timesplitters 2/blinx the time sweeper

Discussie in 'Algemeen' gestart door godzilla123, 8 nov 2002.

1. godzilla123

godzilla123 expert

Leuk Bevonden:
    0
    Welke game raden jullie me aan????
    Wat is de leukste game?

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb ts2. die bevalt me zkr, dat kan ik je wel vertellen.

blinx heb ik niet dus dat moet je ff aan iemand anders vragen.

of ff hier kijken

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn gewoon 2 totaal verschillende games, ligt eraan wat je leuk vind.

Ik heb zelf TS2, en ben er erg tevreden mee

Waar ik meer mee zit is Deathrow/Fifa 2003 welke ik moet kopen..

4. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Deathrow, dan kun je Fifa 2004 kopen ;)

5. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ts 2 heb ik niet , lijkt me zelf een kut-game dus daar hou ik over op en op Blinx moet je nog ff w8. Dus koop een coole game als deathrow.

6. Smeerlap

Smeerlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik zou eigenlijk voor een andere Xbox game kiezen. Maar als je dan toch moet kiezen zou ik voor Timesplitters 2 gaan. Dat is een best leuk spel en je bent er lang zoet mee. Blinx daarintegen is niet echt veel aan en is denk ik niet zo heel lang. Ik ben nu bij wereld 3 en vind het een matig spel. Dus Timesplitters 2.

7. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Blinx is al uit hoor.

Als je het mij vraagt is TS2 geweldig (voor een multiformat game). FIFA is een stuk beter dan de vorige games maar niet geweldig. Blinx weet ik niet zo en Deathrow is naadje....

8. Caphex

Caphex 2nd Place 1st Loser.

Leuk Bevonden:
    1
    TS2 IS SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!

Persoonlijk vind ik het zelfs nog stukken beter dan HALO, je kan VEEL meer en bijvoorbeeld alleen al het verschil tussen story mode easy en story mode HARD zit al veel verschil tussen. En dan al de andere dingen nog... super

Blinx valt me heel erg tegen de levels zijn meer van hetzelfde en onoverzichtelijk, 'k vind mario sunshine ook niet super maar toch wel beter nog.

9. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blinx ruled! Ik heb beide spellen en ik denk dat TS2 zeker wel goed is, maar persoonlijk gaat het spel mij na verloop van tijd irriteren. Dan noem ik het toch wel erg gevoelige aim-systeem (blijft af en toe ee beetje een pain in the ass, vooral op hard), de challenges die van zo'n hoog niveau zijn dat ik na verloop van tijd die controller uit me raam pleur, en de uiterst irritante grens in de mapmaker mode waarna een map gewoon vol is (en dan maar improviseren). Desondanks wel goed maar die game speel ik nog wel een keer uit. Persoonlijk houd ik sowieso iets meer van platformers en ik vind Blinx het mooiste, leukste en origineelste spel dat ik ooit gespeeld heb. De sfeer druipt echt van je scherm en zodra je een beetje aan die time-controls gewend bent is dit spelleke echt super, dus ik zal voor Blinx gaan!!!

10. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde een shooter en ik dacht aan Ts2, maar ik ga voor Unreal Championship.
    Blinx is gewoon een heel ander spel, maar ik heb wel het idee dat Blinx niet op kan tegen sms.

11. masterape

masterape Guest

Ik heb nu ook blinx besteld,want ik hou van games zoals mario(ik ben geen N fan hoor),dus dit is dan een aanrader,platformers rulezz!!!

12. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    beter dan halo nou ja het is jou mening maar ik vind em echt niet beter dan halo

ik zou voor quantum redshift gaan absoluut een dope spel

13. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor TS2 gaan en anders wachten op UT2003 :D

14. masterape

masterape Guest

Het ligt er eiglijk gewoon aan van welk genre je houd

Deel Deze Pagina