ik heb ts2. die bevalt me zkr, dat kan ik je wel vertellen. blinx heb ik niet dus dat moet je ff aan iemand anders vragen. of ff hier kijken
Zijn gewoon 2 totaal verschillende games, ligt eraan wat je leuk vind. Ik heb zelf TS2, en ben er erg tevreden mee Waar ik meer mee zit is Deathrow/Fifa 2003 welke ik moet kopen..
Ts 2 heb ik niet , lijkt me zelf een kut-game dus daar hou ik over op en op Blinx moet je nog ff w8. Dus koop een coole game als deathrow.
Hmm, ik zou eigenlijk voor een andere Xbox game kiezen. Maar als je dan toch moet kiezen zou ik voor Timesplitters 2 gaan. Dat is een best leuk spel en je bent er lang zoet mee. Blinx daarintegen is niet echt veel aan en is denk ik niet zo heel lang. Ik ben nu bij wereld 3 en vind het een matig spel. Dus Timesplitters 2.
Blinx is al uit hoor. Als je het mij vraagt is TS2 geweldig (voor een multiformat game). FIFA is een stuk beter dan de vorige games maar niet geweldig. Blinx weet ik niet zo en Deathrow is naadje....
TS2 IS SUPER!!!!!!!!!!!!!!!! Persoonlijk vind ik het zelfs nog stukken beter dan HALO, je kan VEEL meer en bijvoorbeeld alleen al het verschil tussen story mode easy en story mode HARD zit al veel verschil tussen. En dan al de andere dingen nog... super Blinx valt me heel erg tegen de levels zijn meer van hetzelfde en onoverzichtelijk, 'k vind mario sunshine ook niet super maar toch wel beter nog.
Blinx ruled! Ik heb beide spellen en ik denk dat TS2 zeker wel goed is, maar persoonlijk gaat het spel mij na verloop van tijd irriteren. Dan noem ik het toch wel erg gevoelige aim-systeem (blijft af en toe ee beetje een pain in the ass, vooral op hard), de challenges die van zo'n hoog niveau zijn dat ik na verloop van tijd die controller uit me raam pleur, en de uiterst irritante grens in de mapmaker mode waarna een map gewoon vol is (en dan maar improviseren). Desondanks wel goed maar die game speel ik nog wel een keer uit. Persoonlijk houd ik sowieso iets meer van platformers en ik vind Blinx het mooiste, leukste en origineelste spel dat ik ooit gespeeld heb. De sfeer druipt echt van je scherm en zodra je een beetje aan die time-controls gewend bent is dit spelleke echt super, dus ik zal voor Blinx gaan!!!
Ik wilde een shooter en ik dacht aan Ts2, maar ik ga voor Unreal Championship. Blinx is gewoon een heel ander spel, maar ik heb wel het idee dat Blinx niet op kan tegen sms.
Ik heb nu ook blinx besteld,want ik hou van games zoals mario(ik ben geen N fan hoor),dus dit is dan een aanrader,platformers rulezz!!!
beter dan halo nou ja het is jou mening maar ik vind em echt niet beter dan halo ik zou voor quantum redshift gaan absoluut een dope spel