Ik heb gister een 5.1 boksen setje bij de Media Markt gekocht,van logithec. Dit is allemaal best vraai enzo maar alleen de bas en de 2 voorste boksjes werken Dus de Middel speaker en de rigth back en left back speakers doen het niet Ik heb tot nu toe nieuwe drivers van me geluidskaart geinstaleerd. En ik heb alleen geprobeerd ze aan de praat te krijgen door een .mp3 aftespelen. Ik heb een C-media AC97 geluidskaart. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik ze aan de praat kan krijgen,want het zou jammer zijn als 3 boksen het niet doen. Greetz jojolo_0/
En een mp3 is een 5.1 bron? Probeer eens een DVD op je PC af te spelen. Is je geluidskaart uberhaubt wel 5.1 geschikt?
Weet je zeker dat je ze goed hebt aangesloten? Zo ja, doe het volgende: -Start driver scherm op -Zet analoge uitv. op 6 speakers Dan zou hij het moeten doen! Succes _0/
=P geen idee of een mp3 5.1 is Kan ik miss tog niet ervoor zorgen dat ik een mp3 gewoon uit alle 5 mijn speakers kan laten komen? Ik ga nu een dvd proberen. Jradman:Ga ik ook nu proberen.
Je moet inderdaad zoals de rest ook zegt je uitvoer op 6 kanaals (channel) zetten. Dan moet het werken. Anders zou ik even een 7kanaals geluidskaartje halen, zijn tegenwoordig ook niet meer zo duur.
polmannetje, 7kanaals is niet nodig hoor ik heb ook die on-boad kaart van C-media, en er komt goed geluid uit al mn boxen (5.1)
Fijn dat het werkt. Nog even over die 7kanaals kaart, niet nodig, maar wel handig. Ivm microfoons etc.