succes ermee
jah die dat je moet zoeken waar zij is aan de hand van dat briefje heb ik gedaan was makkelijk als je die schuifpuzzel hebt gedaan deze is 10 keer makkelijker dan fase 1
Wohoo shit !! Iemand hier op dit forum is een masterrrr !! Had in een vorige post dat plaatje wat je nu krijgt in fase 2 ( waar ze vraagt om een rustig plekje ) gezien , diegene die dat toen kreeg moet ook wel fase 1 zeer goed hebben afgerond , petje af voor jou kerel ( ga even opzoeken wie het was ) ... !!
Deze is wel iets anders dan diegene die je krijgt in fase 2 , maar dan nog : HOE THE F*CK KWAM JE AAN DIE ?? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=76758&page=35 , 7e post , dus geen bullshit !!!